Under The Dome

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarzaan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nelosella ruvennut nyt pyörimään keskiviikkoisin. Parin ekan jakson jälkeen oli vähän ristiriitaiset ajatukset, että onko tämä nyt hyvä vai huono. Pari jaksoa koneelta lisää ja ajatukset vielä ristiriitaisemmat. Tapahtumat etenee hirveällä vauhdilla, henkilöt tekevät typeriä asioita, näyttelijät suht huonoja, mutta silti haluan uskoa että sarja kehittyisi hyväksi. Saas nähä.

Mites muut, ootteko kattonu?

6 jaksoa takana ja kyllä tota ihan kattelee. IMDb:n 7.2 / 10 arvio on aika sopiva tälle sarjalle. Pari kaveria oon laittanu katsomaan ja niillä taas sitten negatiivisemmat mielipiteet.

Aloitusjaksot katoin ja ajattelin edetä Nelosen tahdissa :) Vaikutti vähän omituiselta mut kuitenki sellaselta että vois kattoa lisää jos vähän selkenis mitä tuossa tapahtuu.

ekan kauden katoin heti ku alkoi nelosella pyörimään.Hyvä sarja, paskaan kohtaan jäi prkl. Seuraava kausi vasta joskus kesällä ulos

Käsittämätöntä paskaa. Ajatus ihan hyvä, mutta toteutus karmea. Liikaa facepalm-moments.

Aika pitkälti samaa tavaraa kuin Revolution, Terra Nova ja Falling skies, tollasta kevyttä teinidraamaa. Terra Nova vielä meni jotenkin niitten jäätävien elukoitten takia, mutta nää muut on kyllä ihan tusinakamaa.

Katoin juuri ekan tuottarin ja hyvältä sarjalta vaikuttaa. Aika paljon kuitenkin semmosia tilanteita, että osaa ennalta arvata mitä tapahtuu seuraavaksi. Ehdottomasti aion kuitenkin katsoa 2. tuottarin, joka alkaa vasta kesällä jenkeissä.

Katoin lähes kertaistumalta koko ekan tuotantokauden ja kyllä jäi vähä kaiveleen kun seuraava tuotantokausi alkaa vasta joskus kesällä.. Ite jäin ihan koukkuun tohon sarjaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä taisin saada viime jouluna tuon kirjan. Ihan ok. Vähän tietysti ihmetyttää että sarja... Tokihan tuollaisesta pikku kylästä saa tarinoita mitä kertoa. Varsinkin kun Kingin tyyli on just että se yksi epäluonnolinen asia ja sit lopulta sekin vähemmällä huomiolla.
Tietysti helppo lopettaa jos/kun suosio ei ole enää tarpeeksi hyvää.

Ihan hyvä sarja, tul imelkein yhdeltä istumalta kateltua, ekan siisonin loppua kohden vähän huononi omasta mielestä..
Niin kesken se jäi, että liekö sit kirja pilkottu vaan useammaksi tuotantokaudeksi?

Olen katsonut sarjan ilmestyneet jaksot ja arvosanaksi antaisin sille 7/10.
Kyseessä on monelta osin teinidraamaa, mutta senverran on tuota Stephen Kingin kädenjälkeä ja ihan mielenkiintoista mysteeriä lipsahtanut sinne sekaan, että kyllähän tuota katselee parempien sarjojen ollessa nähtyinä tai tauolla.
En tiedä sitten riittääkö mielenkiintoa enää, kun mysteeri alkaa paljastua.

Mua häiritsee et Stephen Kingillä on aina saman tyyppisiä kaikki kirjat... Huomas heti Kingin kädenjäljen... Aina saman tyyppisiä henkilöitä!

Katselin ne 2 jaksoa putkeen mitkä tuli jokunen päivä sitten, ei oikein iskenyt kuten muutkaan tämänkaltaiset yliluonnolliset jutut...

Ei tuo vielä tuon viime keskiviikon tupla-avauksen jäljiltä niin hyvin lähtenyt, että jaksaisin enempi innostua saati sitten lähteä loppuja jaksoja hommaamaan saman tien. Katsotaan nyt ainakin vielä huomenna josko tuo alkaisi maistumaan.

Ite oon ahminu 1. kauden jo kokonaan - olen myös lukenut kirjan. Vähän ristiriitaset tunteet; pidän joistakin muutoksista mitä tv-versioon on tehty, mutta jotkin muutokset taas saavat näkemään punaista. :D Kirjan lukemisen pohjalta ei kyllä pysty juuri lainkaan ennustamaan tulevia tapahtumia - pääpiirteittäin noudatetaan kirjaa, mutta henkilöitä on karsittu paljon ja niiden taustoja on muutettu. Olen koukuttunut, vaikka kirjaa pidänkin parempana. :I Koko ajan kuitenkin tapahtuu, ja se on parasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom