Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
=> ostin tänään ja sisällä on hitachin kovo.........
Seagate ST3250820A näyttää olevan mun 250Gb Laciessa, mitäs siitä on jengi mieltä?
Mulle noi ei sano yhtään mitään
Juu kaupassa myyjän tehtävähän on availla pakkauksia ja etsiä niistä asikakasta miellyttäviä limppuja oikeilla viikoilla leivottuina. Siis oikeesti missä sellanen oikeus on kirjattuna?
Mie vaan en osta sikaa säkissä. Myyjä palvelee:whip: tai vaihdan kauppaa/vaadin palvelua.
=>tuskin esim verkkokaupas alkavat avaamaan niitä lacie 500g paketteja ja kytkevän niitä ja katsoa mikä lätty sisällä?
kuka niitä sitten enää ostelee sieltä kun paketit on kerran avattu valmiiksi?
=>saat vaihtaa kauppaa aika usein ilmeisesti?
Mie vaan en osta sikaa säkissä. Myyjä palvelee:whip: tai vaihdan kauppaa/vaadin palvelua.
=>tuskin esim verkkokaupas alkavat avaamaan niitä lacie 500g paketteja ja kytkevän niitä ja katsoa mikä lätty sisällä?
kuka niitä sitten enää ostelee sieltä kun paketit on kerran avattu valmiiksi?
=>saat vaihtaa kauppaa aika usein ilmeisesti?
Jo on väittely ja menee ihan alk.per.asian ohi.
Verkkokaupasta ostat sian säkissä.
Kun saavun kauppaan tiedän jo mitä ostan...yleensä. Helppo tapaus myyjälle.
Kun olen valistuneempi yleensä koneen tai laitteen suhteen mitä haen.
Se siitä.
Mitä ulkoisia USB-kovalevyjä suosittelisitte tänä päivänä? Itse ostin Lacien Design by F.A. Porche levyn ja eihän siitä ole ollut muuta kuin murhetta. Joten joku muu, kuin Lacie ja vielä lisäksi luotettava merkki olisi nyt haussa.
Koko saisi olla esim. 500Gt?
Ehdotuksia/mielipiteitä?