Ultimate Fighter Season 3 starttaa 6.4.06!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä käytäntö, että kilpailut on poistettu. Pidän myös siitä, että matsin voittaja etenee suoraan jatkoon ja jokainen ottelee jossain vaiheessa. Edellisellä tuotantokaudella Jardine otteli ensimmäisen kerran semifinaaleissa, kun Evans oli otellut ennen sitä jo kaksi kertaa. Pari lupaavan oloista kaveria näkyi joukossa, joten ehkäpä tästä tuotantokaudesta on enemmän riemua UFC:lle kuin kakkosesta, jonka anti näyttää olevan hyvin laiha. Hauskinta jaksossa oli Shamrockin tuoma "ravintoneuvoja", joka ei oikein tuntunut kelpaavan pojille :david:

ekan jakson perusteella vaikuttaa hyvältä porukalta.odotetaan jatkoa mielenkiinnolla

E:
matsista ei jääny paljoa jälkipolville kerrottavaa...

Parasta tv viihdettä kyllä ikinä.

Näyttää todella lupaavalta. Titosta eka jakson perusteella tuli tosi hyvä kuva. Jotenkin parempi joukkuehengen luoja ja muutenkin vaikuttaa paremman oloiselta valmentajalta. Ken "I know nothing about jiu-jitsu" Shamrock onnistu antaan melko huonon kuvan itestään. Mielenkiintonen valinta tuoda joku bodari koutsaamaan.
Suosikkina tällä hetkellä the Count. Jännä kyl et Tito valitsi ekana sen kuuron. 5kk reeniä ny ei kuitenkaa paljoa oo, mut silti sinä aikana ottanu jo 2 matsia.

Jeps...
Tito tosiaan vaikuttaa symppis kaverilta ja sitä vähä osasin odottaaki, vaikka kaveri on aikoinaan ollu vähän "punk". Kentsu mua on puolestaan ärsyttäny jo kauan, sitä samaa paasaamista aina ja kukkoilua.

Mun veikkaus on, et MW:eis Shamrockin team jyrää, ja sit LHW:ssä Titon team pärjää paremmin. Kalibin tai Hermanin näkisin MW-voittajana. LHW:stä pahampi sanoa, Bisping vaikuttaa ainaki kovalta, ja recordin perusteella se Kristianki.

Ja tosiaan Kentsun coach-porukka ei todellakaan pärjää vertailus Titon vastaavalle. Oonki aina ihmetelly, et kuka se bodari Lions Denin kulmassa aikasemmis matseis on, ja joku ravintoneuvojahan se sit on :rolleyes:. Huhhuh, edelleen... Frank olis ollu se oikea Shamrock coachiks. Se jätkä sentään osaa MMA:n joka aspektin ja olis varmasti tuonu paremman porukan ympärilleenki(esim.Maurice Smith stand-uppiin). Tokihan täs on nyt se "vihamielisyys" coachien kesken,mut se mua ei pahemmin nappaa. Myötähäpeän fiilishän siinä tulee, ku aikuinen mies jostain pienestä heitosta on heti tappelemassa.

Joo, ja toi challenge-poisto on hyvä. Ei jätkät tuhlaa voimiaan johonki tukin nostoihin ennen matseja.

Ekan jakson perusteella muutenkin kuin mahiksien suhteen, omia suosikkeja näyttäis olevan Bisping ja Herman. Perusäijiä (eikä mitään metroseksuaaleja:hyper: ) , joilla näyttäis olevan oikee asenne. Ja vaikutti se toinenki britti hauskalta hepulta.

Katsottu on
Vaikuttaa paljon lupaavammalta kuin kakkoskausi. Tito alkaa olemaan aika hulvaton kaveri, ja vie Shamrockia kuin pässiä narussa. Titon koutsitiimi vaikuttaa kyllä huomattavasti paremmalta, ja aktiivinen tyyli mennä treeniin mukaan on myös järkevämpi. Challenget kannattikin poistaa, ja pakollinen matsaus ennen pääsyä jatkoon on myös selvä parannus. Saa nähdä kuinka paljon Ortiz ja Shamrock riehuu jatkossa. Britit on parhaita persoonia. :D

tämä kausi vaikuttas kyllä mielenkiintoiselta. parasta sarjaviihdettä tällä hetkellä. kiva seurata myöd ken vs. tito "kamppailua"

Knarr sanoi:
Sanokaapa nyt että minkä kautta työ katotte noita?

Meksikossa on sen niminen liike kun Directus Connectus , sen omistaa Mr. Rievconact. Sieltä olen itse tilannut.

