HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen sanonut tän aiemminkin mutta jos Ukraina löylyttää neukut niin ei ne tuohon Krimin rajalle pysähdy vaan vetää rannoille asti.
Siinä muuten tulee melkoinen etninen puhdistus sielläkin, tosin viisaimmat kyllä lähtee menee hyvissä ajoin.
 
''Tätä twiittiä oli harvinaisen mukavaa jäädä miettimään..

eli kenellä on todennäköisimmin kuranteinta tietoa Ukrainan tilanteesta Venäjällä? Nii-i...
eli kuka on todennäköisimmin ensimmäisenä Venäjällä reagoimassa muutosten tuuliin? Nii-i...''
FSB tietää että Ukraina ottaa kohta Krimin takaisin
 
''Tätä twiittiä oli harvinaisen mukavaa jäädä miettimään..

eli kenellä on todennäköisimmin kuranteinta tietoa Ukrainan tilanteesta Venäjällä? Nii-i...
eli kuka on todennäköisimmin ensimmäisenä Venäjällä reagoimassa muutosten tuuliin? Nii-i...''
Löytyykö FSB perheiden osoitteet ja myynti-ilmoitukset googlella suoraan vai mistähän ne tulee? Mihin muuten muuttavat? Kiva miettiä epäkohtia tässäkin
 
Mitä mä olin eilen lukevinaan että Donetskissa valitettiin Venäjän sairaala pommituksista Joko sielläkin alkaa porukka heräämään millainen paska joukko Venäjää johtaa?
 
Osa Ukrainassa toimivista Moskovan patriarkaattiin kuuluvista kirkoista/papeista on jättänyt jumalanpalveluksissa lukematta normaalit esirukoukset Moskovan patriarkka Alekseille. Vaikeahan siinä on hymistellä Putinin ystävää isä esipaimenta, kun pommit lentää ja seurakuntalaisia lähtee pakoon tai kuolee.

Maailmanlaajuinen ortodoksikirkko on tuominnut patriarkka Aleksein sovintosunnuntaina pitämän opetuspuheen, jossa hän mainitsi mm Pride-kulkueet ja että Jumala on Venäjän=Putinin puolella tässä erityisoperaatiossa.

Lähde: Suomen ortodoksisen kirkon tiedotus.
 
Usko, usko! Niele, niele! Älä kyseenalaista niinkö tähänkään asti! Kunhan vain uutinen tulee oikeasta lähteestä niin viis medialukutaidosta, järki narikkaan ja sokea uskominen. Ukraina ei muuten ole lähelläkään köyhintä euroopan maata, ihan siitä voi alkaa purkamaan tuota valetta.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Yksikään Euroopan maa ei ole köyhempi kuin Ukraina.

 
Ei edes Albania? No olen ollut sitten väärässä, mitenhän kuvittelin Albaniaa euroopan köyhimmäksi.
Kirjoitit kuitenkin aiemmin, että Ukraina ei ole lähelläkään köyhintä maata. Jos pari maata jää taakse, niin sanoisin, että se on aika lähellä köyhintä. Vai?
 
Screenshot_20220310-135546_Chrome~2.jpg
 
Off topic, sorry.. Mutta täysin samaa mieltä. Taannoin oli 23 minuuttia podcastissa joku maataloustuottajien etujärjestön kaveri valittelemassa että kansalaiset on opetettu siihen että ruoan pitää olla halpaa. Ja siksi tuottajat on nyt kusessa. Tietenkään ei mainittu, kuka on opettanut, eli keskusliikkeet lienee tässä se pääarkkitehti..

Ite ostaisin ne mun basic broilerisuikaleet, jauhelihat ja ulkofileet (luomua silloin kun sitä saa..) vaikka maksais 2 tai 3 x nykyiseen. Kipuraja on aika korkealla noissa. Mutta milläs tavallinen kuluttaja sen takaa että lisää maksetut roposet menee tuottajalle? Ei kai se meidän tehtävä ole..

Toki on sitäkin jengiä joka juoksee aina niiden halpojen ulkomailta tuotujen lihojen perässä milloin missäkin mammuttimarkkinoilla, mutta heidän toimista en ota vastuuta.
Riippuu keneltä kysyy, jos salimake syö sen 700g lihaa päivässä niin euron korotus kilohinnassa jo näkyy kuukausitasolla. Toki siinä ei ole enää kysymys selviytymisestä ja edes puolitosissaan salilla käyvät on marginaalinen osuus väestöstä. Keskivertosuomalaista harmittaa eniten kahvin hinta.
 
Kiovan keskusta vissiin mennyttä?
Kunhan nyt muistaisi Ukrainan joukot että se on vain yksi kylä.
E: Siis vissiin pommitettu paskaksi, ei vielä menetetty
 
Back
Ylös Bottom