HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Taisi osua arkaan paikkaan tuo kommentti miten Suomen puolesta kuoleva mamu on isänmaallisempi, kuin Venäjän etua joka välissä ajava kotiryssä.
Miksi et vastaa kysymykseen miten tummempi suomalainen on korokkeella päässäsi? Koska sen kirjoitit selvästi ja koitat vääntää tämän ohi nyt.
Ei millään matulla, mamulla tai kalevilla, värillä, koolla, muodolla ole mitään koroketta missään asiassa. Jännä miten valheellisesti koitat Muskia syyttää toisessa aiheessa mamutuksesta (valheellisesti) ja kuitenkin olet itse ihan mamutusagendalla liikkeellä ja pitäs lahjoja vissiin jakaa näille paremmille?

Sähän olet itse ihan pelle "isänmaallinen" ja kuljet varmaan joku george floyd paita päällä näillä tietoa.

Itse ja varmaan valtaosa muukin kunnioittaa tuotakin kaveria ihan siitä mitä oli ihmisenä/sotilaana/miehenä, mutta sick fuck miettii suvakkiagendan kautta asiaa "paremmalla" mietinnällä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi et vastaa kysymykseen miten tummempi suomalainen on korokkeella päässäsi? Koska sen kirjoitit selvästi ja koitat vääntää tämän ohi nyt.
Ei millään matulla, mamulla tai kalevilla, värillä, koolla, muodolla ole mitään koroketta missään asiassa. Jännä miten valheellisesti koitat Muskia syyttää toisessa aiheessa mamutuksesta (valheellisesti) ja kuitenkin olet itse ihan mamutusagendalla liikkeellä ja pitäs lahjoja vissiin jakaa näille paremmille?

Sähän olet itse ihan pelle "isänmaallinen" ja kuljet varmaan joku george floyd paita päällä näillä tietoa.

Itse ja varmaan valtaosa muukin kunnioittaa tuotakin kaveria ihan siitä mitä oli ihmisenä/sotilaana/miehenä, mutta sick fuck miettii suvakkiagendan kautta asiaa "paremmalla" mietinnällä.

En minä vastaa mihinkään ryssähöpinöihin korokkeista päässä. Kirjoita selvää suomea, jos haluat vastauksia tuon sekasotkun sijasta.

Siitä ei ole mitään epäselvyyttä kumpi meistä on isänmaallinen ja kumpi kotiryssä, kun sinä puolustelet Venäjän toimia Suomea vastaan ja et edes suostuisi puolustamaan koko Suomea Venäjää vastaan.

Se mamu joka taas puolustaa Suomea ja menettää henkensä on suomalaisempi kuin kotiryssä ja tuo on tosi arka paikka näille neutraaleille.

En minä vastaa mihinkään ryssähöpinöihin korokkeista päässä. Kirjoita selvää suomea, jos haluat vastauksia tuon sekasotkun sijasta.

Siitä ei ole mitään epäselvyyttä kumpi meistä on isänmaallinen ja kumpi kotiryssä, kun sinä puolustelet Venäjän toimia Suomea vastaan ja et edes suostuisi puolustamaan koko Suomea Venäjää vastaan.

Se mamu joka taas puolustaa Suomea ja menettää henkensä on suomalaisempi kuin kotiryssä ja tuo on tosi arka paikka näille neutraaleille.
Ei vaan miksi nimenomaan ruskeamman ihon värin omaava pitäisi nostaa korokkeelle? Sä taas ryssittelet, kun "isänmaallisessa" päässäsi sähän nosta korokkeelle asioita kuin median tahtiin mikä toki kyllä huomattukin tässä, mutta silti miten nuo lipsahtelee on kyllä hupaisaa.
Ryssää alat hokemaan syljen kera, kun ei mitään muuta järkevää ole taaskaan ja sua suorastaan vituttaa miten kunnioitan miehenä tätäkin miestä ja sitä voimaa sekä rohkeutta mitä omasi näissä asioissa.

Kaltaiseisi öyhöttävät madot voivat vain unelmoida siitä rohkeudesta mitä tuokin omasi sekä samalla nöyryyttä olla oikeasti taisteluissa mukana sekä tietää mitä se oikeasti on...
Varmaan ihan kunnioitus olisi riittänyt tuollekin, mutta sick mato haluaa vääntää vähän valtamedian politiikkaa tästäkin. Jännä miten patsas pitää saada nyt mutta ei aikasemmien kohdalla... sickille riitti tummempi pigmentti ja jos valokuvia ei olisi ollut niin tarvetta ei olisi ollutkaan.

Turhaa sä Muskiakin vihaat koska se on oikeasti afrikasta ja Antti oli oulusta.

Ei vaan miksi nimenomaan ruskeamman ihon värin omaava pitäisi nostaa korokkeelle? Sä taas ryssittelet, kun "isänmaallisessa" päässäsi sähän nosta korokkeelle asioita kuin median tahtiin mikä toki kyllä huomattukin tässä, mutta silti miten nuo lipsahtelee on kyllä hupaisaa.
Ryssää alat hokemaan syljen kera, kun ei mitään muuta järkevää ole taaskaan ja sua suorastaan vituttaa miten kunnioitan miehenä tätäkin miestä ja sitä voimaa sekä rohkeutta mitä omasi näissä asioissa.

Kaltaiseisi öyhöttävät madot voivat vain unelmoida siitä rohkeudesta mitä tuokin omasi sekä samalla nöyryyttä olla oikeasti taisteluissa mukana sekä tietää mitä se oikeasti on...
Varmaan ihan kunnioitus olisi riittänyt tuollekin, mutta sick mato haluaa vääntää vähän valtamedian politiikkaa tästäkin. Jännä miten patsas pitää saada nyt mutta ei aikasemmien kohdalla... sickille riitti tummempi pigmentti ja jos valokuvia ei olisi ollut niin tarvetta ei olisi ollutkaan.

Turhaa sä Muskiakin vihaat koska se on oikeasti afrikasta ja Antti oli oulusta.

Mitä selität? Minähän sanoin, että jokainen suomalainen sotaveteraani ansaitsee patsaan yms. Erityisen hienoa on se, että mamukin kantaa kortensa kekoon, eikä vain loisi verovaroilla ja tehtaile rikoksia, kuten joku Milan Jaff tms.

Etkös sinä haukkunut aikaisemmin noita suomalaisia sotaveteraaneja, jotka kuoli Ukrainassa? Ainakin sitä Jokeria tms. taisit haukkua. Hyvä juttu, jos muutit mielesi.

Muskin kohdalla respekti on laskenut reilusti noiden viime aikaisten kohujen takia. Niiden lisäksi mulla tökkii se miten hän huutelee siitä miten pitää tehdä 60 tunnin työviikkoa yms. ja samaan aikaan herra itse on Diablo 4:ssä maailman kovimpia pelaajia. Tuon tason pelaaminen vaatii todella paljon aikaa ja vaivaa ja saletisti et pysty pelaamaan noin paljon ja tekemään pitkää työviikkoa samaan aikaan. Tuon lisäksi Musk postaa X:ssä kellon ympäri kaikkea.

Nyt vuosi joku uusi Venäjän rauhanehdotus. Nyt aletaan nähdä sitä mistä minä puhuin aikaisemmin, eli Venäjä vetäytyy itse Ukrainasta.

Ukraina saisi liittyä EU, mutta ei NATO ja Venäjä vetäytyisi Hersonista ja Zaporizzjasta ja Venäjän armeija vetäytyisi Krimiltä, mistä tulisi jaettu demilitarisoitu alue.

The demands were that Ukraine must completely withdraw from Donetsk and Luhansk regions, both of which are now partially annexed by Russia.

But Russia would hand over Zaporizhzhia Nuclear Power Station and the nearby town of Enerhodar to Ukraine.

And he would discuss the possible transfer of Kherson and Zaporizhzhia regions to the control of Ukraine.

Crimea would become a 'specially demilitarised administrative territory with dual subordination to Ukraine and the Russian Federation'.

Ukraine would also control a 62-mile 'demilitarised zone' along the Dnipro River.

The Ukrainian army would have a legal maximum size, and the country would be barred from joining NATO, a key Zelinsky goal.

But Putin would not seek to block Ukraine joining the EU.

The West would drop sanctions on Russian oil and gas, as well as banking.

Gordon gave the army size as 350,000, but the Gosdumskaya Telegram channel said 150,000.

https://www.dailymail.co.uk/news/ar...rding-new-peace-plan-presented-Russia-US.html

Mitä selität? Minähän sanoin, että jokainen suomalainen sotaveteraani ansaitsee patsaan yms. Erityisen hienoa on se, että mamukin kantaa kortensa kekoon, eikä vain loisi verovaroilla ja tehtaile rikoksia, kuten joku Milan Jaff tms.

Etkös sinä haukkunut aikaisemmin noita suomalaisia sotaveteraaneja, jotka kuoli Ukrainassa? Ainakin sitä Jokeria tms. taisit haukkua. Hyvä juttu, jos muutit mielesi.

Muskin kohdalla respekti on laskenut reilusti noiden viime aikaisten kohujen takia. Niiden lisäksi mulla tökkii se miten hän huutelee siitä miten pitää tehdä 60 tunnin työviikkoa yms. ja samaan aikaan herra itse on Diablo 4:ssä maailman kovimpia pelaajia. Tuon tason pelaaminen vaatii todella paljon aikaa ja vaivaa ja saletisti et pysty pelaamaan noin paljon ja tekemään pitkää työviikkoa samaan aikaan. Tuon lisäksi Musk postaa X:ssä kellon ympäri kaikkea.
En mä ole haukkunut ketään veteraaneja. Se on taas sinun sekopäästäsi lähtöisin olema mielikuvitusleimaus.
Ja sä nostit korokkeelle "mamun" eikä mikään vääntö sitä muuta eikä jokainen sotilas saa omaa patsasta mikä pitäisi olla kaikille muille paitsi lapselle looginen päätelmä.

Kaunista miten Musk saa sinut aivan sekaisin ja tätä on nyt tulossa seuraavat vuodet.

Natsisaksa oli isompi paha liittoutuneille, enemy of my enemy.

Tällä hetkellä? Näetkö sen mahdollisena, että Venäjä olisi länttä parempi paikka asua ja täältä alettaisiin haikailemaan Venäjälle muuttoa?

WW2 suhteen mun mielestä on outoa että sä puollustelet tahoa joka yritti tuhota meidät. Ilman Saksalaisten apua me oltais jääty rauta-esiripun toiselle puolelle sen sijaan että
me onnistuttiin säilyttämään itsenäisyys puolueettomana valtiona. Harmi että se itsenäisyys hiipui pikkuhiljaa sinne jonnekin.

Globalisaation tavoite näyttää olevan että joka puolella on samaa paskaa. Sä voit kysyä joltain englishmanilta minkälainen mesta esim lontoo on tällä hetkellä noin tavallisen
tallaajan näkökulmasta. Eli en usko että venäjä on mikään hyvä paikka asua tulevaisuudessakaan mutta esim täällä missä mä asun niin vaikuttaa siltä että suurin osa ihmisistä
molottaa sitä ryssä ukrainaa tai sitten jotain mitä mä en tunnista. Jos kuuluu kerhoon niin vaikka Uganda on hyvä mesta mutta nyt puhutaan varmaan tavallisista ihmisistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä ole haukkunut ketään veteraaneja. Se on taas sinun sekopäästäsi lähtöisin olema mielikuvitusleimaus.
Ja sä nostit korokkeelle "mamun" eikä mikään vääntö sitä muuta eikä jokainen sotilas saa omaa patsasta mikä pitäisi olla kaikille muille paitsi lapselle looginen päätelmä.

Kaunista miten Musk saa sinut aivan sekaisin ja tätä on nyt tulossa seuraavat vuodet.

Kirjoitin kyllä, että jokainen sodassa kuollut sotaveteraani ansaitsee patsaan tai hänen nimen mukaan nimetyn kadun tai puiston tms. Noita kyllä riittää kaikille.

Zone-sarja -42%
WW2 suhteen mun mielestä on outoa että sä puollustelet tahoa joka yritti tuhota meidät. Ilman Saksalaisten apua me oltais jääty rauta-esiripun toiselle puolelle sen sijaan että
me onnistuttiin säilyttämään itsenäisyys puolueettomana valtiona. Harmi että se itsenäisyys hiipui pikkuhiljaa sinne jonnekin.

En puolustele, vaan totesin vain faktan. Liittolaisten päävihollinen oli Saksa ja neukut soti niitä vastaan. Me jäätiin tässä vain ikävään välikäteen. Saksa ja neukut oli molemmat pahiksia ja Suomen valtionjohto teki kyllä loistavaa työtä luoviessaan näiden välillä ja siten, että Suomi säilyi itsenäisenä. Mieti minkä henkilökohtaisen uhrauksen Risto Rytikin teki.

Globalisaation tavoite näyttää olevan että joka puolella on samaa paskaa. Sä voit kysyä joltain englishmanilta minkälainen mesta esim lontoo on tällä hetkellä noin tavallisen
tallaajan näkökulmasta. Eli en usko että venäjä on mikään hyvä paikka asua tulevaisuudessakaan mutta esim täällä missä mä asun niin vaikuttaa siltä että suurin osa ihmisistä
molottaa sitä ryssä ukrainaa tai sitten jotain mitä mä en tunnista. Jos kuuluu kerhoon niin vaikka Uganda on hyvä mesta mutta nyt puhutaan varmaan tavallisista ihmisistä.

Kävin viime keväänä Lontoossa lomalla ja ei siellä mitään erikoisempaa ollut. Tosi hienoja paikkoja ja kova meno oli Lontoon keskustassa. Tietty sielläkin oli aika kamalan näköistä, kun meni jonnekin Tottenhamiin. Olen käynyt myös Venäjällä ja mm. Pietari on aivan kaamea läävä, kun kävelee pari korttelia Nevski Prospektilta. Venäjällä on myös paljon mamuja ja tsetseenit yms. on vielä tosi väkivaltaisia.

Kaikkialla kuitenkin raha puhuu ja jos sitä löytyy, niin ei ole mitään ongelmia. Noi mamutuksen yms. ongelmat koskee lähinnä köyhempiä. Pidän tuota kyllä haitallisena ongelmana ja varsinkin, jos tuodaan maahan massana porukkaa ulkomailta. Olen lukenut nyt paljon X:stä tuosta intialaisten maahanmuutosta IT-alalla ja meininki tuntuisi olevan, että mamut ajaa omiensa asiaa heti kun saavat valtaa. Kun ylentää intialaisen tai muslimin tms. johtoasemaan, niin hän ei aja jenkkien etua, vaan oman viiteporukkansa etua. Tuota näyttäisi tapahtuvan myös briteissä poliisin kohdalla, kun mamupoliisit suojelevat omiaan ja britti teinitytöt olivat horoja heidän silmissään, eivätkä uhreja.

Eli Biden ties etukäteen kertoa että venäjä posauttaa sen jos ne uskaltaa hyökätä ukrainaan? :D

Tuossa vähän lukemista aiheesta. Jännä miten heti kun oikeus määräsi Gazpromin maksamaan 14 miljardin korvaukset, niin putki räjähti.

Venäjällä on myös itämerelläkin toiminut sabotaasiyksikkö, joka pystyy noihin. Tässä mielenkiintoinen juttu aiheesta.

Veikkaan, että tuota ei haluta julkistaa, koska jos sanotaan ääneen Venäjän räjäyttäneen Nord Streamin, niin se voisi luoda liikaa painetta Natolle julistaa sota Venäjää vastaan ja Scholz yms. eivät suostu tuohon. Samalla tavalla täälläkin Stubb toppuutteli, kun kv-mediassa puhuttiin miten Venäjä rikkoi kaapelit.

-Todennäköisyys sille, että Ukraina selviää sodasta ilman aluemenetyksiä, on käytännössä olematon. Sitä on perinteisesti sanottu sodan häviämiseksi.
Tsemppijournalismi peittää tämän tappion.

Noinhan se menee. Hommassa vielä se että moni tekee somessa rahaa tuolla sodalla+ rahankeräykset. Kerrotaan se mitä kansa haluaa kuulla.

Todennäköisesti rauhanehdot tulee olemaan Ukrainalle aika karut. Riippuu nyt toki Trumpista millä linjalla lähtee, mutta jos Ukrainan tuki pienenee tai loppuu niin voi olla ettei rauhalle ole edellytyksiä ja Venäjä jatkaa etenemistä.

En puolustele, vaan totesin vain faktan. Liittolaisten päävihollinen oli Saksa ja neukut soti niitä vastaan. Me jäätiin tässä vain ikivään välikäteen. Saksa ja neukut oli molemmat pahiksia ja Suomen valtionjohto teki kyllä loistavaa työtä luoviessaan näiden välillä ja siten, että Suomi säilyi itsenäisenä. Mieti minkä henkilökohtaisen uhrauksen Risto Rytikin teki.
Jep ,tuohon aikaan poliitikot täällä ajo oikeasti suomen asiaa. Mun mielestä tuo mitä sä sanot "vain ikivään välikäteen", mikä melkein tuhos meidät, oli paljon vakavampi asia kuin se että venäjä käy sotaa jotain entistä neuvosto-tasavaltaa vastaan. Mutta kyllä tässä taitaa olla se todellinen ongelma globalisaatio joka toteutuakseen vaatii kriisejä toistensa perään että ihmiset suorastaan vaatii että niiden vapaudet viedään turvallisuutta vastaan.

Pitää perehtyä noihin artikkeleihin. Tää on sellanen peilimaailma että kaikki on mahdollista.

Tuskin sun kannattaa tätä kattoa mutta tossa muija joka on valmistunut yliopistosta selittää miksi se häipyy uk:sta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=zzstEpSeuwU

Jep ,tuohon aikaan poliitikot täällä ajo oikeasti suomen asiaa. Mun mielestä tuo mitä sä sanot "vain ikivään välikäteen", mikä melkein tuhos meidät, oli paljon vakavampi asia kuin se että venäjä käy sotaa jotain entistä neuvosto-tasavaltaa vastaan. Mutta kyllä tässä taitaa olla se todellinen ongelma globalisaatio joka toteutuakseen vaatii kriisejä toistensa perään että ihmiset suorastaan vaatii että niiden vapaudet viedään turvallisuutta vastaan.

Pitää perehtyä noihin artikkeleihin. Tää on sellanen peilimaailma että kaikki on mahdollista.

Venäjä käy meitä vastaan hybridisotaa koko ajan ja kuten Airiston Helmestä yms. tiedetään, niin me oltaisiin oltu seuraava Ukrainan jälkeen, jos ei oltaisi menty Natoon.

Tuskin sun kannattaa tätä kattoa mutta tossa muija joka on valmistunut yliopistosta selittää miksi se häipyy uk:sta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=zzstEpSeuwU

Minusta ei pidä paeta kotimaastaan, vaan pyrkiä muuttamaan kotimaata parempaan suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom