- Ikä
- 38
Eli siis.. Olen jo pari viikkoa kärsinyt vähäunisuudesta.. Unettomuuden kierteen laukaisi varmaan koeviikolla stressaaminen ja samaanaikaan tapahtuvat järisyttävät muutokset ihmissuhteissa, joiden takia sitten koeviikolla tuli huonosti nukuttua. Koeviikon jälkeen oli n. 1 viikko sellaista aikaa että sain kohtuu hyvin nukuttua mutta aamulla ei kuitenkaan ollut levännyt olo, enkä muistanut ollenkaan uniani niinkuin yleensä. Tuntui että olisi ollut vain yöllä tajuton enkä levännyt ollenkaan.. Kun kesäloma sitten alkoi niin kesäloman alusta alkaen on taas ollut hyvin vaikeaa saada unenpäästä kiinni. Siis nukahtamiseen menee monta tuntia ja tuntuu että heräilen yöllä monesti ja aamulla herään todella herkästi hiljaisiinkin ääniin.. eli siis nukkuminen jää todella vähälle.. Univelkaa on siis todellakin kertynyt ja iänikuiset stressioireet, elohiiret, tekevät comebackin sillointällöin..
Jotta kuvio olisi täydellinen flunssakin on nyt sopivasti justiisa päällä, joka sekin vie voimia pois.. pelkään vähän että lihakset palaa kohta pois ja olenhan mä jo tän takia laihtunukkin varmaan 5kg :itku:
Eli siis jos nyt olis jotain rentoutumisvinkkejä, asioita joilla vois helpottaa nukahtamista tai mitä tahansa joka voisi helpottaa tilannettani niin olisin todella kiitollinen.. :(
Jotta kuvio olisi täydellinen flunssakin on nyt sopivasti justiisa päällä, joka sekin vie voimia pois.. pelkään vähän että lihakset palaa kohta pois ja olenhan mä jo tän takia laihtunukkin varmaan 5kg :itku:
Eli siis jos nyt olis jotain rentoutumisvinkkejä, asioita joilla vois helpottaa nukahtamista tai mitä tahansa joka voisi helpottaa tilannettani niin olisin todella kiitollinen.. :(