Ultimate Fighter Season 3 starttaa 6.4.06!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Stanner sanoi:
Kai tiedätte, että tuollainen tilanne väsyttää nopeammin? Siinä todella helposti jännittää ja voi olla, että hengityskin muuttuu pätkittäiseksi. Kyllä siinä väsähtää kovakuntoisempikin kaveri, jos ei muista hengittää ja osaa rentoutua. Stressiaste on tuollaisessa kuitenkin huomattavasti korkeampi, mitä normi treeneissä.

Totta, mutta silti.

Rupesin tänään seuraamaan season 3:sta ja nyt ollaanki jo menossa viidennessä jaksossa. Erittäin mukavaa viihdettä.

10. jakso

Niin vain lähti Kalib kotio kikkaileen Kendallin toimesta. Harmi, et Hamill jätti kesken, nyt kyllä pidän Bispingiä aika varmana voittajana. MWis homma on enemmän auki. Finaalissa uskon kuitenkin Kendallille tekevän seuraa Hermanin.

11. jakso

Eipä hirveemmin yllättänyt Hermannin voitto Singeristä. Matsissa itsessään ei ollut mitään erikoista. Herman vei Singeriä tonttiin ja onnistui siinä pari kertaa ja toisessa erässä väänti selästä kuristuksen. Uskon että Hermanni vie finaalin!
Kieltämättä mielenkiintoinen temppu oli Edillä kusta Roryn kypärään :D

Herman ei kyllä mua vakuuta, ei kovin ihmeelliseltä sen touhu näytä. Luulen et kendall vie finaalin MW:ssä

11 ja 12 jakso. Nehän tuli peräjälkeen.
Juu ei hermannin toiminta mitenkään erikoiselta vaikuta. Ei tosin erikoisen huonoltakaan. Veikkaan, että finaalissa Kendall tulee olemaan kova vastus. Ja eiköhän bisping vedä homman kotiin light heviweitti puolella.

Mun mielestä monet shamrockin tiimin puolella olleet kaverit eivät välttämättä pystyneet esittämään aivan parastaan. Kavereilla vissiin tippu kuntokin rankasti kun Keniä ei kiinnostanut/se ei osannut valmentaa tyyppejä. Olen samaa mieltä tosta Ed:stä että ei se kyllä ole kovin hyvä, pystyssä hirveitä ne lyönnit ja ei se ground and poundigaan kovin kummoiselta näytä. Jonkin verran osaa painia ja se on siinä, melko köyhän miehen couture, hitaampana ja kankeampa ja pienempänä. :david: Se kendall on esittänyt ihan kelvollisia otteita mun mielestä, mutta näin yhden sen ottelun UFC:ssä nykyään ottelevaan Joe Riggsiä vastaan jossa riggs voitti aivan helposti Kendalin, vei sen maahan ja pyöritteli siinä, pari kyynärpäätä guardista ja sen jälkeen yks oikea helvetin kovaa kendaliin ja nukkumatti tuli kendalille. Ei oikein kovin hyviä ottelijoita minun mielestä tässä TUF3:sessa ole ollut. Bisbing selkeästi parhain.

Joni.K sanoi:
Herman ei kyllä mua vakuuta, ei kovin ihmeelliseltä sen touhu näytä. Luulen et kendall vie finaalin MW:ssä

Joo no ei se Hermanni kyllä vakuuta pätkääkään mutta enemmän kuitenkin kuin Kendall. Herman ei varmasti menesty kovempia kavereita vastaan mitä esim. UFC:sta löytyy. Uskon silti edelleen että Hermanni vie mitään sanomattoman Kendallin! Bispingin voitosta tuskin on epäilystäkään.

Eiköhän se Short Fuse ole taas paremmassa kunnossa, jos on palannut reenailemaan Team Questin kanssa. MW-finaalista on vaikea sanoa mitään, koska Kendall on kuitenkin kaksimetrinen hujoppi ja vaikka hänet viedäänkin melko helposti mattoon, ei tuollainen reach-ero voi olla näkymättä pystyssä. Katsotaan, katsotaan...

Bispingin voitto lienee varmaa. Harvemmin matseja voitetaan tuurilla, mutta Haynes on kyllä vähän vaivihkaan päässyt finaaliin mukaan. Toivottavasti miehen never give up-asenne takaa hyvän slugfestin finaalissa, vaikka turpiin tuleekin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu on kyllä sääli, et Josh H. on finaalissa. Mies ei mun mielestä edes kuuluis tohon sarjaan (ainakaan LHW:iin). Ekas matsis kyseenalanen voitto kokemattomasta Taitista, ja sit toinen kokematon, Jesse kotiin. Kaiken kaikkiaan tuo LHW-luokka tais olla loppujen lopuks aika paska jos rehellisiä ollaan. Hamill-Bisping olis pitäny olla finaali. No, hyvä et Bisping vie, sille pidin peukkuja alusta asti.
MW:stä on vaikee sanoa, ei Herman hirveesti oo vakuuttanu, vaikka se mun valinta voittajaks olikin. Kendall yllätti Kalibin ja voi pystyä samaan finaalis.

Vittu on kyllä sääli, et Josh H. on finaalissa. Mies ei mun mielestä edes kuuluis tohon sarjaan (ainakaan LHW:iin). Ekas matsis kyseenalanen voitto kokemattomasta Taitista, ja sit toinen kokematon, Jesse kotiin. Kaiken kaikkiaan tuo LHW-luokka tais olla loppujen lopuks aika paska jos rehellisiä ollaan. Hamill-Bisping olis pitäny olla finaali. No, hyvä et Bisping vie, sille pidin peukkuja alusta asti.
MW:stä on vaikee sanoa, ei Herman hirveesti oo vakuuttanu, vaikka se mun valinta voittajaks olikin. Kendall yllätti Kalibin ja voi pystyä samaan finaalis.

LHW:n taso ei kyllä päätä huimaa. Vähän käy Joshia sääliksi kun joutuu Bispingin high light reelin jatkeeksi. Veikkaisin et Kendall vie MW:n finaalin.

Huh huh, olipa kyllä mielenkiintoiset finaalit. ottelijatkin näyttivät huippu-kuntoisilta ja jotkut näytti keihittyneen sarjan aikana ja sen jälkeen paljon.

Finaali katsottu. Oli yllättävän hyviä matseja.

Finaali:
Bisping voitti niinkuin kaikki arvelikin. Dominoi matsiakin vielä jotenkin. Kovan vastuksen Josh silti antoi eikä luovuttanut millään.

Kendall oli minusta kehittynyt paljon, näytti hyvää taitoa ja saikin voiton kotiin. Parempi voitti.

Jesse forbes sai taas turpaansa. Kova oli kehumaan itseään ainakin sarjan ekoissa jaksoissa. Mitäs meinaatte alkaakohan jätkä jo nöyrtymään pikkuhiljaa?-)

Eikö tämä ole jotenkin tyhmää kun koko ketju on kirjoitettu spoiler tageihin ;) Eikö olisi ollut helpompaa pistää vain otsikkoon isolla SPOILER.

Joo, hienot finaalit.

MW-finaali oli aika vääntöä, vielä ku jompikumpi olis saanu loppuun subin, olis ollu vielä parempi. Hieno, et molemmat sai sopparin. Kehitystä pitää kuitenkin vielä tulla molemmilla, ennen ku huipulle on asiaa.
Ja Haynes pudottaa sit jatkos welterweighttiin. Ihmettelinkin, et mitä vittua se LHW:ssa teki. Tod.näk. sen takia oli siellä ku Herman oli MW:ssa. 170:iin on kuitenki matkaa. No, siitä renkaasta mahan ympäriltä on hyvä alottaa.
Hamill hoiteli Forbesin odotetusti.

Oli muuten luokaton se Haynesin hypetys-trashtalk siinä alus. "I hate where he comes from, what he looks like, how he talks...":rolleyes:

Oli muuten luokaton se Haynesin hypetys-trashtalk siinä alus. "I hate where he comes from, what he looks like, how he talks...":rolleyes:
Joo vois UFC jättää noi paskanjauhannat WWF:n puolelle... Kyllähän tollasella varmaa jenkeissä vedetään lisää PPV katsojia. Samaa showta ku titon ja kenin "viha"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom