Unelmakroppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TPK-
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
En samanlaista haulla löytänyt. Eli pistäkää kuvaa tai video teidän unelma kropasta, saa kertoa mikä siinä on niin hyvää.

Mä aloitan. Sopiva määrä lihasta, hoikka ja lihakset just oikeassa suhteessa.
Gazz

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ettei tällaisia topicceja olisi jo muutama?

Anyway, mä tykkään heteromiehenä enemmän naisten vartaloista.

Saa niitä naistenkin kuvia laittaa. Jos on niin hirvee homofobia niin ei tarvii kattoo. Löytyykö searchillä, kerro hakusana jos löytyy. Tuntuu että jos ei laita tarpeeks tarkaa hakua, niin tulee koko pakkotoisto selattavaksi ja jos laittaa tarkemman niin ei löydy mitään.

Tuolla Gazzilla näyttäis olevan järjetön fysiikka :O Täydellinen.

Jessica Bielin kroppa on aika perfecto.:rock:

xin_1304040418084932114412.jpg

xinsrc_29207032620566401787333.jpg

jessicabielisamanbaby1_400x467.png

Meah: ompa jännää et tuo on susta ihanne :P itse näen tossa vaan vähän ylimäärästä alavatsassa ja turhan ison pepun :D heh. :D

Meah: ompa jännää et tuo on susta ihanne :P itse näen tossa vaan vähän ylimäärästä alavatsassa ja turhan ison pepun :D heh. :D

No todellakin! Vatsa vois olla ehkä vähän timmimpi mut toi peppuhan on just täydellinen:kuola: Muskleakin näyttää jonkin verta olevan esim just käsissä ja alakropassa. Sporttisen ja terveen näköinen nuorinainen. Kyllä, mun ihanne:)

e: tykkään isoista pakaroista sekä miehillä että naisilla :D

No todellakin! Vatsa vois olla ehkä vähän timmimpi mut toi peppuhan on just täydellinen:kuola: Muskleakin näyttää jonkin verta olevan esim just käsissä ja alakropassa. Sporttisen ja terveen näköinen nuorinainen. Kyllä, mun ihanne:)

Vastaa kyllä minunkin ihannekroppaa naisella täysin. Peppu on täydellisen muotoinen ja juuri sopivasti lihaksia myös yläkropassa. :thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom