Urheiluliiveistä

Ultimecia sanoi:
Alkaako Lindexillä tuo ympärysmitta 70 tai 75 D-kupissa? Perushalvoissa tahtoo D-kupilla olla eka ympärys 80 ja se pyörii kuin karuselli :( . Halvoissa on Seppälä ollut se missä löytyy sopivia mutta laatu on... :itku:

Kaarituellisissa sporttiliiveissä Lindexillä on pienin ympärysmitta 80, oli kuppikoko sitten mikä tahansa. Selvittelin asiaa nimittäin viime syksynä, kyselin myyjiltä ja juoksin vielä varmuuden vuoksi ympäri Suomea eri Lindexeissä rintsikkahyllyjä penkomassa, eikä missään ollut pienempää. :( Toppimallisissa on pienempiäkin ympärysmittoja, mutta toppimallit ei mun mielestä ole yhtä hyviä. Ilmeisesti ajatellaan, että 80cm "kapeammat" ei tarvitse kaaritukia ollenkaan. :jahas: Mulla tuo 80cm vielä jotenkin välttää, mutta mieluummin ottaisin pienemmän jos niitä vain olisi.

Olen tilannut urheiluliivini englannista, koska siellä on halvempaa, ja löytyy minun ympärysmitalleni (60) Suomea paremmat valikoimat. Ehkä parhaat urheiluliivit ovat mielestäni Freyat. Tosin aika harvoin mitään erityistä tukea edes tarvitsen.

Itseltä löytyy Championin urheiluliivit..ovat olleet jo muutaman vuoden ja edelleen tosi napakat ja hyvät muutenkin, tykkään! :thumbs:

Lahdessa näitä ei ainakaan omiin silmiini ole aiemmin osunut, (itse ostin siis Jumbon Prismasta), mut nyt Stadiumin tultua näky siellä olevan!
Ajattelin investoida toisetkin, niin ei tarvis aina pesun kanssa sumplia.

edit. tälläiset http://www.stadium.fi/urheilu/treeni/juoksuvaatteet/086654/champion-seamless-shiny-top

Mulla on neljät shock absorberin liivit ja muutamat triumphit. Englannista tilaan absorberit kun ovat puolet siitä hinnasta mitä suomessa (60 --> 30 e) ja viimeisimmällä lontoon reissulla ostin paikallisesta tavaratalosta kahdet shock absorberin liivit 30 punnalla kun olivat niin hyvässä tarjouksessa :)

Ostin kesällä Shock Absorberit ja olen ollut niihin todella tyytyväinen!
Olivathan ne hinnaltaan kalleimmat sporttiliivit mitä mulla on ollut, mutta ehdottomasti parhaimmat. Hyvännäköiset, istuvat hyvin ja napakasti, mutta ovat mukavat päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom