Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen näytetty UFC 92 näytti jo paremmalta, ei kuulunut Roganin ja Goldbergin ääntä taustalta ja jätkät puhu muutenki enemmän ja vapautuneemmin.
Jees,näyttää lauantaina tulevan jo 93!!
Eli viikon viiveellä näyttäis tulevan eventit.
Ton ajan vois melkeen jo odotella...
Onpa tuskaista katseltavaa näiden suomikommentaattoreiden takia! Todella hankalaa yrittää kuunnella mitä jenkki isännät ja ottelijat sanoo kun nämä pässit puhuu päälle! Minkä ihmeen takia pitää selostaa jo kertaalleen selostettu ohjelma? Tämä on pahempaa kuin dubbaus! Tekstittäisivät ohjelman niille jotka ei ymmärrä tai ainakin mahdollisuuden laittaa suomikommentointi pois päältä!
Palautetta vaan maikkarille. Näitä on vasta alettu näyttämään ja ei ole vakiintuneita käytäntöjä? Itse laitoin asiallisen palautteen sinne ja ehdotin esim. tekstityksiä. Jos kaikki te muutkin laitatte, niin mahdollisesti saadaan Suomi-selostus loppumaan. Me kai kuitenkin olemme tärkein kohderyhmä noille eventeille.
Palautetta vaan maikkarille. Näitä on vasta alettu näyttämään ja ei ole vakiintuneita käytäntöjä? Itse laitoin asiallisen palautteen sinne ja ehdotin esim. tekstityksiä. Jos kaikki te muutkin laitatte, niin mahdollisesti saadaan Suomi-selostus loppumaan. Me kai kuitenkin olemme tärkein kohderyhmä noille eventeille.
Onkohan viikossa liian kiirettä niitä tekstityksiä ruveta vääntämään, joten he laittavat suomenkielisen selostuksen siihen.
Ihme nillitystä. Ehkä noita MAXin lähetyksiä ei suunnata HC-faneille (jotka tuntevat lajin ja katsovat illat livenä tai korkeintaan päivän parin viiveellä), vaan "suurelle yleisölle" josta innokkaimmilla on ehkä alla muutama TUF-jakso JIMiltä.
Onhan selostajakaksikolla vielä parannettavaa, mutta toisaalta takana on vasta kaksi iltaa, joten kehitystä tulee varmaan tapahtumaan. Itse toivoisin, että lajitermejä suomennettaisiin enemmän, tyyliin sidemount - sivusidonta.
Ja kaipaako joku oikeasti Rogan-Goldie -kaksikon selostusta? Rogan menettelee, mutta Goldie on kirkkaasti paskin mma-ääni ikinä.
Rautaperseellä pinna tiukalla? Vitun Jumala... :D
Ole nyt ihan rauhassa mitä mieltä tahdot, niin minä ihmettelen ja olen vähän toista mieltä. Toki sä oot meistä selkeesti enemmän oikeessa kun pistit palautetta Maikkarille.
Hughesin ja GSP:n matsi oli kyllä erinomainen, olinkin jo odotellut sen näkeväni.