Undercover IFBB Pro kertoo totuuksia

no kyllä nyt adsks keksi ihan omasta päästä moisen väitteen! :-) tai jos ei, niin sitten faktaa pöytään ja totuus

Juttujen perusteella suomalaiset (pro) bodarit treenaa aivan väärin. Kaikenlainen erikoistekniikkakikkailu on yhtä tyhjän kanssa kun lääkkeet ja geenit määrää lopputuloksen. Tässä poimintoja: "Dexter ei ole koskaan tehnyt sarjaa failureen", "Flex Wheeler nukkuu sarjojen välillä", "Dorian vetää yhden perussarjan per lihas". Naturaalipuolella on vaikea sanoa mitään eri tekniikoiden tehokkuudesta kun seinä tulee vastaan pian kuitenkin ja kehittyminen on kosmeettista.

No ei nyt kannata uskoa ihan kaikkee mitä joku anonyymi pelle selittää internetin ihmeellises maailmassa....

Voishan sitä kuvitella että ukko joka tuonne kirjoittaa tekee hormooni palkalla tuotakin hommaa.... mistä sitä tietäää

Voishan sitä kuvitella että ukko joka tuonne kirjoittaa tekee hormooni palkalla tuotakin hommaa.... mistä sitä tietäää
Samaa funtsailin, jos edes pro kyseessä. Samalla lailla Jacobs toi pro "kavereitaan" kirjoitteleen suomalaiselle pikku-foorumille joskus..:D

Onnistunut pelin avaus tuoreelta foorumilta jokatapauksessa. Vaikkei tuolla ainakaan viimeksi ollut viellä mitään maata mullistavaa inside-stooria.

Which one works better for a bodybuilder - low volume & high intensity (DoggCrapp or Yates' HIT) or high volume?
-I think high intensity high volume works best!

Jos nyt nuo puheet on totta, niin valitettavasti pro bodareiden arvostus kyllä laskee. Itse jos rupeaisin käyttämään lääkkeitä, niin kyllä myös treenaisinkin entistä kovempaa, enkä nukkuisi treeneissä. No kaipa se ajatusmaailma on niin erilainen. Kuitenkin naturaali bodaus ja "huonoilla lääkkeillä" amatööri bodailu kuulostaisi kovemmalta, kun joutuu tekemään työtä sen kehityksen eteen. No eikös se niin ole, että lahjattomat treenaa.

Jännää sinänsä, että suomessa, ihan perus rivibodarit käyttää aivan saatanallisia määriä kemiaa, jopa enemmän kuin projätkät ja silti jopa vuosi samassa sarjassa kisataan.

Ja mistä sinä sen muka tiedät? Et mistään.

Lääkkeet tulee ennen geenejä. Ilman lääkkeitä uskottava kilpailu pro tasolla on mahdotonta, eli ovat perusedellytys.
Tämän jälkeen geenit päättävät suurelta osin miten lääkkeet vaikuttavat, paljonko niitä kestät ja minkälaiset lihakset kasvaa.

No ei nyt kannata uskoa ihan kaikkee mitä joku anonyymi pelle selittää internetin ihmeellises maailmassa....
Odotan kiinnostuneena että joku paljastaa/todistaa kaverin feikiksi. Aika pian jäisi satuilusta kiinni tuolle kohderyhmälle.

Lääkkeet tulee ennen geenejä. Ilman lääkkeitä uskottava kilpailu pro tasolla on mahdotonta, eli ovat perusedellytys.
Tämän jälkeen geenit päättävät suurelta osin miten lääkkeet vaikuttavat, paljonko niitä kestät ja minkälaiset lihakset kasvaa.

Tuon voisi myös kääntää, eli ilman sopivia geenejä ei ole mitään asiaa Pro tasolle, oli sitten käytössä minkälaiset tropit tahansa, joten väitän geenit ovat tärkeimmät.

Jos vielä löytyisi yksilö jolla myostatiinia ei geenimutaation takia erity lainkaan, niin täysin ilman kemiaa voitaisiin voittaa Mr. Olympia.

Tuon voisi myös kääntää, eli ilman sopivia geenejä ei ole mitään asiaa Pro tasolle, oli sitten käytössä minkälaiset tropit tahansa, joten väitän geenit ovat tärkeimmät.

Tää on vähän sama ku miettis kumpaa ihminen tarvitsee enemmän elääkseen, päätä vai vartaloa. Molemmat täysin välttämättömiä.

Jos vielä löytyisi yksilö jolla myostatiinia ei geenimutaation takia erity lainkaan, niin täysin ilman kemiaa voitaisiin voittaa Mr. Olympia.

No joo. Mä kyllä luulen että hyvät geenit ja lääkkeet on parempi yhdistelmä bodaukseen kuin parhaat geenit ilman lääkkeitä.

Noita myostatiini juttuja kuulee aina välillä? Mistä sen tietää pystyykö tollainen elämään edes? Kasvaako kaikki lihat rasituksesta, myös sydän?
Jos kasvua ei rajoita mikään niin riittääkö muiden elinten toiminta? No, nää on näitä.

No joo. Mä kyllä luulen että hyvät geenit ja lääkkeet on parempi yhdistelmä bodaukseen kuin parhaat geenit ilman lääkkeitä.

Noita myostatiini juttuja kuulee aina välillä? Mistä sen tietää pystyykö tollainen elämään edes? Kasvaako kaikki lihat rasituksesta, myös sydän?
Jos kasvua ei rajoita mikään niin riittääkö muiden elinten toiminta? No, nää on näitä.

Ei vaikuta sydänlihakseen ja se saksalaispoikahan omaa noi geenit, tutkivat sitä saksassa ja ranskassa, mutta julkisuuteen ei päästetä juuri mitään.
Myostatiini geenistä oli tv-dokumentti ja todettiin että kaloreita tarvitaan paljon, mutta lihaa tulee ilman treeniäkin ihan järkyttävästi.

Belgian sininisellä lihakarjalla yli 90% on tuo geenimutaatio ja elikot ovat täysin terveitä ja liha laadultaan erinomaista ja hyvin vähärasvaista.

Tuossa kuva myostatiin whippetistä joka olisi luonnostaan langanlaiha ajokoirarotu, oikealla normaali yksilö.
myostatin-whippet-209x300.jpg
bacchella-adriano-black-whippet-standing-in-field.jpg

Toinen kuva
wendy-smallest.jpg

Belgian blue sonni
1184594622_1784.jpg

En tiedä on tämä feikki vai ei, mutta se sakemanni-poika näyttää varmaan suurinpiirtein tältä luonnostaan treenamatta.

Super-Strength-753696.jpg

Jännää ja mielenkiintoista luettavaa. Ajatus siitä, että joku jakaa persettä saadakseen lääkkeillä oman kroppansa paremmaksi on suorastaan mahtavaa :D Mietityttää muutenkin koko laji kun jokainen kiertelee lääkkeiden käytön. Esim. Savolainen on tehnyt miehen työn ja kertonut avoimesti mitä vetää ja Bulli taas kiertelee ja kaartelee, miksi?
Pelkäävätkö ne, jotka eivät tunnusta käyttöä , että heidän kilpailukielto evätään? Ainaski Make näyttää tepastelevan lauteille ihan tuosta noin vaikka on kuuluttanut koko kansalle jo entis ajoistaan. Ja siinä olen muiden kanssa samaa mieltä , että jos ei ole geenejä lajiin niin miks vitussa tätä edes harrastaa kovalla tasolla kun geenit ja lääkkeet ovat enssijaisessa asemassa menestymiselle, teitpä kuinka kovasti töitä sitten. Cbb on asia ihan eriksee ja siksi arvostanki sitä enempi ja pidän sitä urheiluna, kehonrakennusta taas nappikauppana! Toivon, että tuo sisäpiirin mies on joku oikea pro -bodari eikä mikään riikan myostatiinimies.

Palstalla ne joiden sanaan on edes vähän luottamista ovat ketjussa sanoneet jo totuudet. Jos kirjoittaja on ammatilainen niin se voi olla nainen, muussa tapauksessa ihan paskaa. Määrät on naurettavia jopa rivibodarille.

Tekstissä ei ole yhtään mitään uutta mitä lajia vuosia seurannut ei tietäisi..

Ensin mä olin että ei vittu, sitten ei saatana.. Miten TYHMÄÄ porukkaa! Geenit, ei merkitystä. Ei ei.

Niin eli yhtäkkiä kaikki jutut ovatkin täyttä paskaa ja pro bodaus hieno laji? Aika helvetin hyvä mielikuvitus kyllä tällä underground bodybuilderilla....sivu kaupalla saa keksittyä satuja.

Juuh, myostatiiniblokkereiden käytössä on vain riskinsä jänteiden kannalta:

Ergo-log: Myostatin blockers destroy tendons

Uskon että Heath, Cutler ja kumppanit laittavat aina välillä myostatiiniblokkeria kiertoon ja näinä aikoina myös pumppaavat pienemmillä painoilla, eivätkä vie sarjoja loppuun asti (mielestäni tuttua meininkiä esim. Philin treeneistä)

Kyllä mulle noissa UCPn jutuissa on ollut paljon uutta, ja myös se mitä olen itsekin funtsinut, eli noi treenimetodien palvonta jne. Keksitään joku hieno nimi sit pari A4sta pseudotiedettä ja siinä se. Kai se DCkin on ollut niin jumalallinen metodi kun kaverit on ekaa kertaa vasta alkanu treenata kovaa ja vielä valmentajalla.

Mitä noiden proiden treeneihin tulee, ni aika väsähtäneeltä näyttää. Nykyään on vaan muotia tehdä ihan perus deltsitreenistäkin joku insane heavy ass workout, vaikka kaveri vetää pari sarjaa punnerruksia koneella ja muutamat vipari setit.

Back
Ylös Bottom