Ultimate Fighting Championshipin matsit vain MTV3 MAXilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos sopimuskausi alkaa vuoden vaihtuessa, niin miten UFC:tä voidaan näyttää livenä, kun siihen aikaan ei edes mitään eventtejä tule? Vastatkaa. Etenkin kaikki "näkemättä paskaa"-itkijät.

olen sitä mieltä tuosta et se on varmaan ihan onnistunut lisä sinne ohjelmistoon mutta ei kukaan varmaan sen vaparin takia sitä maxia osta on ne kuitenkin niin vanhoja matseja, ja lewd sulle sen verran tuosta et ne alottaa lähetyksen 4.1 ja ottavat ohjelmistoon ufc 91 ekana vaikka sen jälkeen ollut jo fight for the troops, ja ehtii tuo ufc 92 tulla myös, joten aika turhaa jeesustelua ettei ole uutta ohjelmistoa, kun alottavat noinkin vanhasta, tottakai te voitte sen maxin ostaa en minä sitä keltään ole kieltämässä täällä, naurattaa lähinnä hype että maxx ottaa ohjelmistoonsa sen kun ne ei ole mitään live matseja, jos haluavat vanhoja esittää ni pistäisivät sinne jotain historiikkia tms legendaarisia matseja / ottelusarjoja tyyliin couture vs liddelit..

Tuleehan siellä Countdownit ennen eventtiä ja UFC unleashed jossa tosiaankin on "historiikkia". Hyvä lisähän tämä on ja luulisi, että eventtien näyttäminen livenä olisi maikkarillekin vähän hintavampaa puuhaa?

Kaikkihan nuo eventit on nähnyt jotka aktiivisesti seuraa, mutta sen pikkurahan voin maksaa ihan support -hengessä, jotta kanavat huomaavat lajin potentiaalin.

Ruotsin tv4sport tjsp? on näyttänyt UFC livenä, mutta onkohan tuo kanava ruotsissa maksullisessa verkossa ja mikä mahtaa olla hinta?

Fight for the troops oli SpikeTV:n ohjelmistoa, mutta jos sulla kerran on ihan se sopimus käsissä missä lukee ettei live-lähetyksiä näytetä niin okei. Ja onhan se tositositosi tyhmää aloittaa eventien näyttäminen siitä vuoden suurimmasta. Ja mikä helvetin hype? 99% täällä vinkuu "näkemättä paskaa". Siinähän pupellatte. Over and out.

Hieno juttu. Hetken aikaa jo mietin itsekin digiboksin hankintaa ja kanavapaketin tilausta, mutta tarkemmin ajateltuani älysin etten ole niin suuri hyväntekijä, että maksaisin vain kannatuksen vuoksi vanhasta materiaalista.

Noniin, eilen yöllä tuli maxilta Couture vs. Lesnar jonka katsoin.

En nyt halua dumata heti alkuun uutta projektia mutta on aika pitkä matka vielä selostamossa että pääsevät minua tyydyttävälle tasolle, esim. urheilukanavan mma-lähetyksissä on paljon dynaamisempi ja tietävämpi pari.

Semmoista huomasi että Stephens oli muka Joe "daddy" Stevenson, joka itseasiassa otteli seuraavassa matsissa, oli hiukan hassua kun puhuivat tuon Stephensonin matsin aikana kokoajan daddysta ja sitkun seuraava matsi alkoi niin puhuivat taas daddysta. Kommentaattori ehkä tajusi asian jo aikaisemmin mutta ei viitsinyt korjata asiaa.

Eivät oikein puhuneet ottelijoiden taustoista joten niistä olisi ollut hyvä ottaa ennen lähetystä selvää enemmän myös...tai tietää muutenkin.

Lähetyksessä oli taustalla myös jenkkiselostus ja se oli laitettu hiljaisemmalle, myös samalla hiljentämällä yleisön yms. äänet. Olisi kiva jos voisi valita suomenkielisen selostuksen pois niin kuulisi tunnelman.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekkin katsoin eilen tuon Couture vs. Lesnar ja huomasin tämän saman virheen jossa Jeremy Stephensiä kutsuttiin Joe Stevensoniksi ja sitten Stevenson otteli vasta seuraavassa ottelussa. Selostajissa oli ainakin omasta mielestä hyvää sellainen tietty rentous että heittelivät välillä vitsejä jne... Kylhän noita voi ruveta katselemaan aina silloin tällöin kun joka tapauksessa tuo plustv kotona olisi.

Tossahan se vasta ekassa postauksessa oli... :D

Kommentaattorina lähetyksissä toimii suomalaisen vapaaottelun pioneeri ja yksi menestyneimmistä ottelijoista Mika Ilmen, joka on otellut myös joukon kansainvälisiä otteluita. Ilmen on pitkän kilpailukokemuksen lisäksi järjestänyt kilpailutapahtumia ja valmentanut vapaaottelijoita.

Ottelut selostaa MTV3 MAX Boxing Nighteistä tuttu Jani Rajalin

NONIIN voi jumalauta, tietenkin unohdin katsoa kun tämmöinen tulee. Tuleeko nuo uusintana, ihan katsojalukujen nostattamista vartenkin ajattelin jo katsella?

En nyt halua dumata heti alkuun uutta projektia mutta on aika pitkä matka vielä selostamossa että pääsevät minua tyydyttävälle tasolle, esim. urheilukanavan mma-lähetyksissä on paljon dynaamisempi ja tietävämpi pari.

Mitäs vaparia urheilukanavalta tulee, ja tuleeko useinkin?
Oon missannut nuo täysin.

Meillä hyyty koko kaapeli kesken kaiken.
Itse en kärsinyt suomalaisselostuksesta taikka yleisön hiljentämisestä.
Kovaa settiä oli niin kauan kuin sitä kesti.
Harmitti kovasti, että näin vain vaajaan tunnin alusta.

Tuo ajankohta oli vaan aika syvältä.
Hirvittää pistää nukkumaan noin myöhään, kun aamulla töihin :)
Mutta milloin muullon näkee verisiä ja karvaisiä äijä ähisemässä boxereissaan kuin yöllä?

Mitäs vaparia urheilukanavalta tulee, ja tuleeko useinkin?
Oon missannut nuo täysin.

Ei tule mitään ohjelmaa, lähinnä se on joku katsaus suomalaiseen vapariin ja siinä seurataan jonkun (en muista nyt kenen) suomalaisen ottelua. Se on muutaman kerran tullut UK:lta.

Ei tule mitään ohjelmaa, lähinnä se on joku katsaus suomalaiseen vapariin ja siinä seurataan jonkun (en muista nyt kenen) suomalaisen ottelua. Se on muutaman kerran tullut UK:lta.

No eikös nuo M-1 challenget tule urheilukanavat, myös fitness expo vaparia otteluja tullut sekä muistaakseni ZST tuli aikoinaan myös urheilukanavalta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom