Ulkoinen kovalevy

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu kaupassa myyjän tehtävähän on availla pakkauksia ja etsiä niistä asikakasta miellyttäviä limppuja oikeilla viikoilla leivottuina. Siis oikeesti missä sellanen oikeus on kirjattuna?

Seagate ST3250820A näyttää olevan mun 250Gb Laciessa, mitäs siitä on jengi mieltä?
Mulle noi ei sano yhtään mitään

Se on sitä kymppisarjaa. Pitäs kestää.

Juu kaupassa myyjän tehtävähän on availla pakkauksia ja etsiä niistä asikakasta miellyttäviä limppuja oikeilla viikoilla leivottuina. Siis oikeesti missä sellanen oikeus on kirjattuna?

Ei kai sitä kirjattu ole.
Mie vaan en osta sikaa säkissä. Myyjä palvelee:whip: tai vaihdan kauppaa/vaadin palvelua.
Pesukonetta ostaissa kysyin "Kenen laakereilla rumpu on ?"
Myyjä:" On siinä laakerit"

Siihen kauppaan en ole mennyt yli 10 vuoteen. Reilussa ja rehellisessä kaupassa ei myydä paskaa ja on koulutetut myyjät.

Mie vaan en osta sikaa säkissä. Myyjä palvelee:whip: tai vaihdan kauppaa/vaadin palvelua.

=>tuskin esim verkkokaupas alkavat avaamaan niitä lacie 500g paketteja ja kytkevän niitä ja katsoa mikä lätty sisällä?

kuka niitä sitten enää ostelee sieltä kun paketit on kerran avattu valmiiksi?
=>saat vaihtaa kauppaa aika usein ilmeisesti?

=>tuskin esim verkkokaupas alkavat avaamaan niitä lacie 500g paketteja ja kytkevän niitä ja katsoa mikä lätty sisällä?

kuka niitä sitten enää ostelee sieltä kun paketit on kerran avattu valmiiksi?
=>saat vaihtaa kauppaa aika usein ilmeisesti?

Jo on väittely ja menee ihan alk.per.asian ohi.

Verkkokaupasta ostat sian säkissä.:hyper:

Kun saavun kauppaan tiedän jo mitä ostan...yleensä. Helppo tapaus myyjälle.
Kun olen valistuneempi yleensä koneen tai laitteen suhteen mitä haen. :rolleyes:

Se siitä.:zzzz:

Seagaten kovo näyttäis olevan munkin Lacie 250:ssa olevan.

Minkälaisia on nuo 500gb USB Buffalo Drivestationit? Näyttäis pyörivän samoissa hinnoissa Lacien kanssa.

Pakko vielä sanoa että ei toi mun Lacie/Maxtor 500gb ainakaan mitenkään kovasti tunnu kuumenevan vaikka siirtää tuntitolkulla tavaraa niin nopeesti kun vaan USBllä menee. Merkkinä luotan toki enemmän tuttuun Seagateen, mutta etenkin kun ei toi levy ole jatkuvasti päällä niin tiedä onko noissa kestävyyksissä käytännössä mitään eroa ainakaan mun käytössä. Makso 500GB 189€ muutama viikko sitten.

Mitä ulkoisia USB-kovalevyjä suosittelisitte tänä päivänä? Itse ostin Lacien Design by F.A. Porche levyn ja eihän siitä ole ollut muuta kuin murhetta. Joten joku muu, kuin Lacie ja vielä lisäksi luotettava merkki olisi nyt haussa.

Koko saisi olla esim. 500Gt?

Ehdotuksia/mielipiteitä?

500GB, My Book Essential Edition, USB 2.0, 16MB, 7200RPM, Western Digital.

Tuollainen on tulossa itselleni, ei halvin mahdollinen (piirun alle 150e), mutta omassa tilanteessa on varaa panostaa vähän.

Yksi mitä voisin suositella olisi 500GB DriveStation SATA:aa. Tällä hetkellä Jimm's:llä alennuksessa 119 e, nopeaksi kehuvat.

Mitä ulkoisia USB-kovalevyjä suosittelisitte tänä päivänä? Itse ostin Lacien Design by F.A. Porche levyn ja eihän siitä ole ollut muuta kuin murhetta. Joten joku muu, kuin Lacie ja vielä lisäksi luotettava merkki olisi nyt haussa.

Koko saisi olla esim. 500Gt?

Ehdotuksia/mielipiteitä?

Kaiketi nykyisin luotettavimmat kovot on Seagatella ja Western Digitalilla.. Tapauskohtaisesti tietenkin.. :) Ja noita seagaten 500 gigaisia on ollut tässä kesän jälkeen 100€ kieppeillä joissain kaupoissa alennuksessa..

Mulla on Buffalon ja WD:n ulkoiset ja tähän mennessä ei ole ollut murheita.. Ens kuussa pitäis hankkia vielä yks lisää jolloin ostan tuollaisen Seagaten FreeAgent Pron (750G tai joku muu 1TB)...

Suositut

Back
Ylös Bottom