Ultimate Fighting Championshipin matsit vain MTV3 MAXilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku sanoi että Mtv3 max alkaa ottamaan kiinni mut jos olen nyt oikein huomannut niin eventtejä on alkanut tulemaan lisää eli 2 kertaa kuussa välillä jopa 3kertaa. Usa event, Eurooppa event ja Fight night/Tuf finaali.

Eilen näytetty UFC 92 näytti jo paremmalta, ei kuulunut Roganin ja Goldbergin ääntä taustalta ja jätkät puhu muutenki enemmän ja vapautuneemmin.

Eilen näytetty UFC 92 näytti jo paremmalta, ei kuulunut Roganin ja Goldbergin ääntä taustalta ja jätkät puhu muutenki enemmän ja vapautuneemmin.

Voisivat kuitenkin pitää suunsa kiinni ottelijoiden esittelyn ajan. Vähän myös nauratti selostajan kommentti jonka mukaan Lesnarilla ei ole mitään mahdollisuuksia "Frankki Mirriä" vastaan. Onhan näitä ihan kiva katsella jälkikäteen Suomenkielisella selostuksella, mutta kyllä aitoon UFC-kokemukseen kuuluvat Goldie ja Rogan.

vai ei oo lesnaril jakoa :D jäätävää kommentoitii

Jees,näyttää lauantaina tulevan jo 93!!
Eli viikon viiveellä näyttäis tulevan eventit.

Ton ajan vois melkeen jo odotella...

Jees,näyttää lauantaina tulevan jo 93!!
Eli viikon viiveellä näyttäis tulevan eventit.

Ton ajan vois melkeen jo odotella...

Pitkä aika on viikko odotella. Ei periaatteessa voi nettiä selata ollenkaan kun on riski spoilautua...

Tuskaa!

Onpa tuskaista katseltavaa näiden suomikommentaattoreiden takia! Todella hankalaa yrittää kuunnella mitä jenkki isännät ja ottelijat sanoo kun nämä pässit puhuu päälle! Minkä ihmeen takia pitää selostaa jo kertaalleen selostettu ohjelma? Tämä on pahempaa kuin dubbaus! Tekstittäisivät ohjelman niille jotka ei ymmärrä tai ainakin mahdollisuuden laittaa suomikommentointi pois päältä!

Onpa tuskaista katseltavaa näiden suomikommentaattoreiden takia! Todella hankalaa yrittää kuunnella mitä jenkki isännät ja ottelijat sanoo kun nämä pässit puhuu päälle! Minkä ihmeen takia pitää selostaa jo kertaalleen selostettu ohjelma? Tämä on pahempaa kuin dubbaus! Tekstittäisivät ohjelman niille jotka ei ymmärrä tai ainakin mahdollisuuden laittaa suomikommentointi pois päältä!

Palautetta vaan maikkarille. Näitä on vasta alettu näyttämään ja ei ole vakiintuneita käytäntöjä? Itse laitoin asiallisen palautteen sinne ja ehdotin esim. tekstityksiä. Jos kaikki te muutkin laitatte, niin mahdollisesti saadaan Suomi-selostus loppumaan. Me kai kuitenkin olemme tärkein kohderyhmä noille eventeille.

Palautetta vaan maikkarille. Näitä on vasta alettu näyttämään ja ei ole vakiintuneita käytäntöjä? Itse laitoin asiallisen palautteen sinne ja ehdotin esim. tekstityksiä. Jos kaikki te muutkin laitatte, niin mahdollisesti saadaan Suomi-selostus loppumaan. Me kai kuitenkin olemme tärkein kohderyhmä noille eventeille.

Onkohan viikossa liian kiirettä niitä tekstityksiä ruveta vääntämään, joten he laittavat suomenkielisen selostuksen siihen. Itse katselen muualta nuo eventit, mutta maxilta seurailen osan eventeistä lähinnä tuon suomenkielisen selostuksen vuoksi... tuo kivaa vaihtelua. ;)

Mutta kuten on, toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä ja joillekkin menee molemmat. :wtf:

Ihme nillitystä. Ehkä noita MAXin lähetyksiä ei suunnata HC-faneille (jotka tuntevat lajin ja katsovat illat livenä tai korkeintaan päivän parin viiveellä), vaan "suurelle yleisölle" josta innokkaimmilla on ehkä alla muutama TUF-jakso JIMiltä.

