Ulottuvuudesta/Ylettyvyydestä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä mitä sanaa tässä yhteydessä pitäisi käyttää, mutta käytetään nyt vaikka ulottuvuutta. Eli mittasin oman ulottuvuuteni sormenpäästä sormenpäähän ja sain tulokseksi vain 182cm, vaikka olen 188cm pitkä. Kuulemma sen pitäisi olla suurin piirtein oma pituus tai hieman enemmän. Onko tämä suurikin haittatekijä?

PS. Pitääkö se mitata mittanauhalla selkää pitkin vieden vai selkä seinää vasten ja sitten mittanauhalla siitä pisteestä seinällä siihen pisteeseen, missä kohdin ne sormenpäät ovat? Tähän en ole mistään löytänyt yksiselitteistä vastausta.

Olen ymmärtänyt, että oikea nimike on syli. Itse olen mitannut sen etupuolelta kädet suorana sivuille. Ja suuri haittatekijä? Riippuu vähän missä. Esim. nyrkkeilyssä suuri syli ja pitkät kädet ovat eduksi, mutta penkkipunnerruksessa taas haitaksi.

Mulla näkyi olevan 181cm. En tiedä tarkalleen että paljonko itse olen pitkä mutta selvästi tuota lyhyempi kuitenkin. Ja joo, kädet on aika pitkät ja penkistä ei nouse paljon mitään.

Mä olen n. 180cm pitkä ja syliväli on 194cm. Vissiin apinoiden sukua tai jotain. Ei ihmekään kun tuo penkki ei niin kulje.

Kuuluis varmaan kamppailupuolelle tää threadi.. mutta asiaan:

Tottakai ulottuvuudesta on aina hyötyä, mutta noin pieni ero ei ole vakava opettelet vain väistämään ja siirtymään lähelle, sparraat pitkien kavereiden kanssa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom