Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by hymypoika
Palstan säännöistä: Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.
Originally posted by iivili
Nitsku, tuon sääntölainauksen paikalla oli aiemmin suora linkki nettikauppaan (ei pakkotoisto oy:n). Minulla on tapana kopipeistata palstan sääntö sääntörikkomuksen tilalle.
Tällä hetkellä ei mainosteta eikä ole linkkiä, vain maininta tuotteesta josta halutaan keskustella ja saada mielipiteitä. Tämä on tietääkseni ok.
Originally posted by msj81
Olen muuten huomannut, että lähes aina kun joku kysyy jostain vähänkin eksoottisemmasta tuotteesta, asiaa kommentoivat palstalaiset, jotka eivät ole ikinä kyseistä ainetta kokeilleet. Itse jos haluaisin tietoa jostain eksoottisesta lisäravinteesta, haluaisin kuulla kokemuksia lisäravinnetta käyttäneiltä. Kommentteja "minun mielestäni voit sijoittaa rahasi heraan ja kreaan" en silloin kaipaisi.
Originally posted by Nitsku
Vain täysin kokematon tai hyvin tyhmä ihminen uskoo noiden tehonlisääjien markkinoinnissa ilmoitettuihin prosentteihin testotasojen noususta sun muusta.