Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi näin tai siis onko tuohon jotain selkeää perustetta vai vain oma tapa? Itse kun olin ajatellut aloittaa kevyellä puntilla, ja jos se menee ok, niin sitten vasta aerobinen. Ei mulla itsellä ole sen kummempia perusteluja kuin se, että kun itsellä oli/on tulehdus hengityselimistössä, niin ei ekana haluaisi hengästyä, vaan tehdä treeni rauhallisempaan tahtiin (ja rauhallinen aerobinen ei kuulu mun käsitevarastoon).Itse yleensä flunssan jälkeen aloitan aerobisella, ja jos jaksaa hyvin eikä hengästy tavallista enempää niin silloin uskallan salillekin lähteä.
Miksi näin tai siis onko tuohon jotain selkeää perustetta vai vain oma tapa? Itse kun olin ajatellut aloittaa kevyellä puntilla, ja jos se menee ok, niin sitten vasta aerobinen. Ei mulla itsellä ole sen kummempia perusteluja kuin se, että kun itsellä oli/on tulehdus hengityselimistössä, niin ei ekana haluaisi hengästyä, vaan tehdä treeni rauhallisempaan tahtiin (ja rauhallinen aerobinen ei kuulu mun käsitevarastoon).
Missään vaiheessa ei ole siis ollut lämpöä tai muita flunssan oireita, astman oireita enemmänkin. Salillakin ehdin kerran käymään tämäna aikana ja sillonkin irtosi vain limaaItsellä ollut taas limainen olo kurkussa 3vk ja tuntuu vähän kuin olisi astma, mutta en jaksaisi testeissä käydä, koska salille hirveä kiire. Suvussa astma ylettyy pitkälle saakka, joka mahdollistaa sen, että mahdollisesti minullakin on. Astman yksi parantamismuoto on kuitenkin urheilu. Voiko siis kevyt sali treeni olla pahitteeksi tässä tilanteessa, kun puhtiakin tuntuisi olevan?