Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
HaRaXz sanoi:
Volvo V70 T5 AWD Sportwagon kaikilla herkuilla tai Audi A6.


Traps sanoi:
tohon vielä ohjelmat(ent. lastu) ja pakoputkisto, niin avot!


Wåååt?! Miksei Volvo V70 R ?
 
Christian Alatalo sanoi:
Nopeat turbojapsit ovat aina kiehtoneet minua ja nykyään omistankin yhden niistä, eli Mazda Rx-7 1.3l twinturbo.

Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli,
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia. japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta. Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppoja:eek: PAIN
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.
 
Zone-sarja -42%
Minkeo sanoi:
Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli,
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia. japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta. Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppoja:eek: PAIN
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.

Kyllä tuo Mazdan 1.3 Wankel 2 Renesis on aika arvostettu moottori.

The Renesis engine won International Engine of the Year and Best New Engine awards 2003. It also holds the "2.5 to 3 liter" size award for 2003 and 2004, where it is considered a 2.6 L engine. Finally, it was on the Ward's 10 Best Engines list for 2004 and 2005.

http://www.reference.com/browse/wiki/Mazda_Wankel_engine

http://www.reference.com/browse/wiki/Ward's_10_Best_Engines

http://www.reference.com/browse/wiki/International_Engine_of_the_Year
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lord sanoi:
Kyllä tuo Mazdan 1.3 Wankel 2 Renesis on aika arvostettu moottori.

The Renesis engine won International Engine of the Year and Best New Engine awards 2003. It also holds the "2.5 to 3 liter" size award for 2003 and 2004, where it is considered a 2.6 L engine. Finally, it was on the Ward's 10 Best Engines list for 2004 and 2005.

http://www.reference.com/browse/wiki/Mazda_Wankel_engine

http://www.reference.com/browse/wiki/Ward's_10_Best_Engines

http://www.reference.com/browse/wiki/International_Engine_of_the_Year
On varmasti arvostettu en sitä väitä ja onhan noissa kiertomäntä koneissa iskutilavuuteen nähden aika paljon tehoa mut mielestäni vääntö ei ollut niitä kovimpia...
 
Karoliina100 sanoi:
911_gt2.jpg


Minulle kelpaisi tämä ihan tavallinen Porsche, mutta punaisena tai keltaisena.
Hoo 911 GT2:ssa on enemmän ruutia kuin 911 Turbossa, ei se ole "ihan tavallinen" edes Porscheksi.
mut ottaisin, panisin.
 
Minkeo sanoi:
Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli,
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia. japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta. Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppoja:eek: PAIN
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.

Niinpä niin.
Mielipiteitä muokkaa mm. kokemus jonka perusteella
syntyy omaa näkemystä.

Tuommoinnen sirkkeli voi oikeasti olla hyvä ja _kiva_ ajaa.
Hirvee tehopiikki tai ei, tuo Mazdan pata on kyllä aikas
hyvässä maineessa.
Debatti jonkin jenkkipadan kestosta vs. esim. revolution-padan
kestosta lienee off-topic, mutta jos mean-time-between-failure
aikoja rupeaisi kaivelemaan voisi yllättyä.

Unelma-autossa lienee muitakin parametreja kuin se kiuas?

-FrancoC
P.S ei, en aja moisella
 
Vilkaisin eilen maailman paskimmasta auto"lehdestä" AutoBildistä juttua Gallardo Spyderista.
Kovakattoinenkin on OK, mutta se spyder, katto alhaalla tai ylhäällä, oli niin saatanan upea, vieläkin kanki kovana siitä :hyper:
Tuli sama fiilis kun pikkupoikana kun Crockett curvaili Testarossalla Miamin kaduilla. Hiano peli.
 
Tömmönen uuteen alustaan rakennettuna ja kunnon junan moottorilla nii nam :hyper: Oon vähä outo O__o Isot ja läskit asiaansopivat kumit tottakai. Kromi vaan kullaksi ja sitä kultaa vanteisiin kans.
05b_$bentley%20S1%20S2%20S3.jpg


Kauppakassina Audi TT
Audi_TT_Quattro_Destiny_1.jpg


Mökkireissuille Dodge RAM
11dodge_ram_srt10_01-med.jpg
 
Minkeo sanoi:
Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli

Saat anteeksi. Makuasia

Minkeo sanoi:
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia.

Jos viittaat tuolla (jos et, skippaa koko reply) kolmannen sukupolven Rx-7:aan, niin väärin. Älä mutuile. Tossa sulle suht kevyesti viritetyn Rx-7:n (n. 400hv, n. 450Nm) dynokäyrä. Rx-7 ei ole kierroskone, jos tarkoitat kierroskoneella sellaista, jonka tehot löytyvät korkeilta (>7000rpm) kierroksilta. Sekin selviää tuosta käyrästä.

Minkeo sanoi:
japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta.

Väärin. Katso uudestaan tuota käyrää. Vakiona rexin sekventaalisen
tuplaturbojärjestelmän ansiosta ensimmäinen turbo lähtee liikkeelle 1800rpm
kohdalla ja toinen herää 4000rpm jälkeen. Tässä sulle videon pätkä kulkuneuvostani, joka on lähes täysin vakio.

Kaasupolkimen pohjaan painallus kuuluu n. 2s kohdalla. Täysin kuollutta alle 7000rpm?
Can you say lag?

Minkeo sanoi:
Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppoja:eek: PAIN

Tosi, wankel ei ole hirveän vääntävä, mutta koko auto on sen verran
kevyt (1260kg), että antaa vähän anteeksi.

Minkeo sanoi:
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.

Toinen tykkää muhkummasta...
Mitä tarkoitat tuolla "vääntö kestää"?

Minkeo sanoi:
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.

Kuten sanottu, kokemus muokkaa mielipiteitä. Iästä päätellen ei varmaan ole
hirveästi kokemusta ajamisesta ylipäätänsä, joten tuskin sen enempää
jenkeistä, kuin turbo-japseistakaan :david:

ps. ei palkokasveja
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minkeo sanoi:
Anteeksi vain mutta en voi kuollaksenikaan ymmrtää miten jotain kiehtoo tommonen perkeleen sirkkeli,
joku kunnon jennki jossa jenkki heppoja ei mitään japanilaisia jälkeen 7000rpm hevosia. japsissa kaikki teho tulee hirveenä piikkinä mitä ennen täysin kuollutta. Vääntöä kutakuinkin saman verran kuin heppoja:eek: PAIN
jenkki kuulostais autolta ja vääntäis heti tyhjäkäynnin jälkeen enemmän kun tommonen 1.3 tikistin vääntö huipussaan ja jenkin vääntö kestää ehkä one million times longer.
Tämä on toki vain mielipide saahan jokainen toki ajaa millä lystää.
Niin, mielipiteitähän nämä. Jotenkin silti ehkä lämmittäisi mieltäni tulla jollain tehokkaalla perkeleen sirkkelillä näyttämään takavaloja sille aitoja jenkkiheppoja sisältävälle malmikasallesi. ;)
 
:offtopic:
Miten aikuisia ja isoja miehiä voi kiinnosta tuollainen päristely ja muutenkin rasvanäppihommat? Lapsellista IMO..:D
 
Joku Ford Escort mk1 hirrrmuisella koneella ja nelivedolla ois råk. Esko mk1 on muutenki hauska peli 1.6l koneella ja kevennetylla vauhtipyörällä. Paska roiskuu

Ninjaedit:
loco04_04_img_7253_ms.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom