HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kylläpä sinua kiukuttaa 😀 Ja Bahmutkaan ei ole vieläkään kaatunut.
Milloinka se neutraali pirivieteri alkoi julistaa, että Bahmut kaatuu ihan just. Kolme kuukautta sitten? No, tokihan se voi kaatua edelleen, mutta ei tainnu mennä ihan miten äärimmäisen neutraali tietolähde kertoi 🤭

Ja ryssä-fanbasen aamukiukkua boostaamaan aina niin mainio meemi, pasalusta:

5b8ead36f74bb77a.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpä sinua kiukuttaa 😀 Ja Bahmutkaan ei ole vieläkään kaatunut.
Ei mua haittaa jos se ei kaadu koskaan. Sähän itse projisoiit kuinka minua kiinnostaisi ryssän menestys. SINÄ.
Mä havainnoin mitä tapahtuu ja ryssä valtaa para-aikaa tuota aluetta kiristyvästi. Se tapahtuu juuri halusit sitä tai et.

Hassua miten käytät passiivisagressiivisia hymiöitä samalla kun "muita kiukuttaa"
 
Takoitatko tuota naikkosta joka tuomittu rikollinen ja toimii puolustus ministerinä nykyään....hyvissä käsissä maamme turvallisuus jos kadunmieheltä kysytään

Eiköhän se meilläkin ole tehokkaampaantukea Ukrainaa ja kukistaa RYSSÄ siellä missä tuntuu kuin odottaa ryssähomon tulevan omalle ovelle koputtamatta
Mites se on tehokasta luovuttaa omia kriittisiä sotalaitteita tuonne? Luuletko että ukraina nujertaa ryssän nyt tuolla lopullisesti? Se on vaan siitä kiinni kuinka paljon annetaan omaa kalustoa?
 
Milloinka se neutraali pirivieteri alkoi julistaa, että Bahmut kaatuu ihan just. Kolme kuukautta sitten? No, tokihan se voi kaatua edelleen, mutta ei tainnu mennä ihan miten äärimmäisen neutraali tietolähde kertoi 🤭

Ja ryssä-fanbasen aamukiukkua boostaamaan aina niin mainio meemi, pasalusta:

katso liitettä 251108

Tästä ei näe tarkkaa uploadauspäivää, mutta n. 3kk sitten tuli eka video Bahmutin kaatumisesta. Luultavasti siitä lähtien on Bahmutin kaatumista odoteltu.



6d8c88ac942d9a3b.jpg
 
Tästä ei näe tarkkaa uploadauspäivää, mutta n. 3kk sitten tuli eka video Bahmutin kaatumisesta. Luultavasti siitä lähtien on Bahmutin kaatumista odoteltu.



katso liitettä 251111

Aikamoinen olet jos odotat bakhmutin kaatumista. Mä aattelin että sä koitat esittää olevasi ukrainan puolella.

Kun bakhmut vallataan kokonaan niin hoetko sitten, että siinä kesti niin kauan vai mitä? Joku vääntö cope löytyy jokaiseen kohtaan aina.
 
Onhan täällä osa porukasta oikeasti aivan vitun sekaisin, jos pidetään hyvänä juttuja, kun joku saatanan iloa, valoa ja olavia pirihuora selittää tuolla jotain valtiotason hyvesignalointia kalustoluovutuksista, jotka aivan helvetin tärkeitä SUOMELLE. Minkä maan etuja TE oikein ajatte?

Jopa niinistö vetää jarruja tälle
 
Tuossa asiallista juttua Ukrainan armeijasta. https://yle.fi/a/74-20021385

Ja kannattaa painaa mieleen tuo: Ukrainan heikkouksista vaikeneminen sopii mainiosti Putinille, Ei niiden myöntäminen. Jos ongelmia ei tunnusteta, niitä ei voi korjata. Samaan aikaan Venäjä ottaa oppia virheistään, ei kaikista mutta riittävästi.
Sopisi tuo kyllä hyvin siihen mitä nähty eli ukraina tällä hetkellä lähinnä peruuttelee ja puolustaa. Mitään kunnon vastahyökkäystä ei ole tullut millä sodankulkua olisi saatu muutettua.

Jos/kun tuleva isompi liike ukrainan puolelta tapahtuu niin silloin pitäisi olla palikat kunnossa. Tuo johdon kyvyttömyys voi olla yksi syy miksi lännellä ollut selvästi jotain vaatimuksia nykyisiin kalustolahjoituksiin ettei ne mene jonkun suhteilla edenneen sotalordin tuhlaamaksi.
 
Tuossa asiallista juttua Ukrainan armeijasta. https://yle.fi/a/74-20021385

Ja kannattaa painaa mieleen tuo: Ukrainan heikkouksista vaikeneminen sopii mainiosti Putinille, Ei niiden myöntäminen. Jos ongelmia ei tunnusteta, niitä ei voi korjata. Samaan aikaan Venäjä ottaa oppia virheistään, ei kaikista mutta riittävästi.

Tuo on hyvä asia, että Ukrainan armeijan ongelmia tuodaan esille ja toivottavasti niitä myös korjataan. Ongelma on kuitenkin se mitä nuo ukrainalaiset sanoivat tuossa artikkelissa, eli sota-aikana on vaikea tehdä isoja uudistuksia. Ukrainan armeija muuttuu kesken sodan vanhasta neuvostoliittolaisesta armeijasta moderniksi länsimaiseksi armeijaksi ja vaatii valtavasti työtä ja on selvää, ettei kaikki mene putkeen. Tuo kritiikki on myös monelta osin liian kovaa, koska jos ukrainalaiset upseerit on vain suhteilla valittuja ja osaamistaso on surkea, niin miten Ukraina on voinut pistää näin hyvin Venäjälle kampoihin ja jopa tehnyt useita onnistuneita isoja hyökkäysoperaatioita? Nytkin Venäjän suuri keväthyökkäys epäonnistui täysin. Ukraina voitti sodan suurimman panssaritaistelun Vuhledarissa ja Venäjä ei ole saanut mitään läpimurtoja. Ehkä Venäjä on vielä surkeampi kuin on ajateltu ja siellä taistelee divaritason armeijat keskenään.
 
Onhan täällä osa porukasta oikeasti aivan vitun sekaisin, jos pidetään hyvänä juttuja, kun joku saatanan iloa, valoa ja olavia pirihuora selittää tuolla jotain valtiotason hyvesignalointia kalustoluovutuksista, jotka aivan helvetin tärkeitä SUOMELLE. Minkä maan etuja TE oikein ajatte?

Jopa niinistö vetää jarruja tälle

Luin muuten vasta nyt tuosta miten Marin ei ollut puhunut tästä kenenkään kanssa. Tuo on kyllä törkeää, jos pääministeri puhuu ohi suunsa asioita tai ei kommunikoi presidentin, puolustusministerin ja puolustusvoimien kanssa. Eihän näitä asioita nyt näin voi hoitaa.
 
Luin muuten vasta nyt tuosta miten Marin ei ollut puhunut tästä kenenkään kanssa. Tuo on kyllä törkeää, jos pääministeri puhuu ohi suunsa asioita tai ei kommunikoi presidentin, puolustusministerin ja puolustusvoimien kanssa. Eihän näitä asioita nyt näin voi hoitaa.
No tästä olemme samaa mieltä.
Näkisin aivan uskomattomana some singnaloinnilta marinilta omaksi eduksi, mutta käyttää valtion facebookkia siihen.
 
Jos mietitään noita kalustoluovutuksia, niin tuo voi olla hyväkin idea. Tässä pari kelaa näistä, mitä mieltä olette?

-Venäjä ei pysty hyökkäämään Suomeen tällä hetkellä ja mitään akuuttia tarvetta esim. Horneteille tai Leopardeille ei ole.
-Suomi liittyy Natoon ja tätä kautta meillä on suoja Venäjän aggressioilta ja saadaan tukea ulkomailta. Suomi voisi pyytää vaikka jenkeiltä apua ilmatilan tms. valvontaan ja vaikka panssariprikaatin rajalle.
-Turvallisuustilanne ei heikkenisi, kun meillä olisi natojoukkoja maassa korvaamassa nuo kalustot.
-Hornetien käyttöikä alkaa olla lopussa ja ne menevät romuun muutaman vuoden päästä.
-EU suunnittelee rahastoa, joka hankkisi yhteishankintana kalustoa ja aseita Ukrainaan lähetettäväksi.
-Suomi voisi myydä Hornetit ja Leopardeja yms. tälle rahastolle.
-Suomi voisi sitten hankkia tilalle uutta kalustoa tuolla rahalla.
-On jo suunnitelmia siitä, että Ukrainaan perustettaisiin uusi tankkitehdas yms. ja tuotantokapasiteettia ajetaan ylös. Tulevaisuudessa toimitusajat lyhenee tätä kautta.
-Lopputulemana meillä voisi olla uudempaa ja parempaa kalustoa armeijalla.
 
Ei mua haittaa jos se ei kaadu koskaan. Sähän itse projisoiit kuinka minua kiinnostaisi ryssän menestys. SINÄ.
Mä havainnoin mitä tapahtuu ja ryssä valtaa para-aikaa tuota aluetta kiristyvästi. Se tapahtuu juuri halusit sitä tai et.

Hassua miten käytät passiivisagressiivisia hymiöitä samalla kun "muita kiukuttaa"

Ei tietenkään haittaa, siksi muistat joka viestiisi liittää huomautuksen "ei se mua haittaa".
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom