Ulkomaalaiset lempikappaleet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
32
Mitkäs ovat teidän lempikappaleet jollain muulla kuin suomenkielellä? Ja lisätään vielä englanninkielikin poikkeuksiin, niitä kuitenkin kuuntelee niin usea. Genrellä ei väliä eikä muuten kielellä, saa olla venäjää, ranskaa, koreaa, mongoliaa jne.

Itse olen alkanut kuuntelemaan paljon ulkomaalaista (en parempaakaan termiä nyt keksi) musaa viimeaikoina. Nämä muutamia suosikkeja

Espanja:

Ranska:

Norja:

Italia:

Japani:

Voi perse. Mä olin just eilen kirjoittamassa tänne ketjua nimeltä musiikkimakusi, nyt tänne on kerettey tehdä suht samanlainen ketju.:D Kaikella kunnioituksella mut oisit laittanut otsikoksi "musiikkimakusi, millainen iskee" tm tollaista vastaava et vois keskustella mieli genreistäkin eikä yksittäisistä kappaleista pelkästään. Silleen laajasti keskustelua koko omasta musiikkimausta. Tämä oli siis vaan ehdotus.;) Olisi vaan niin mielenkiintoista tietää porukan musiikkimaku kunnolla ja laajasti ja mm ihmisten perustelut miksi iskee mikäkin genre, biisit ja esim missä mielentilassa jne.

btw. Hienosti tehtyjä kappaleita oot laittanut.

Voi perse. Mä olin just eilen kirjoittamassa tänne ketjua nimeltä musiikkimakusi, nyt tänne on kerettey tehdä suht samanlainen ketju.:D Kaikella kunnioituksella mut oisit laittanut otsikoksi "musiikkimakusi, millainen iskee" tm tollaista vastaava et vois keskustella mieli genreistäkin eikä yksittäisistä kappaleista pelkästään. Silleen laajasti keskustelua koko omasta musiikkimausta. Tämä oli siis vaan ehdotus.;) Olisi vaan niin mielenkiintoista tietää porukan musiikkimaku kunnolla ja laajasti ja mm ihmisten perustelut miksi iskee mikäkin genre, biisit ja esim missä mielentilassa jne.

btw. Hienosti tehtyjä kappaleita oot laittanut.

Laita toki tuollainen ketju jos sellaista ei ole, saatoin vähän epäselvästi itse tuon rustata, mutta nimenomaan kyse ei ole musiikkimausta tässä threadissa vaan suosikkikappaleista jotka ovat jollain muulla kielellä kun suomella tai englannilla. Itseäni kiinnostaa nämä kappaleet suuresti genrestä huolimatta ja siksi kyselin muiltakin

Mielestäni yleinen ketju musiikkimausta olisi siis aivan erilainen joten voit mielestäni aivan hyvin tällaisen tehdä, ovathan nämä eri ketjuja kuitenkin

Juu, nyt meni mulle perille mitä tarkoitit, et tajusin nyt et onhan noissa kyllä eroa sittenkin.

Ja olis mun pitäny vähän tarkemmin miettiä ennenkuin rupeen puuttumaan toisten tekemiin ketjuihin, et ne pitäis muka eri tavalla tehä. My bad.

Juu, nyt meni mulle perille mitä tarkoitit, et tajusin nyt et onhan noissa kyllä eroa sittenkin.

Ja olis mun pitäny vähän tarkemmin miettiä ennenkuin rupeen puuttumaan toisten tekemiin ketjuihin, et ne pitäis muka eri tavalla tehä. My bad.

No prob, eihän tämä nyt mitään vakavaa ole :D Kunhan heitin kun itse olen niin innostunut nyt näistä ulkomaalaisemmista kappaleista jotka on tullut aika paljon aikaisemmin sivutettua jostain syystä muutamaa bändiä lukuunottamatta

Juu. Ite jätin muuten sittenkin tekemättä sen musamaku ketjun, ku muistin et porukka spotify threadiin on laitellut niitä tilastoja joista aika kattaen saa selvyyttä musamausta, niin en jaksanutkaan tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom