HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Näihin kolmeen olen päätymässä. Jos vaikka satkulla varovasti kokeilisi.

Northrop Grumman
Lockheed Martin
Raytheon Technologies
+ ehkä General Dynamics

Jospa näillä saataisiin köyhtymisen kierre poikki, kunhan varustelurumba lähtee täydellä höyryllä käyntiin.

Yksi kysymysmerkki on kuitenkin komponentti- ja materiaalipula, joka ei liene ole loppumassa ainakaan tämän vuoden aikana.

Vaikuttaa ok listalle. Itse katoin kans eilen ja samoja firmoja tuli itselläkin favorite listaan. Boeing vois olla kans mutta askarruttaa miten toi lentoliikenne yleisesti on jatkossa kun ilmastot tuhoutuu ja vihreät liikkeet estää kaiken. Ei tosin osinkoa täl hetkel mut nousuvaraa vois olla paljonkin jos maailma toimis normaalisti. Tosin uusi kylmäsota varmaan nostaa väkisin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä duuni? Alkaa taas olemaan aika sekopäistä settiä siellä päässä.
En yleensä lähtisi nimittelemään, mutta kutsun nyt toimintaasi sillä nimellä mitä se on.

Miten voi olla noin kova into koittaa lyödä henk. kohtaisesti jotain toista, joka keskustelee aiheesta ja ajankohtaisista asioista? Ei ainakaan sellaisella joka olisi varma omista asioistaan.

Roopeli ei muuten ole kertaakaan kiistänyt, että ei olisi Kremlin leivissä. Yrittää vain muuten kiemurrella omaa "uskottavuuttaan" vielä säästäen.
 
Vaikuttaa ok listalle. Itse katoin kans eilen ja samoja firmoja tuli itselläkin favorite listaan. Boeing vois olla kans mutta askarruttaa miten toi lentoliikenne yleisesti on jatkossa kun ilmastot tuhoutuu ja vihreät liikkeet estää kaiken. Ei tosin osinkoa täl hetkel mut nousuvaraa vois olla paljonkin jos maailma toimis normaalisti. Tosin uusi kylmäsota varmaan nostaa väkisin.
Joo, sama juttu tuon Boeingin kohdalla tuli mieleen, jotta co2-sekoilu ja hyvesignalointi saattaa tehdä sille hallaa siviilipuolella, jonka takia skippasin sen toistaiseksi.
 
Roopeli ei muuten ole kertaakaan kiistänyt, että ei olisi Kremlin leivissä. Yrittää vain muuten kiemurrella omaa "uskottavuuttaan" vielä säästäen.
En ole kremlin listalla. En ole koskaan ollut enkä tule olemaan. En tule olemaan myöskään supon listalla tai vaikka CIA:n.

Ehkä se kovin pala sinullekin on että olen syntyperäinen suomalainen ja tulen sellaisena olemaan. Veronmaksaja. Hevonpaskaan kyllästynyt.

Mä en taas kyllä keksi miten sulla on tarve keksiä valheita sekä koittaa projisoida jotain omia salaliittoja toiseen, koska se on "väärässä".
Se on mielestäni aika outoa. Et ole kyllä ainoa täällä sellainen.
 
En ole kremlin listalla. En ole koskaan ollut enkä tule olemaan. En tule olemaan myöskään supon listalla tai vaikka CIA:n.

Ehkä se kovin pala sinullekin on että olen syntyperäinen suomalainen ja tulen sellaisena olemaan. Veronmaksaja. Hevonpaskaan kyllästynyt.

Mä en taas kyllä keksi miten sulla on tarve keksiä valheita sekä koittaa projisoida jotain omia salaliittoja toiseen, koska se on "väärässä".
Se on mielestäni aika outoa. Et ole kyllä ainoa täällä sellainen.

Huvitat minua.
 
Jotain arvioita on, että länsiryritysten lähdöstä aiheutuneet menetykset olisivat busineksen ja investointien yhteisarvona 75 biljoonaa ruplaa. Energiavienti kyllä rahoittaa sodan jatkossakin mutta sitä voi miettiä, millainen vaikutus noilla menetyksillä on ihmisten toimeentuloon, kun puhutaan kuitenkin isolta osin työvoimaintensiivisistä aloista. Yhä enemmän alkaa tulla sellainen fiilis, että kansa ei selviä tästä, koska länsiyritykset eivät ole palaamassa "koskaan". Selviämisellä tarkoitan kohtuullista elintasoa.
 

"Istuntosalissa nousi häly Ano Turtiaisen (VKK) puheesta. Turtiainen muun muassa kysyi, että oletteko ihan varmoja, että olette historian oikealla puolella kun toivotte Venäjän valtionjohdolle vankityrmää.

– Ymmärrättekö te oikeasti, mitä te olette tekemässä, Turtiainen kysyi Natoon liittymisestä.

Turtiaisen mukaan tällä hetkellä Ukrainassa käydään 1. maailmansodan Verdunin taistelun kaltaista ”järjetöntä taistelua”, ja vain, jotta Venäjän hallinto kaatuisi. Turtiainen sanoi, että ukrainalaisia sotilaita on tässä sodassa kuollut puoli miljoonaa, venäläisiä tiettävästi vain parikymmentä tuhatta. Lause sai aikaan salissa äläkän.
"


Nyt kyllä näyttää siltä, että meillä kaikilla on ollut nuo luvut ihan väärin täällä.
 

"Istuntosalissa nousi häly Ano Turtiaisen (VKK) puheesta. Turtiainen muun muassa kysyi, että oletteko ihan varmoja, että olette historian oikealla puolella kun toivotte Venäjän valtionjohdolle vankityrmää.

– Ymmärrättekö te oikeasti, mitä te olette tekemässä, Turtiainen kysyi Natoon liittymisestä.

Turtiaisen mukaan tällä hetkellä Ukrainassa käydään 1. maailmansodan Verdunin taistelun kaltaista ”järjetöntä taistelua”, ja vain, jotta Venäjän hallinto kaatuisi. Turtiainen sanoi, että ukrainalaisia sotilaita on tässä sodassa kuollut puoli miljoonaa, venäläisiä tiettävästi vain parikymmentä tuhatta. Lause sai aikaan salissa äläkän.
"


Nyt kyllä näyttää siltä, että meillä kaikilla on ollut nuo luvut ihan väärin täällä.

Tässä muutama edeltävä postaaja on myös luultavasti samoilla linjoilla Anon kanssa. Sen verran sakeaa sisältöä tulee ketjuun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom