HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Venäjällä bensa 0,34 eur/l.
Meidän tyttöhallitus kun tekis ilmastopaketin Venäjälle, niin maa kaatuisi päivissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen just naureskelin samaa, zorro sensuuriin.
katso liitettä 239899

Jumankauta!! Tämähän on suoranainen pyhäin häväistys. Zorro on kaiken sorron ja tyrannian vastaisen taistelun symboli. Zorroa ei sensuroida!! Ei vaikka syttyisi galaksien välinen maailmojensota, jonka vihamielisin osapuoli nimittäisi itseään Zorron nyrkiksi.

Mikä palvelu tästä on vastuussa?! Minun lapsuuden sankariani ei näin kohdella!
 
Jumankauta!! Tämähän on suoranainen pyhäin häväistys. Zorro on kaiken sorron ja tyrannian vastaisen taistelun symboli. Zorroa ei sensuroida!! Ei vaikka syttyisi galaksien välinen maailmojensota, jonka vihamielisin osapuoli nimittäisi itseään Zorron nyrkiksi.

Mikä palvelu tästä on vastuussa?! Minun lapsuuden sankariani ei näin kohdella!
No ei sentään kukaan ainakaan vielä ole sitä zenzuroimassa mutta mistä näistä kahjoista tietää.
 
No ei sentään kukaan ainakaan vielä ole sitä zenzuroimassa mutta mistä näistä kahjoista tietää.

*Helpottunut huokaisu*. Luulin jo että maailma on menettänyt viimeisenkin järjen hipun.

Jeah, en yllättyisi, jos joku keksisi jotain noin älytöntä. Olen itse asiassa yllättynyt ettei kukaan ole vielä saanut tällaista älyn wäläystä.
 
Miettikää kuinka sekaisin jotkut ihmiset on kun ensin korona ja sitten vielä tämä putleri, kaiken lisäksi kahvikin on kallista.
1647075110119.png
 
Polttoaineen yliverotus on hyvä tapa nostaa kaikkia hintoja tasaisesti samalla vähentäen kysyntää.
Valtiohan tässä kaikista eniten tienaa kun verot nousee samassa suhteessa kuin itse raaka-aineen hinta, toinen on öljy-yhtiöt kun esim. Neste takoo järisyttävää voittoa.
Ja olet ihan oikeassa, kun ajatellaan että meille tulee kumipyörillä tavaraa ja lähtee kumipyörillä sekä sitä ennen ja sen jälkeen niin monessa paikassa tulee lisää kuljetuskustannukia, palkkoihinkin vaikuttaa jossain vaiheessa.
 
Polttoaineen yliverotus on hyvä tapa nostaa kaikkia hintoja tasaisesti samalla vähentäen kysyntää.
Lapissa alkaa kohta maksaan ruoka ihan helvetisti ja niillä raukoilla ei ole mitään osaa eikä arpaa koronaan eikä ukrainaan.
 
Valtiohan tässä kaikista eniten tienaa kun verot nousee samassa suhteessa kuin itse raaka-aineen hinta, toinen on öljy-yhtiöt kun esim. Neste takoo järisyttävää voittoa.
Ja olet ihan oikeassa, kun ajatellaan että meille tulee kumipyörillä tavaraa ja lähtee kumipyörillä sekä sitä ennen ja sen jälkeen niin monessa paikassa tulee lisää kuljetuskustannukia, palkkoihinkin vaikuttaa jossain vaiheessa.

Joo hetken tienaa, mutta kestämätön tie tää on. Ei amerikkalaiset huvikseen pidän bensan hintaa alhaalla ja sotiakin ovat sotineet sen tähden. Bensan hinta ylös -> taloudellinen aktiviteetti ja kulutus laskevat.
 
Joo hetken tienaa, mutta kestämätön tie tää on. Ei amerikkalaiset huvikseen pidän bensan hintaa alhaalla ja sotiakin ovat sotineet sen tähden. Bensan hinta ylös -> taloudellinen aktiviteetti ja kulutus laskevat.
Meidän ihq hallitus taas ajattelee asian bensan hinta ylös - > maailma pelastuu.

Vihreät on pelottavampia, mitä sodat ja pandemiat ikinä.
 
Venäjällä bensa 0,34 eur/l.
Meidän tyttöhallitus kun tekis ilmastopaketin Venäjälle, niin maa kaatuisi päivissä.
Voitas laittaa kyl kaikki likat sinne. Takaisin ei tarvii palauttaa.
 
Offtopic: Joo, kolme pakettia kahvia oli 10€, eli kun paketti on 500g, niin kilohinta oli 6,66€. Kova nousu, kun nyt kilohinta 6,80€!
Foodien mukaan mun paikallisessa prismassa halvin kahvi on rainbow 9,18e/kg. Minä juon kulta katriinaa ja tuo tummempi tumma on jo 6e/paketti. Käynkö väärässä kaupassa vai onko kenwoodin screenshotti miten vanha jos on noinkin halpaa?

e. Xtra taitaa olla halvempaa mutta onko se sitten juomakelpoista
 
Back
Ylös Bottom