Onhan selostajakaksikolla vielä parannettavaa, mutta toisaalta takana on vasta kaksi iltaa, joten kehitystä tulee varmaan tapahtumaan. Itse toivoisin, että lajitermejä suomennettaisiin enemmän, tyyliin sidemount - sivusidonta.

Ja kaipaako joku oikeasti Rogan-Goldie -kaksikon selostusta? Rogan menettelee, mutta Goldie on kirkkaasti paskin mma-ääni ikinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme nillitystä. Ehkä noita MAXin lähetyksiä ei suunnata HC-faneille (jotka tuntevat lajin ja katsovat illat livenä tai korkeintaan päivän parin viiveellä), vaan "suurelle yleisölle" josta innokkaimmilla on ehkä alla muutama TUF-jakso JIMiltä.

Onhan selostajakaksikolla vielä parannettavaa, mutta toisaalta takana on vasta kaksi iltaa, joten kehitystä tulee varmaan tapahtumaan. Itse toivoisin, että lajitermejä suomennettaisiin enemmän, tyyliin sidemount - sivusidonta.

Ja kaipaako joku oikeasti Rogan-Goldie -kaksikon selostusta? Rogan menettelee, mutta Goldie on kirkkaasti paskin mma-ääni ikinä.

Sinähän se täällä nillität?

Itsekkin katson eventit jo livenä, joten suurta merkitystä noilla selostuksilla ei minulle ole. Laitoin asiallista palautetta maikkarille, jollainen on näköjään sinulta liikaa vaadittu. Jos olen sitä mieltä, että tekstitys olisi parempi vaihtoehto ja oman mielipiteeni maikkarille kerron, niin mikä vitun Jumala sinä olet sitä tuomitsemaan?

Ensi kerralla, kun haluan mielipiteeni jonnekkin lähettää, niin otan ensin sinuun yhteyttä. Niin voit kertoa minulle, mitä mieltä saan olla.

Rautaperseellä pinna tiukalla? Vitun Jumala... :D

Ole nyt ihan rauhassa mitä mieltä tahdot, niin minä ihmettelen ja olen vähän toista mieltä. Toki sä oot meistä selkeesti enemmän oikeessa kun pistit palautetta Maikkarille.

Rautaperseellä pinna tiukalla? Vitun Jumala... :D

Ole nyt ihan rauhassa mitä mieltä tahdot, niin minä ihmettelen ja olen vähän toista mieltä. Toki sä oot meistä selkeesti enemmän oikeessa kun pistit palautetta Maikkarille.

Pinna oli tiukalla:)

Nyt sain syötyä ja ei ole enää. Anteeksi asiaton viesti. Nyt en edes jaksa provosoitua paskasta provostasi.

Kyllä itse olen ainakin alkanut jo pitää noista selostuksista, Immun heitot "Nami maiskis" ja muut vastaavat on hyviä.

Hughesin ja GSP:n matsi oli kyllä erinomainen, olinkin jo odotellut sen näkeväni.

Tulikos se eilen UFC Unleashedissä?

Tervehdys, tämä ei niinkään kuulu mtv3max kanavan topicciin, mutten viitsinyt avata uutta.

Tänään luin MMAWEEKLY:stä että UFC:tä nähdään myös RTL9 sekä DSF kanavilla (löytyvät ainakin satelliitistä...RTL9 ainakin 13east ja 19,2e sekä DSF 19,2e).

Keskiviikkoisin puoleltaöin Unleashed RTL9:ltä. Ensi keskiiviikkona klo 23.55 ohjelmatiedoissa lukee (UFC live event 2008-2009) joka on todennäköisesti UFC95.

Lauantaisin puoleltaöin [alkaen maaliskuun seitsemännestä päivästä] Unleashed myös DSF kanavalla. Viikko tuosta (maaliskuun 14:sta) tulee DSF:ltä UFC96 alkaen klo 02.. DSF näyttää myös UFC countdownit sekä UFC All access jaksoja. DSF ainakin FTA kanava eli Free-To-Air. Tiedä sitten näyttävätkö alkuperäisillä äänillä ja tai mahdollisesti suorina jossain vaiheessa.

Ja Ruotsin Tv4sport:han (1w) näyttää UFC eventit melkein suorina..UFC95 alkaa la-su yönä klo 01.

Pahoittelen jos tieto on monille turha...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom