HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ukrainan drone kyky kasvaa koko ajan ja ohjustuotanto myös. Millä ihmeellä ryssä kykenisi vastaamaan tähän kun ei ole aiemminkaan kyennyt? Aiemmin Amerikka puuttui touhuun ja kielsi jalostamoihin iskemisen kun osumia tuli niin nopeaan tahtiin. Sitten olikin pitkä tauko. Nyt ilmeseti todettu, että ryssä täytyy pakottaa rauhaan ja kiellot poistettu. Eiköhän ryssän tulonlähteet paskota aivan kunnolla. Alkaa droonituotanto olla ihan kelvollisena tasolla kun lähes päivittäin jonkinmoinen parvi laukaistaan ryssää kohden. Aiemmin iskuja tuli paljon harvemmin.
Samaan aikaan venäjä nuijii koko ukrainaa ohjuksilla/droneilla. Tietenkin jos haluaa että tuo laajenee maailmansodaksi niin sitten vaan koko nato sinne mutta se johtaa siihen että palstalaisilla ei taida olla enää aikaa/halua kirjotella tänne.

Ymmärtääkseni jenkit jylläsi aivan kuinka halusivat Irakin sodassa. Maassa, merellä ja ilmassa. Ja sen jälkeen pumppasivat öljyt kotiin. Ja samaan aikaa kalustoa oli valmiina, vaikka uuteen samanlaiseen hyökkäykseen. ryzzät eivät ole päässee lähellekkään samaa suoritukseen Ukrainassa. Siinä on teille imperiumia kerrakseen.

Se mua tässä ihmetyttääkin. ukrainalla on nato kalustoa ja tiedustelu tietoa sateliiteista jne niin miten ne pärjää noin huonosti?
Mä luulisin että kun kaikki ne himarssit jne tekis aivan samaa jälkeä tuolla kun irakissa.

Se mua tässä ihmetyttääkin. ukrainalla on nato kalustoa ja tiedustelu tietoa sateliiteista jne niin miten ne pärjää noin huonosti?
Mä luulisin että kun kaikki ne himarssit jne tekis aivan samaa jälkeä tuolla kun irakissa.
Voi hyvänen aika, et kai oikeasti kuvittele että Ukrainalla on sitä kalustoa samalla tavalla käytössä kuin jenkeillä Irakissa?

Miten voit sanoa Ukrainan pärjäävän huonosti kun vastassa on maailman toiseksi suurin sotilasmahti 😅
Ukrainan droneiskut kasvaa kokoajan ryssän puolelle ja ryssän öljy ja kaasuteollisuus ottaa tosi kovaa iskua jatkuvasti.

ryssän merkittävissä noin kahden viikon välein tehdyissä ohjusiskuissa ohjusten määrä on jatkuvasti vähentynyt, eikä esimerkiksi mustalta mereltä ryssällä ole ollut kykyä tehdä yhtään iskua.

Pärjää huonosti? Venäjä joka hankkii materiaalia kaikkialta mistä vain irti saa, mukaanlukien sotilaat on kohta 3v yrittänyt päästä Kiovaan 😅
Niin. Aivan kuin heidän tavoitteensa olisi ollut vain vallata länsi-Ukrainan venäjänkieliset alueet kuten he itse sanoivat. Väitteet Venäjän halusta vallata Kiova/koko Ukraina lienevät länsipropagandaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Yllättäen ei lähteitä löytynyt. Pelkkä huono provoyritys taas kerran 😁
Kun venäjä hävisi sotsin puolivälierässä leijonille 3-1, ei ole mitään näyttöä että venäjä olisi tavoitellut enempää maaleja, tai edes pelin voittoa. Kaikki meni niin kuin piti, vai haluatko tuhoutua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom