Universalin animal stak?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tuolta noin...

-edit-

Palstan säännöistä: Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
Jos rahaa on niin ettet meinaa paskalle taipua, niin osta, kokeile ja ilmoita tuloksista. Tod.näk. toi on täyttä fuulaa ja paremman vastineen euroillesi saat esim. tämmöisistä tuotteista: protskujauho, malto, krea ja vitskut.

Re: tuolta noin...

Originally posted by hymypoika
Palstan säännöistä: Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.

Tuota noin...

Missä tässä mainostettiin jotain ?

Ei kai tuotteen nimen ilmaiseminen ilman linkkiä ole mainostamista ?

Nitsku, tuon sääntölainauksen paikalla oli aiemmin suora linkki nettikauppaan (ei pakkotoisto oy:n). Minulla on tapana kopipeistata palstan sääntö sääntörikkomuksen tilalle. :)

Tällä hetkellä ei mainosteta eikä ole linkkiä, vain maininta tuotteesta josta halutaan keskustella ja saada mielipiteitä. Tämä on tietääkseni ok.

Originally posted by iivili
Nitsku, tuon sääntölainauksen paikalla oli aiemmin suora linkki nettikauppaan (ei pakkotoisto oy:n). Minulla on tapana kopipeistata palstan sääntö sääntörikkomuksen tilalle. :)

Tällä hetkellä ei mainosteta eikä ole linkkiä, vain maininta tuotteesta josta halutaan keskustella ja saada mielipiteitä. Tämä on tietääkseni ok.

ach so :)

Olen muuten huomannut, että lähes aina kun joku kysyy jostain vähänkin eksoottisemmasta tuotteesta, asiaa kommentoivat palstalaiset, jotka eivät ole ikinä kyseistä ainetta kokeilleet. Itse jos haluaisin tietoa jostain eksoottisesta lisäravinteesta, haluaisin kuulla kokemuksia lisäravinnetta käyttäneiltä. Kommentteja "minun mielestäni voit sijoittaa rahasi heraan ja kreaan" en silloin kaipaisi.

Originally posted by msj81
Olen muuten huomannut, että lähes aina kun joku kysyy jostain vähänkin eksoottisemmasta tuotteesta, asiaa kommentoivat palstalaiset, jotka eivät ole ikinä kyseistä ainetta kokeilleet. Itse jos haluaisin tietoa jostain eksoottisesta lisäravinteesta, haluaisin kuulla kokemuksia lisäravinnetta käyttäneiltä. Kommentteja "minun mielestäni voit sijoittaa rahasi heraan ja kreaan" en silloin kaipaisi.

Olisiko nyt vaikka niin, että pidempään voimailua harrastaneet ovat nähneet lisäravinneteollisuuden tuovan vuosien mittaan markkinoille vaikka minkälaisia ihmeravinteita, jotka ovat hyvin nopeasti osoittautuneet, tehottomiksi ? Loppujen lopuksi proteiini ja kreatiini ovat ihan oikeasti ne ravinteet, jotka todistetusti toimivat.

Tässäkin pätee vanha totuus: "Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta". Vain täysin kokematon tai hyvin tyhmä ihminen uskoo noiden tehonlisääjien markkinoinnissa ilmoitettuihin prosentteihin testotasojen noususta sun muusta. Jos kyseiset aineet olisivat niin tehokkaita kuin väitetään kukaan ei käyttäisi roinaa.

Aika hyvä merkki toimimattomasta ravinteesta tai huijauksesta on sikamaisen kova hinta ja todella suuret (=älyttömät) lupaukset.

Tässä lisää aiheesta:

http://www.bodybuilding.com/fun/par28.htm

Originally posted by Nitsku
Vain täysin kokematon tai hyvin tyhmä ihminen uskoo noiden tehonlisääjien markkinoinnissa ilmoitettuihin prosentteihin testotasojen noususta sun muusta.

Ja myös epätoivoisuus jne.. elikkä on ollu aina joko pystyyn paskottu pulkannaru, tahi bussilinja 61 bussia muistuttava jokiproomu, ja on mielestään tehnyt kaikkensa fysiikkansa muuttamiseen, niin noihin narahtaa yllättävän helposti, kaikki olisi niin mukava saada valmiina ja suoraan suuhun. :david: Njooh..

Mutta aika turhaa täällä on yleensäkin tehdä kysymyksiä tyyliin "Tässä mulle tarjottiin SnufSnuf Metabolic shit boosteria, onko hyvää? Ja en halua kuulla _mitään_ negatiivista siitä (koska pistin jo äipän antamat maitorahat tähän). "

Aina niitä tullaan haukkumaan, vaikka olisikin toimiva tuote.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom