Mitähän sä kuvittelet siinä tapahtuvan jos se ei ole PR temppu?Toivotaan, että Kurskin kiilassa on jotain ajatusta takana. Turhaa menetetään miehiä ja kalustoa, jos kyseessä on pelkkä cowboy temppu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän sä kuvittelet siinä tapahtuvan jos se ei ole PR temppu?Toivotaan, että Kurskin kiilassa on jotain ajatusta takana. Turhaa menetetään miehiä ja kalustoa, jos kyseessä on pelkkä cowboy temppu.
Varmaan käyvät tuhoamassa Kurskin pahamaineiset natsit?Mitähän sä kuvittelet siinä tapahtuvan jos se ei ole PR temppu?
Varmaan olympialaiset olis sopivampaa sohvaviihdettä? Toivoisin ainakin jatkossa laatikoille vähemmän vakavaa viihdetoimintaa tulevaisuudessa.Varmaan käyvät tuhoamassa Kurskin pahamaineiset natsit?
En seuraa olympiakisoja, koska ei vaan innosta. Mutta voit toki olla oikeassa. Toivotaan, että ryzzät saataisiin potkittua ulos ja rauha aikaiseksi.Varmaan olympialaiset olis sopivampaa sohvaviihdettä? Toivoisin ainakin jatkossa laatikoille vähemmän vakavaa viihdetoimintaa tulevaisuudessa.
Joo. Toveri on ollut kaikessa väärässä. Selvä ryzzä.Mua kyllä tänään kiinnostaa tietää onko toveri comrade nykyään ryzzä kanssa?
Laatikon logiikalla on selvä ryzzä.
Sä olet täys pelle. Case closed.
Media aivojen tilalla joko tarkoituksella tai sitten se vaan on.
Mutta älä huoli. Reality checkit jatkuvat
Sun täytyy toverilta kysyä hyvät kartat mitkä tukee sun denialismia parhaiten.
Sä olet kaikessa ollut väärässä.
Samasta osoitteesta kuin aiemmin minkä olen linkannut monta kertaa.
Toverikin taisi hylätä tuollaisen denialistin nimeltä sick
Ilmeisesti ukrainan uusin kiilakin on täysin valhe kun weebunion teki siitä videon?
Mua kyllä tänään kiinnostaa tietää onko toveri comrade nykyään ryzzä kanssa?
Laatikon logiikalla on selvä ryzzä.
argumentit 0
kuten odottaa saattoi
Tästä taitaa olla tulossa läpimurto. Ukraina on tainnut ottaa päivässä sen mihin ryssät käytti koko kevään.
View: https://x.com/officejjsmart/status/1821111520887205962
Deepstate jostain syystä jättää paikoitellen päivittämättä.Onkos tuo muuten joku Roopelin itse tekemä kartta? Deepstate näyttää ihan erilaiselta.
katso liitettä 265410
Ukraina ei valtaa omia alueita vaan #uusia alueita ryssälästä
Ovela tulokulma kyllä nyt