Urasibol

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mookot
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Tohtiiko tuosta kysyä vai tuleeko nyt satinkutia? Haku löysi muutaman hassun tuloksen, mutta nekään eivät suostuneet aukenemaan minulle. Olisi pitänyt ottaa yhteys ylläpitoon.

Se siitä. Onko kukaan kokeillut urasibolia? Google kertoi jotakin, mutta metsästän nyt lähinnä käyttäjien mielipiteitä. Kertokaa kaikki mitä olette kokeneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos minkälaisia tuloksia ollut jos täällä joku nyt on kyseistä ainetta koittanut? Ajattelin ehkä jossain vaiheessa testata ja vaihtaa samalla treeniohjelma johonkin 1-jakoiseen, jolloin tuo lisääntynyt palautumisnopeus olisi tervetullutta.

Itse kokeilin muutaman purkin. Täytyy kyllä sanoa että enpä osaa sanoa oliko apua. Kehitystähän pitää tulla ilman ylimääräisiä lisäravinteitakin. Kehittyessään on monesti vaikea sanoa lisäravinteiden kohdalla että auttoiko jokin tietty lisäravinne kehittymisessä. Joskus tulee poikkeuksiakin että huomaa jostain olevan apua. Urasibol ei ole ollut poikkeus mielestäni tai en ole vain huomannut. Sanottakoon toki että jokin tietty lisäravinne voi tehdä paljonkin positiivisia muutoksia kehossa mutta käyttäjä itse ei vain huomaa sitä. "Paljon positiivisia muutoksia" on kuitenkin aika suhteellista, mikä sitten onkaan paljon ja mikä vähän...

Oi, niin pitkään!.. Oi, niin kauan!..

Eiköhän tuonkin joudu hankkimaan..

Voisitko Super-Man kertoa mitä kirjaa olet kirjoittamassa ja mikä on koulutustaustasi? Eksyin ihan sattumalta tähän ketjuun kun alkoi kiinnostamaan taustasi kun kommentoit erään "ysikymppisen" dieetin perusasiat- ketjua. Jotenkin vaan tuntui että sinulla kuitenkin tuota näkemystä oli siinäkin asiassa...

Suositut

Back
Ylös Bottom