ultraviolettisäteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athletic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kirjassa nimeltä painonnoston käsikirja oli juttua ultraviolettisäteilyn vaikutuksesta nostajiin positiivisella tavalla. Siinä oleva tutkimus osoitti sen olevan eduksi harjoitelleihin nostajiin terveydelle,työkapasiteetille,perusfysiologisten ominaisuuksien kehittymiselle sekä tottakai lihasvoimaan.

Edelleen mietin onko paljonkin merkitystä auringon otolla treenaamisessa jne? Voisiko joku valaista?

ai senkö takia kaikilla ruskettuneilla miehillä on niin isot lihakset, noni nyt loppu munkin harjotteluni, beachille vaan makaamaan ja lihakset kasvaa silmissä. Ei herranjumala sanon mä, täyttä paskaa. Ainoa tapa millä lihakses kasvatat on treeni. Tai sitten aineet.

Originally posted by Zamp
ai senkö takia kaikilla ruskettuneilla miehillä on niin isot lihakset, noni nyt loppu munkin harjotteluni, beachille vaan makaamaan ja lihakset kasvaa silmissä. Ei herranjumala sanon mä, täyttä paskaa. Ainoa tapa millä lihakses kasvatat on treeni. Tai sitten aineet.

Olihan tässä joku vuosi takarepin tehty tutkimus, jossa todettiin muutamien minuutien päivittäisellä mielikuvaharjoittelulla satavan lisää voimaa. Koehenkilöt kuvittelivat jännittävänsä lihaksiaan ja tällä tavoin oli voima lisääntynyt useita prosentteja. Olen kuvitellut itseni hyvinkin lihaksikkaaksi, mutta ei tunnu ko. metodi soveltuvan massan hankintaan. :confused:

Kyllähän tällaisella talviunta nukkavalla kesällä treenit kulkee paremmin. Voihan se UV-säteilykin valoisuuden ohella jotain osaa näytellä. Taaitapa kuitenkin olla tilastotieteilijöiden väkisin loihtima tulos.

Huom!

Tekstissä lukee harjoitelluihin nostajiin eli he ovat treenanneet ennen. Mulla on ainakin mennyt ennen treeniä otetun auringon takia päin helvettiä toisinaan.
Tuosta tavasta pidin kuitenkin ja otankin aurinkoa treenin jälkeen nauttien samalla palautusaineista.

Originally posted by Athletic
Edelleen mietin onko paljonkin merkitystä auringon otolla treenaamisessa jne? Voisiko joku valaista?

Taitaa olla ainut hyöty D-vitamiinin saanti :rolleyes:

Originally posted by Athletic

Taitaa olla auringon otolla enemminkin nuuduttava vaikutus treeneihin :confused: ihan näin maalasijärjellä ajateltuna. Ainakin omalla kohdalla käyn treenaamassa mielummin aamulla ennen rantapäivää/auringon-ottoa, tai iltasella : ) Tietysti D- vitamiini on hyväksi ja mielelle tekee todella hyvää auringon paiste...

Biitsi päiviä odotellessa :) - T.G -

Originally posted by Jepuli
Olihan tässä joku vuosi takarepin tehty tutkimus, jossa todettiin muutamien minuutien päivittäisellä mielikuvaharjoittelulla satavan lisää voimaa. Koehenkilöt kuvittelivat jännittävänsä lihaksiaan ja tällä tavoin oli voima lisääntynyt useita prosentteja. Olen kuvitellut itseni hyvinkin lihaksikkaaksi, mutta ei tunnu ko. metodi soveltuvan massan hankintaan. :confused:

Joo, onhan niitä tutkimuksia tehty. Rasvaa dieetillä mahdollisimman vähän, proteiinia EI saa syödä enempää kuin 2g/kg/päivä, muuten elimistö ei kestä, jokapäiväisellä pitkien lenkkien juoksemisella EI ole vaikutusta lihasten pienenemiseen jne jne. Otetaan toi tutkimus kanssa mukaan näihin: "Olemme naurettavia britti/jenkkitutkijoita, saamme 100 miljoonaa dollaria tutkimukseemme, jonka lopputulokset ovat täyttä passkaa"

Back
Ylös Bottom