Unen aikana palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nutq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Sellasta kysyisin et vaikuttavatko unilääkkeet palautumisprosessiin yön aikana? Käytän yöksi 2 kpl 20mg Tenoxia ja yhden 15millisen Dormicumin. Lisäksi Sirdaludeja tulee syötyä lihasjäykkyyteen ja nekin väsyttävät. Vaikuttaako tuo "kemiallinen uni" mitenkään kehon kasvuhormonituotantoon?

Ravintopuoli pitäis olla kohdallaan, pyrin syömään 2-3n tunnin välein ja aterioiden välillä juon US Bulk painonlisäysvalmistetta maitoon sekoitettuna sekä Muscle + jauhetta niinikään maitoon sekoitettuna (siis tämähän on se sama valmiste joka oli aiemmin nimellä Wiking Power). Lisäksi käytän Fastin kreatiinia.

Kannattaako muuten pitää lepopäiviä niin kauan kunnes lihaskipu on kokonaan kadonnut? Olen nyt alkanut treenata jalkoja ja niissä menee päivä tai pari ennen kuin kipu alkaa. Ja yläkroppa ei ole kipeytynyt enää vähään aikaan joten pitäisikö painoja lisätä? Eikö tuo meinaa sitä että kehitys junnaa paikallaan ylävartalossa? Selälle teen ylätaljaa (40kg kahdeksalla toistolla ja kolme sarjaa), sitte alataljaa mut siinä vähän pienemmillä painoilla, sarjat ja toistot samat.
Rintaa oon treenannu rintaprässissä ja hauiksia Z-tangolla. Penkkiä ehkä kerran viikossa kun sinne on aina tungosta ja tangossa liian isot painot: muita kyrsii silminnähden se kun tulen vaihtamaan pienemmät painot kehiin. Tosin toisella salilla jossä välillä käyn on penkki kone, jossa voi painopakasta säätää sopivan painon, mut pyrin treenaamaan vapailla painoilla koneiden sijaan.
Jalkoja treenaan jalkaprässissä ja lisäksi etureisiä siihen tarkotetussa koneessa ja pohkeita istuen koneessa.
On noi käsitteet vähän hukassa samoin kun laitteiden ja liikkeiden nimet, mut kai tosta selvän ottaa. Toivon mukaan....

Ja pituutta on 177cm ja painoa vaivaset 62kg.

Salilla käyn kolme tai neljä kertaa viikossa ja treeni tausta on huikeat kaksi kuukautta.

Kiitos jop etukäteen mahdollisista vastauksista!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lihas palautuu vielä pari päivää lihaskivun loputtuakin. Panosta tuohon progressiiviseen treeniin eli melkein joka treenissä vähän painoa lisää.

Pari kappaletta Tenoxeja ja Dormareita vielä siihen päälle? Tiedät kai miten kiva asia bentsokoukku on? ;)

Zone-sarja -42%
Mä olen ollut aikanani TODELLA pahassa bentsokoukussa, varsinkin Dorcajumeihin. Kyllä mä tiedän mitä se pahimmillaan on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom