Unelmasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Eli yksinkertaisuudessaan: mikä on sinun suurin unelmasi?

Itsellä suurin ja pitkäaikaisin haave on oman kirjan julkaiseminen. Yks kustantamo sanoi jo ei, nyt odotellaan vastauksia kahdelta muulta. Toivotaan parasta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkupoikana ollessani isäukko kysyi, millainen on mun mielestä "kova jätkä".
Vastaus oli: "kova jätkä puhuu kuutta kieltä".

Se on vissiin reppu selkään ja menoks.

PS: Tsemppiä kirjan kanssa tina! Mistä se kertoo?

Pikkupoikana ollessani isäukko kysyi, millainen on mun mielestä "kova jätkä".
Vastaus oli: "kova jätkä puhuu kuutta kieltä".

Se on vissiin reppu selkään ja menoks.

PS: Tsemppiä kirjan kanssa tina! Mistä se kertoo?

Se on sellanen hmm... pieni tilitys omista kokemuksista höystettynä fiktiolla. Päähenkilö sairastaa masennusta ja siinä seurataan sen kamppailua elämässä eteenpäin ja millaiseksi sen elämä loppujen lopuksi muuttuu.

Kirjoittelen myös runoja, olen lähettänyt kans niitä kustantajalle.

Muuttaa Thaimaahan, "materialistisista" unelmista.

Mun unelma olis asua sellasessa vanhassa kerrostalossa, joka henkii tunnelmaa. Talo sais tietysti olla oma. Tää on tällanen puolirealistinen unelma.

Oikeesti mun unelma olis olla ammattilainen jossain ns. Extreme lajissa. Lajivaihtoehdot olis FMX, lumilautailu tai supercross. Jo ihan lapsesta asti tuli haettua adrenaliinifiiliksiä kaikesta mahdollisesta ja lumilautailuakin tuli harrastettua pitkään. Olis ollu mahtavaa, jos siitä olis ammatin saanu.

Lisäksi mun unelma on hypätä BASE hyppy ja tämä on ihan toteutettavissakin, mutta tulevaisuudessa vasta.

Kolmannen unelman, eli moottoripyörän hommasinkin jo...

Kun kirjoittaisin sen kirjan ensin. Vaihdetaan unelmaa sitten julkaisemiseen :rolleyes: .

laitetaan tähänkin se lottovoitto. tai mielellään useempi.

Opetella lainelautailemaan. Sitten vois olla talvet pois Suomesta ja lautailla jossain kunnon biitseillä. Tämän unelman toteuttaminen vaatii myös joko helvetin hyvän työpaikan tai lottovoiton :D

Ja kyllähän sitä haaveilee siitä omasta talosta ja hyvästä miehestä. Koira vois olla kans ja ehkä lapsikin joskus :)

Unelma, hmm.. No, Marsissa olis kiva käydä.

Hieman maanläheisempi unelma: Oma kämppä Lapissa/Islannissa/Huippuvuorilla.
Hermolepoa 24/7.

no riinaa vaan pokailemaan ;)

mul on selvitä tästä elämästä kunnilla, nauttien, paska kasois kieriskellen ,saada paljon kokemusta ja henkistä viisautta tms :) sit voiki haudassa levätä tyytyväisenä ja myhäillä että löysin elämän tarkotuksen : sitä ei oo, pitää vaa elää :9

taas turinaa...

Täähän on ihan itsestä kiinni - unelmoin Ympäristöteknologian insinöörin papereista, koulu paikkahan on jo(olettaen, että posti ei oo hukannut paikan vastaanotto papereita), ja sit jos vielä sais jonkun ihanan naisen kainaloonsa. :rolleyes:

Únelma? Tottakai jäädä historiankirjoihin. Eli tehdä jotain tieteellisesti tai taiteellisesti tai muuten niin merkitsevää, että minut muistetaan vielä tuhannen vuoden kuluttuakin.

Ei muuten olla minua vaatimattomuudella pilattu. :lol2:

Kokea elämässä niin paljon että ei vanhempana kaduttaisi minkään tekemättä jättäminen. Voisi vaan muistella menneitä ja kuolla onnellisena.

Únelma? Tottakai jäädä historiankirjoihin. Eli tehdä jotain tieteellisesti tai taiteellisesti tai muuten niin merkitsevää, että minut muistetaan vielä tuhannen vuoden kuluttuakin.

Ei muuten olla minua vaatimattomuudella pilattu. :lol2:

Tuo tuhannen vuoden kuluttua muistaminen vois olla aika kova juttu. Saa vaan aika perkeleenmoisen teon tehdä. Mulle riittäis muutama sata vuotta.:D

Täähän on ihan itsestä kiinni - unelmoin Ympäristöteknologian insinöörin papereista, koulu paikkahan on jo(olettaen, että posti ei oo hukannut paikan vastaanotto papereita), ja sit jos vielä sais jonkun ihanan naisen kainaloonsa. :rolleyes:

Mitä ympäristöteknologian insinööri tekee työkseen?

Mulla on muutamakin unelma, ei missään tärkeysjärjestyksessä:

- Kiertää maailmaa. Paljon on nähty, mut paljon on vielä näkemättä. Lista kiinnostavista maailmankolkista on pitkä, mutta toivottavasti elämä kestää käydä se läpi.
- Päästä taloudellisesti sellaiseen tilanteeseen ettei olis mihinkään velkaa eikä tarvis huolehtia et miten käy jos työt loppuu tms. Vaikeassa elämäntilanteessa olis kiva olla varaa pitää pitkä ja stressitön totaalivapaa.
- Päästä elämässä sellaiseen pisteeseen jossa uskaltais taas täydellisesti luottaa elämänkumppaniinsa ja ehkä sitten hankkia jälkikasvua. Yleisesti ottaen kun saisi elämän tasapainoon ja rauhan sydämeen niin tyytyväinen löytyisi täältä.

Edit: Unohtui yksi unelma:
- Tehdä kunnollinen tietokonepeli alusta loppuun, tai työskennellä alan yrityksessä. Yhteen pääsin jo sisäänkin, mutta valitsin silloin samalle paikkakunnalle vaimon kanssa jäämisen. Voisihan sitä muihinkin firmoihin hakea, mutta nyt on työpaikka joka liippaa melko läheltä kuitenkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom