Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen mitä itse olen DeFrancoa lukenut, niin oon kyllä saanut sen kuvan, että kaverin westside-hommissa käytetään nimenomaan perusliikkeitä, joita koristellaan noilla bulgarialaisilla tms. Huomattavaa on myös noissa jenkkien juttuja katsellessa, että moni on college-vuosiensa aikana tahkonyt kyykyt, penkit ja sen sellaiset aika kovalle tasolle, jonka jälkeen paras hyöty urheilusuoritukseen saadaan muista liikkeistä. NBA-starojen treenivideoissa just tehdään kaikkea sekopäistä, mutta kuitenkin draftilokeista näkyy, että perusliikkeet on kovalla tasolla.Kyllä luulisi NFL:ään treenattavan parhaalla mahdollisella tavalla. Kun siellä ei pahemmin pärjää, jos ei oteta kaikkea kropasta irti. Eri asia on lajit, joissa taidolla on suurempi merkitys, mutta jefu on joukkuelajeista rugbyn ohella se vähiten tekniikkaa vaativa, joten ei siinä oikeastaan ole mitään asiaa huipulle ilman fyysisyyden treenaamista sille tasolle, jolle se on mahdollista.
Tuskin Joe DeFranco olisi niin tunnettu, jos sen metodit ei toimisi paremmin kuin perus kyykky, mave, rive, penkki, kulmasoutu–treeni.
Itse en tunne ketään, joka olisi kyykyllä, mavella ja muilla suurilla liikkeillä itsensä rikkonut, kun on suunniteltu nousujohteisuus kunnolla ja tekniikka opeteltu, joten tuskin Joe niitä liikkeitä sen takia välttelisi. Kaveri kun todennäköisesti osaa pistää asiakkaat treenaamaan tekniikan, jonka jälkeen nostaa asteittain painoja.
NBA-starojen treenivideoissa just tehdään kaikkea sekopäistä, mutta kuitenkin draftilokeista näkyy, että perusliikkeet on kovalla tasolla.