UltimateVW.com sivujen rekisteröinti ongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä hitto tässä on ongelma? Olen nyt yrittänyt rekkaantua tuonne volkkaristi sivulle useampana päivänä niin aina tulee tälläinen ilmoitus:
Virhe

Nimi jonka valitsit on jo käytössä. Palaa takaisin ja valitse toinen​

On tullut käytettyä vaikka mitä kulli jaakko saatana perkele nimimerkkiä niin aina vain herjaa.
Olen jopa laittanut uuden sähköposti osoitteenkin pystyyn kun ajattelin olisiko siinä jokin ongelma. Mutta ei auttanut uudella sähköposti osoitteellakaan. Eikä ole auttanut info@ultimatevw.com heitetty viesti että ei vain onnistu rekkaantuminen kun eivät vastaa... en tiedä onko ollut virhe siirtyä Toyota Hiace klaanista VW Transporter T5 omistajaksi kun sekin paska piti viedä korjattavaksi 700km ajon jälkeen ja nyt ei edes pääse VW mekkaan mekastamaan :lol2:

En tiiä onko ongelmana vain se että mä en vaan osaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Testasin just ja ekalla meni läpi :rolleyes:

Kai laitoitte siihen 'nimi'-kenttäänkin jotain?

Juu, toimi ku junan vessa.

Ahaa, elikkäs ongelma on virheelisessä tiedon annossa.

http://www.ultimatevw.com/funktiot/rekisteri.php

siinä 'nimi' kohdalla kun ei ole punaista tähteä elikkäs sen ei pitäisi olla pakollinen tieto ja tässä kohtaahan sitä sitten homma kusikin. Nyt ei ehdi kokeilla kun pitää äkkiä kävästä VW varaosa liikkeessä ennen klo 17:00 :D

Jepulis sentään kyllähän sitä pääsi nyt rekkaantumaan kun laittoi käyttäjätunnuksen toistamiseen tuohon "lisätietojen nimi" kohtaan.

Lisätiedot eivät ole pakollisia, joten voit jättää ne täyttämättä. Lisätiedoista on tosin hyötyä joissain tilanteissa joten niiden täyttäminen on suositeltavaa.

Paskaahan ne siellä jauhaa joten ei ihme että homma kusee. :dance:

Nyt on loistava homma kun googlekin antaa tämän sivun ensimmäisenä kun laittaa hakusanaksi

"UltimateVW.com sivujen rekisteröinti ongelma"

"UltimateVW.com rekisteröinti ongelma"

"UltimateVW.com ongelma"

Niin ei tarvitse muiden tahvojen tapella saman "ongelman" kanssa. En nimittäin varmana ole ollut ainoa joka on ihmetellyt tuota.

Niin ja info@ultimatevw.com tyypeille terveiset tätä kautta :down:

Suositut

Back
Ylös Bottom