Lexus is-f 

:haart:

:haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli,
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia. japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta. Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppojaPAIN
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.

En haluis musertaa sun unelmia mutta ite ku olin kaverin wrx sti ps edition II kuskina niin voi kyllä sanoa että kohtuu hirveä auto ajaa. Kiva varmasti talvella leikkiä ja kyllähän siinä vetojakin oli 340hp:n edestä, mutta oli se vaan erihienoa ajaa mersulla sen jälkeeTällanen ois kiva <3
Subaru Impreza WRX STI

No mikäs siinä nyt sitten oli niin "hirveää" siinä ajossa? Itse ainakin nimenomaan tykkään STi:n ajo-ominaisuuksista. Jos mersut tuntuu erihienoilta niin ehkä priorisoit hieman erilaisia ominaisuuksia (mukavuus?) autoissa...En haluis musertaa sun unelmia mutta ite ku olin kaverin wrx sti ps edition II kuskina niin voi kyllä sanoa että kohtuu hirveä auto ajaa. Kiva varmasti talvella leikkiä ja kyllähän siinä vetojakin oli 340hp:n edestä, mutta oli se vaan erihienoa ajaa mersulla sen jälkee![]()