Urheiluohjelmaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen tässä pyrkinyt järjestämään harrastuksia keskenään, ja tälläisen ohjelman rakensin:

Maanantai: aerobinen (sulkis) + puntti
Tiistai: kiipeily
Keskiviikko: lepo
Torstai: puntti
Perjantai: aerobinen (sulkis)
Lauantai: kiipeily
Sunnuntai: lepo

Mitä mieltä olette tälläisestä järjestyksestä? Laittaisitteko jotain toisinpäin?
Plus muutama muu kysymys:
-Minkälaista punttisohjelmaa kannattaisi soveltaa? Koko kroppa kerralla? jaettuna?
-Onko viisi kuukautta sitten päiväyksen mukaan vanhaksi mennyt palautumisjuomajauhe vielä syömäkelpoista? (löytyi kaapin pohjalta)

Kiitokset jo etukäteen vastaajille. :)

Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuolla kunto pysyy, varmaan kehtaa ensi kesänä biitsilläkin käydä ainakin sadepäivinä.

Treenijako nyt on yks ja sama kun ei tavoitteista ole hajuakaan. Sen verran heilut painojen kanssa että joka paikka saa kuritusta ainakin kerran viikossa eikä paikat jumittele ja haittaa muita toimintoja. Kiipeily varmaan käy hapa ja latsireeneistä.

Palkkari menee alas kunhan muistaa katsoa ettei seassa ole matoja yms. öttiäisiä. Varmaan kannattaisi ottaa pikkusatsi ensin ja tunnustella suolenmutkalla miten se reagoi.

Kaksijakonen saattaisi ehkä sopia sulle parhaiten. Tuosta maanantain sulkiksesta ja puntista, eli ovatko ne peräkkäin vai esim. toinen aamulla ja toinen illalla? Ajattelin vain että sulkis on melko rasittava laji, joten heti sen jälkeen ei välttämättä saa ihan kaikkea itsestään irti salilla. Itse vaihtaisin puntin ennen sulkista.

Mä en kyllä suosittelisi syömään sitä palautusjuomajauhetta, kyllä siihen viimeseen käyttöpäivään joku syy varmasti on :hyper:

Hummerivirta sanoi:
Mä en kyllä suosittelisi syömään sitä palautusjuomajauhetta, kyllä siihen viimeseen käyttöpäivään joku syy varmasti on :hyper:
Eikait se ole miksikään mennyt, jos ei ole päässyt kosteuden kanssa tekemisiin. Nimim. 15.5.05 vanhaksi menneen kreatiinin nautiskelija.

Suositut

Back
Ylös Bottom