Ulkopuistotreeniohjelma

BCAA-valmisjuoma -40%
Seamkin-ulkokuntosali-2-768x576.jpg

Elikkä auttakaa miestä mäessä. Kyseiselle treenipaikalle pitäisi saada pikaiseen ohjelma ennen talvea. Olen vajaa 30, pikkuhiljaa onnettomuudesta toipunut mies, jonka takia urheilu on tältä kesää jäänyt taakse. Lääkärin mukaan saa jo alkaa treenata omaa kehoa kuunnellen.

Nyt ohjelmaa kehiin. Kyseisellä ulkosalilla on siis mahdollisuudet nostella tangolla erikokoisia vapaita painoja sekä tehdä maastavetoa, joka ei kuvassa näy. Muut härpäkkeet näkyvät kaikki kuvassa. Tähän mennessä hiljakseen yrittänyt kyykätä, tehdä leukoja, punnerrella sekä dipata. Plus basic vatsa ja hauiskääntö.

Tavoitteena lihasmassan kasvu kuihtuneeseen kehoon, urheilutaustaa löytyy koko iältä, mutta uus kaupunki uudet kujeet joten tämäkin uus paikka. Ruokapuoli on harvinaisen kunnossa. Apuja kehiin ja papukaijamerkit kylkeen jokaiselle asialliselle vastaukselle 🙏

Kaikki apu on kotiopäin. Jokaiselle.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%

Tossa on listattu perusohjelmia, josta voit sitten valita mahdolliset liikkeet joita noilla laitteilla voi tehdä.

Itsellä vähän saman suuntainen tilanne. Nyt oon kävellyt ihan reippaasti et saa peruskuntoa nostettua. Noissa ulkoliikuntapaikoissa, ainakin pieniä mitä täältä löytyy, on hankala treenata progressiivisesti. Itse olen ajatellut siirtyä kuntosalille kohtapuolin. Siellä voi treenata "varovasti" eli olla rasittamatta paikkoja joita ei vielä oikein olisi hyvä rasittaa.
Jos jotain noista paikoissa tekisin, tekisin sen aerobisen treenin yhteydessä. Valitsisin 3-6 laitetta/liikettä ja niillä jonkun tietyn sarjan. Yhden laitteen kerrallaan tai vaikka kolme laitetta putkeen ja tauko. Joskus tein leukoja 1-2-3-4-5-4-3-2-1, eli pienillä tauoilla yhden leuan korotuksilla viiteen ja siitä takas alaspäin yhteen. Siinä tein progressiota ja nostin yhdellä leualla sarjaa aina, eli alotin kahdesta leuasta ja muuten sama. Lopuksi sai kyllä ihan hyvää sarjaa.

Itsellä vähän saman suuntainen tilanne. Nyt oon kävellyt ihan reippaasti et saa peruskuntoa nostettua. Noissa ulkoliikuntapaikoissa, ainakin pieniä mitä täältä löytyy, on hankala treenata progressiivisesti. Itse olen ajatellut siirtyä kuntosalille kohtapuolin. Siellä voi treenata "varovasti" eli olla rasittamatta paikkoja joita ei vielä oikein olisi hyvä rasittaa.
Jos jotain noista paikoissa tekisin, tekisin sen aerobisen treenin yhteydessä. Valitsisin 3-6 laitetta/liikettä ja niillä jonkun tietyn sarjan. Yhden laitteen kerrallaan tai vaikka kolme laitetta putkeen ja tauko. Joskus tein leukoja 1-2-3-4-5-4-3-2-1, eli pienillä tauoilla yhden leuan korotuksilla viiteen ja siitä takas alaspäin yhteen. Siinä tein progressiota ja nostin yhdellä leualla sarjaa aina, eli alotin kahdesta leuasta ja muuten sama. Lopuksi sai kyllä ihan hyvää sarjaa.
Kiitos vastauksesta! Ja tsemppiä sinne myös 💪

Täälläpäin on loistavia ulkopaikkoja tullu. On vipuvarsivehkeet missä siirrettävä paino. Ergonomiakin hyvä. Sitten leuanvedot ja dipit myös. Saa ihan törkee hyvät treenit vahvakin äijä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom