HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt taisi HS narahtaa rysän päältä kiinni totuuden vääristelystä. Katsokaapa tätä alkuperäistä Bidenin sekavaa lausuntoa.

19.4. 23:54

Yhdysvaltain presidentti Joe Biden ei vielä tiedä, matkustaako hän Ukrainaan​

Yhdysvaltain presidentti Joe Biden kertoi toimittajille tiistaina, ettei ole varma matkustaako hän Ukrainaan.

"Vastaus on: en tiedä", Biden sanoi CNN:n mukaan.

"Olen ollut Ukrainassa monesti, mutta en viime aikoina. Enemmän kuin kukaan.. olen puhunut [maan parlamentille] kahdesti."

Olisiko totuus ollut kuitenkin tämä?

19.4. 23:54

Yhdysvaltain presidentti Joe Biden ei muista matkustaako hän Ukrainaan​

Yhdysvaltain presidentti Joe Biden kertoi toimittajille tiistaina, ettei ole varma matkustaako hän Ukrainaan.

"Vastaus on: en muista", Biden sanoi CNN:n mukaan.

"Olen ollut Ukrainassa monesti, mutta en viime aikoina. Enemmän kuin kukaan.. olen puhunut [maan parlamentille] kahdesti."
 
Osakurssit tippuu koko ajan lisää. Tein tuossa toissviikolla peliliikkeen ja ostin mutta nytpä sekin alkaa olla sulanut. Voi vitun vittu noita ryssiä.
 
Itse en ole myynyt enkä lisännyt. Katsellaan lisäilläänkö jossain sopivassa kohtaa. Osakkeet nyt elää omaa elämäänsä muutenkin.
Joo, näinhän se on. Eipä tässä mitään voi tehdä, ihan matkustajan paikalla istutaan. Nordea Privaten mukaan pohja olisi ollut jo nähty vajava kuukausi sitten mutta väärässä olivat.
 
Ja huonommaksi taitaa mennä vielä, kustannusten nousu alkaa näkyä joka puolella
Näinpä se taitaa mennä. Inflaatio hoitaa homman. Ei liene tarvi tänä vuonna odottaa mitään tuottoja, hyvä jos ensi vuonna edes riippuen miten tilanteet kehittyy. Saapahan ainakin stressitasot ja verenpaineet hyvään nousuun.
 
joo kiva kiitos tiedosta., pitääkäpä huolta että pysytte rajan sillä puolen.

Venäjän ulkoministeriön tiedottajan Marija Zaharovan mukaan Venäjä on jo varoittanut Ruotsia ja Suomea niiden mahdollisen Nato-jäsenyyden seurauksista ja varoittaa uudestaan.
Zaharova totesi näin Rossija24-televisiokanavan haastattelussa, minkä jälkeen lukuisat Venäjän valtiolliset mediat, kuten Tass, siteerasivat tätä uutista.
Tiedottaja sanoi, että Bryssel on jo pitkään vetänyt Ruotsia ja Suomea mukaan erilaisiin sotaharjoituksiin ja -koulutuksiin.
– Olemme esittäneet varoituksemme sekä julkisesti että kahdenvälisissä kanavissa. He (Suomi ja Ruotsi) ovat tietoisia tästä, joten heillä ei ole sitten mitään syytä yllättyä. Olemme kertoneet heille, mihin tämä (Natoon liittyminen) voi johtaa, Zaharova sanoi.
Venäjän turvallisuusneuvoston varapuheenjohtaja Dmitri Medvedev sanoi 14. huhtikuuta, että Venäjä vahvistaisi länsirajojaan, jos Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon.
 
joo kiva kiitos tiedosta., pitääkäpä huolta että pysytte rajan sillä puolen.

Venäjän ulkoministeriön tiedottajan Marija Zaharovan mukaan Venäjä on jo varoittanut Ruotsia ja Suomea niiden mahdollisen Nato-jäsenyyden seurauksista ja varoittaa uudestaan.
Zaharova totesi näin Rossija24-televisiokanavan haastattelussa, minkä jälkeen lukuisat Venäjän valtiolliset mediat, kuten Tass, siteerasivat tätä uutista.
Tiedottaja sanoi, että Bryssel on jo pitkään vetänyt Ruotsia ja Suomea mukaan erilaisiin sotaharjoituksiin ja -koulutuksiin.
– Olemme esittäneet varoituksemme sekä julkisesti että kahdenvälisissä kanavissa. He (Suomi ja Ruotsi) ovat tietoisia tästä, joten heillä ei ole sitten mitään syytä yllättyä. Olemme kertoneet heille, mihin tämä (Natoon liittyminen) voi johtaa, Zaharova sanoi.
Venäjän turvallisuusneuvoston varapuheenjohtaja Dmitri Medvedev sanoi 14. huhtikuuta, että Venäjä vahvistaisi länsirajojaan, jos Ruotsi ja Suomi liittyisivät Natoon.
Tästä ovat "varoittaneet" jo varmaan yli 10v ajan, ei ole mitään uutta.
En ymmärrä miksi tuotakin uutisoidaan ja lietsotaan taas vitusti pelkoa
 
Joo, näinhän se on. Eipä tässä mitään voi tehdä, ihan matkustajan paikalla istutaan. Nordea Privaten mukaan pohja olisi ollut jo nähty vajava kuukausi sitten mutta väärässä olivat.
Nyt jos koskaan mahtaa olla hankalaa sanoa osakkeiden suunnasta. Kauhean postitiivisia en itse odota, mutta hiljakseen lisäilen jos järkeävää ostettavaa löytyy pienillä summilla.
 
Screenshot_20220420-134534_Chrome~2.jpg
 
Mitähän noille Mariupolin tehtaalla piilotteleville ihmisille tapahtuu? 😬😢
Naiset ja lapset pahoinpidellään ja tapetaan? Ukrainan sotilaat tietysti myös.
Aivan hirveä tilanne!

Eikös siellä tänään kahdelta ollut mahdollisuus evakoida siviilit. Miten lie kävi. Tuskin ryssät piti lupausta..

Sitä mä vaan mietin että millä ne meinaa sotilaat saada tuolta ydinaseen kestävästä punkkerista pois? :unsure: Jossain oli piirustukset millaiset rakennelmat sen tehtaan alla on, niin onhan se melkoinen tunneli verkosto syvällä maan alla.

Ei ole kyllä kuulunut mitään sen eilisen vai oliko toissapäiväisen ison pommin jälkeen azov:n porukalta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom