HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ei se nyt sentään mikään ryssä ole, vaan ihan tavallinen seteliselkärankainen. Hyödyllisen idiootin se on korkeintaan itsestään tehnyt päätyessään venäläisille propagandakanaville. En yhtään yllättyisi, mikäli olisi RT:n haastateltavana.
Nii joo Tucker sen verran köyhä journalisti, että tekee mitä vaan eikö?

eiku

No vittu sanotaan nyt vaikka että ryssä se on niin jollain saa leimattua...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Venäjällä yli 10x tappiot Avdiivkassa ja ainakin 30k kaatunutta. Aika hurja selkäsauna käynnissä.

VENÄJÄN tappiot neljän kuukauden aikana ovat olleet mittavat. Ukrainan arvion mukaan Avdijivkassa olisi kaatunut 30 000 Venäjän sotilasta. Pormestari Barabaš sanoi tammikuussa HS:lle, että Ukrainan tappiot olisivat noin kymmenesosa tästä.

Ainakin kalustoa Venäjä on menettänyt kaupungista käydyssä taistelussa kymmenkertaisesti Ukrainan menetyksiin verrattuna, selviää todistettuja kalustotappioita kirjaavan Oryxin tilastoista.

Näiden tilastojen mukaan Venäjä olisi menettänyt tammikuun 19. päivään mennessä Avdijivkan taistelussa 169 panssarivaunua ja 293 panssaroitua ajoneuvoa. Todelliset tappiot ovat suuremmat.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010208983.html
 
Nii joo Tucker sen verran köyhä journalisti, että tekee mitä vaan eikö?
Kovastihan hänellä on aiemmin mennyt raha sisällön ja kolleegoiden työpaikkojen edelle ja olisihan se hyvin omituista häneltä mennä korjaamaan jotain sellaista mikä ei ole rikki siirryttyään "freelanceriksi".
 
"Yksipuolinen kuva". Hahahahah. Oot kyllä naurettava.

Kuinka monta haastattelua länsimedia on tehnyt Putinista viimeisen parin vuoden aikana? Entäs Zelenskysta?
Vastaus antaa hyvän kuvan yksipuolisesta jounalismista. Tätä yksipuolista narratiivia sitten toistetaan uudestaan ja uudestaan ja sillä savutetaan (kuten on tapahtunut) haluttu vaikutus.

Itse olen mieluummin naurettava, kuin idiootti (ts. henkilö joka kärsii vaikeasta älyllisestä kehitysvammaisuudesta).
 
Kuinka monta haastattelua länsimedia on tehnyt Putinista viimeisen parin vuoden aikana? Entäs Zelenskysta?
Vastaus antaa hyvän kuvan yksipuolisesta jounalismista. Tätä yksipuolista narratiivia sitten toistetaan uudestaan ja uudestaan ja sillä savutetaan (kuten on tapahtunut) haluttu vaikutus.

Itse olen mieluummin naurettava, kuin idiootti (ts. henkilö joka kärsii vaikeasta älyllisestä kehitysvammaisuudesta).

Harvoin sodassa toimitaan vastapuolen propagandan äänitorvena. Jos tätä ei käsitä, niin ei kyllä ole varaa kutsua muita älyllisesti kehitysvammaisiksi.
 
Sairas?

Älä laita sanoja toisten suuhun, ootko oikeassa elämässä yhtä kiero että väität ihmisten tehneen jotain vaikka he eivät ole??

Muistaakseni olen sanonut lukuisia kertoja sais koko sota loppua, ja fakta nyt vaan on se Ukrainalla ei ole mahdollisuuksia, koita hyväksyä se, koville se näyttää ottavan kun joutuu taas olemaa väärässä

Se ei ole mikään fakta. Jos Ukraina saa pidettyä paketin kasassa vielä hetken aikaa niin se tulee voittamaan. Ei länsimaat anna Ukrainan hävitä. Se verran kuitenkin tehty sijoituksia sinne. Ryssän etuna on suurempi määrä örkkejä. Kaikki teollisuus on Ukrainan puolella monin verroin parempaa.

Baykarin dronetehdas Kiovaan.

Näyttäisi että aika moni EU maa on tehnyt jonkinlaisia sopimuksia sotakaluston tuotannosta Ukrainassa. Veikkaan että Ukraina on jonku vuoden päästä melko merkittävä tekijä tällä saralla. Samaan aikaan ryssä ei kykene pitämään edes lentokoneita ilmassa.
 
Kuinka monta haastattelua länsimedia on tehnyt Putinista viimeisen parin vuoden aikana? Entäs Zelenskysta?
Vastaus antaa hyvän kuvan yksipuolisesta jounalismista. Tätä yksipuolista narratiivia sitten toistetaan uudestaan ja uudestaan ja sillä savutetaan (kuten on tapahtunut) haluttu vaikutus.

Itse olen mieluummin naurettava, kuin idiootti (ts. henkilö joka kärsii vaikeasta älyllisestä kehitysvammaisuudesta).

Minkä ihmeet takia sotakääpiöstä pitäisi tehdä haastatteluja? Eikä se raukka edes uskaltaisi toimittajan eteen. Eihän kouluampujat tai mitkään breivikit saa myöskään samalla tavalla ääntäänsä kuuluviin kuin näiden uhrit.

Kyllä kait suurin osa ihmisistä näkee millaisia valehteleva seköpäitä siellä ryssän johdossa on ja mitkä näiden tavoitteet. Etkö itse näe mihin niiden yhteiskunta on kehittynyt? Matkivat kaikessa natsisaksaa. Kannatatko myös tuota että lapset aivopestään kouluissa siihen että niiden ainut tehtävä on kuolla Ukrainassa rynkky kourassa? Olisi mielenkiintoista tietää minkä verran sinulle maksetaan tuosta propagandasta mitä ryssän hyväksi teet.
 
Se ei ole mikään fakta. Jos Ukraina saa pidettyä paketin kasassa vielä hetken aikaa niin se tulee voittamaan. Ei länsimaat anna Ukrainan hävitä. Se verran kuitenkin tehty sijoituksia sinne. Ryssän etuna on suurempi määrä örkkejä. Kaikki teollisuus on Ukrainan puolella monin verroin parempaa.

Baykarin dronetehdas Kiovaan.

Näyttäisi että aika moni EU maa on tehnyt jonkinlaisia sopimuksia sotakaluston tuotannosta Ukrainassa. Veikkaan että Ukraina on jonku vuoden päästä melko merkittävä tekijä tällä saralla. Samaan aikaan ryssä ei kykene pitämään edes lentokoneita ilmassa.
Eikö pääasia ole että koko sota loppuisi?? Tällä hetkellä siinä häviää kaikki paitsi asetelllisuus?
 
Lasketko myös sarmx:n suosikin Patrick Lancasterin journalistiksi, joka tekee vaan työtään?
En ole seurannut joten en tiedä tuosta sanoa mitään.

Mut taas kyllä todistettu, että NPC meemi ei ole valhetta vaan kässäri sopulit taas heinähangot pystyssä meuhkaamassa tässäkin asiassa kuten pitää tehdä.
Ihan tällä omalla laatikkologiikalla eihän sillä ole mitään väliä mitä put-in kertoilee Tuckerille, koska oletuksena valehtelee ja paskoo vajaan.

Silti hirveä itku ja hätä tästä asiasta. Miksi?
 
Back
Ylös Bottom