Itseäni kyllä kovasti ihmetytti se Kenin veto jättää mattospesialisti kokonaan pois ja tilalle joku bodari kertomaan ruokavaliosta. Vois nyt kuvitella että Kenillä ois itselläänkin sen verran kokemusta ruokailusta että hän voisi hoitaa sen osa-alueen ja joku mattospesialisti valmentamaan omaa osiotaan. Tuntuu olevan Kenille paljon isompi kysymys tuo Tito-homma, ymmärtäähän sen tosin kun on jo hävinnyt ja muutenkin on niin respect-keskeinen mies. :)

Täytyy sanoa, että hämmästytti Titon sympaattisuus ja asiallisuus. Vaikutti erittäin pätevältä kaverilta. Aikaisemmin olin nähnyt kaverin lähinnä pään aukojana ja showmiehenä.

remu sanoi:
Meksikossa on sen niminen liike kun Directus Connectus , sen omistaa Mr. Rievconact. Sieltä olen itse tilannut.

Olisko heittää jotain hyvää hubia mistä kannattais käydä kurkkimassa, nopealla vilkaisulla on season 3 vielä aika kiven alla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Semmonen rantojenmies kun azistonto torrento välittää kanssa kolmos kautta, sen voi helposti pongata mma-tracker tai piratebay mestoilta.

Torrenteilla oon nämä pari ekaa jaksoa hakenutkin, tykkään vaan dc:stä enemmän..

Ja itse sarjasta:
Vaikuttaa ihan lupaavalta. Ensimmäinen matsi oli kyl aika perseestä ja toinen no.. ihan ok. Eiköhän se tästä..
Aina lomille tullessa odottaa uusi tuf jakso :)

3. jakso nähty...

Eipä tuossa paljoa tapahtunu, pienempi britti lähetettiin himaan hongankolistajan toimesta.
Hermania näköjään kiusataan sit pitämällä mies ilman matsia:jahas:

Mielenkiintosta nähdä onko ens jaksos oikeesti joku yhteenotto Hamillin(kuuro)ja Bispingin välillä. Noista myös toinen olis kiva nähdä kehäs ens jaksos. Tuskinpa Tito Hamillia kuitenkaan vielä riskeeraa.

3.jakso

Itekin sain just ton kolmannen jakson katottuu. On kyl käyny koko ajan kohtuu kuumana toi Bisbing ton kuuron jätkän erikois kohtelusta. Varmaan antaa tulla ihan kiukulla brittikiukkua.

Toinen mitä odotan on ton Ed Hermanin tulevat otteet. Äijä on alusta asti itkeny et miks TITO ei sitä ottanu ja mainostanu kuinka hyvä se on. No nyt sit Tito sanoo et teki virheen ku ei ottanu Ediä. No totes vaan lopuks kylmästi et täytyy vähän käydä pientä henkistä sotaa sen kanssa.

Mitä vittua katoinko oikein et siltä tältä Ross Pointonilta lähti joku 10paunaa(eli joku 4,5 kg)? Kuulosta omiin korviin kohtuu isolta pudotukselta, noin niinku nukkuessa.

Eggman sanoi:
Mitä vittua katoinko oikein et siltä tältä Ross Pointonilta lähti joku 10paunaa(eli joku 4,5 kg)? Kuulosta omiin korviin kohtuu isolta pudotukselta, noin niinku nukkuessa.
Tais olla n.8 paunaa joka lähti nukkuessa.

Niin ja tuskin ne vaa'alla käynnit ihan ennen unia&unen jälkeen edes ollu. Leikkaamalla saa sarjasta mielenkiintosemman.

Question everything :jahas:

Paskaa tuutin täydeltä. Kolme ekaa jaksoa katselin, eikä tartte enää kattoa. Ainekset hyvään sarjaan olisi, mutta ylimääräinen selittely, kämpillä hengailu = aivan big brother paskaa. :(. Treeniä ja matseja toi olis kaivannut, vaikka sitten lyhyempinä jaksoina.

Briteissä kattelin aikaisempia jaksoja, jos tv:n ääreen vaan osuin ja mulle jäi sellanen kuva, että wanhat oli parempia. PItää laittaa imutukseen kokonainen tuotantokausi.

5 jakso

Viikko pelastettu,Solomon sai turpaan! Hip hei! Ja meinas saaha Kentsukin.. heh heh :D En tykänny titosta ennen tätä ohjelmaa yhtään, nyt tito :rock:

Vaikuttaa paljon paremmalta kuin kakkoskausi. Nyt sarjassa keskitytään enemmän olennaiseen. Pistää muuten silmään tuo ("piilo")mainonta tuossa sarjassa. Edellisillä kausilla hehkutettiin kokoajan sitä dödöä ja zoomailtiin tuotemerkkiä. Nyt puolestaan viime jaksossa älytön hehkutus jostain kännyköistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom