HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Yllättäen tuli tarve vängätä vastaan syövän valtavista tappioista. Jos avaisi sen paskalaatikon kannen, niin totuus valkenisi 🤣
Ei se ole vastaanvänkäämistä, kun toteaa taas todellisia asioita tästäkin jutusta.

Antaa vähän yksinkertaisen kuvan kenestä vain jos hokee jotain absurdeja tappioita toiselle ja silti se toinen vaan hoitelee hommia alueella.
Tässä kohtaa tyhmäkin yleensä tajuaa ettei kaikki ole varmaan totta mitä kerrottu asioista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vajaan paskojat runnovat massalla, mutta lisää odotettuja ja toivottuja uutisia:

"Samalla myös Venäjän kärsimät tappiot ovat kasvaneet. Näiden viiden päivän aikana Venäjän sotilasajoneuvojen menetykset kasvoivat 88 prosenttia ja venäläisten panssarivaunujen menetysten määrä 95 prosenttia."

 
Tiedän, ettei täällä kaikki ymmärrä lukemaansa suomeksi kirjoitettua tekstiä, joten ymmärrettävästi taisi mennä ohi, että linkkasin yksittäisten alueiden syövän itsensätuhoamistietoja.
 
Alkaa kyllä vaikuttamaan siltä, että nämä Roopeli, makhak jne. reppanat ovat oikeasti hybridisodankäynnin amatöörejä jostain Pietarista eivätkä vain ryssien hyödyllisiä idiootteja. Paljon mahdollista, että suoltavat tätä Kremlin propagandaa myös useilla muilla sivuistoilla ja somessa, esim. nämä makhakin "Paavo Väyrynen Länsi-Venäjän presidentiksi" fb-ryhmät jne.
Hauska huomio. Kaikkiin muihin kalikoihin, mitä olen tänne kahden vuoden aikana nakellut ovat ryssän koirat älähtäneet, mutta tämä viesti sivuutettiin täysin. Sattumaako? :unsure:
 
Hauska huomio. Kaikkiin muihin kalikoihin, mitä olen tänne kahden vuoden aikana nakellut ovat ryssän koirat älähtäneet, mutta tämä viesti sivuutettiin täysin. Sattumaako? :unsure:
Jos sinä näin haluat ajatella niin ei se minua haittaa. Täällä aika moni kuvittelee ties mitä omassa päässään ja ei eroa näistä mitenkään.
Vai kuvitteletko oikeasti, että näkisin tarvetta alkaa jotenkin puolustelemaan itseäni, kun sinä ehkä miljoonatta kertaa täällä syytät minua ryssäksi?

Älä nyt viitsi... Mä käytän aikani mieluummin seuraamalla konfliktia ja keskustelen siitä tässä aiheessa.
 
Jos sinä näin haluat ajatella niin ei se minua haittaa. Täällä aika moni kuvittelee ties mitä omassa päässään ja ei eroa näistä mitenkään.
Vai kuvitteletko oikeasti, että näkisin tarvetta alkaa jotenkin puolustelemaan itseäni, kun sinä ehkä miljoonatta kertaa täällä syytät minua ryssäksi?

Älä nyt viitsi... Mä käytän aikani mieluummin seuraamalla konfliktia ja keskustelen siitä tässä aiheessa.

Aikaisemmin ajattelin että nämä vajaa puolitusinaa jatkuvasti hyökkäilevää "älykköä" joiden maailmankuva ja ulosanti on jostain ihan muusta todellisuudesta, olisivat lähinnä vain jotain "elämäm koululaisia". Mutta ehkäpä he ovatkin suomeen muuttaneita ryssiä, joilla on sen takia hirvittävä tarve pönkittää "suomalaisuuttaan" ja haukkua ryssiä (siis itseään). Vähän sama asia, kun pöndet muuttaa stadiin, niin he (useasti) yrittävät näyttää ja kuulostaa stadilaisemmilta, kuin stadilaiset itse. Eivät nämä vaihtoehdot toki sulje toisiaan pois.
 
Aikaisemmin ajattelin että nämä vajaa puolitusinaa jatkuvasti hyökkäilevää "älykköä" joiden maailmankuva ja ulosanti on jostain ihan muusta todellisuudesta, olisivat lähinnä vain jotain "elämäm koululaisia". Mutta ehkäpä he ovatkin suomeen muuttaneita ryssiä, joilla on sen takia hirvittävä tarve pönkittää "suomalaisuuttaan" ja haukkua ryssiä (siis itseään). Vähän sama asia, kun pöndet muuttaa stadiin, niin he (useasti) yrittävät näyttää ja kuulostaa stadilaisemmilta, kuin stadilaiset itse. Eivät nämä vaihtoehdot toki sulje toisiaan pois.
En tiedä. Jännästi tuo sama porukka on aiheesta toiseen aivan pihalla asioista, mutta kuvittelevat olevansa asemassa missä voivat leimata muita ja vähätellä muita.
 
Nopeasti Ukrainan sodan pelko ja vaikutukset rupeaa häviämään, eikä vain Eurooppalaisilta.

420063970_2359052544484424_8191024433328704397_n.jpg
 
En tiedä. Jännästi tuo sama porukka on aiheesta toiseen aivan pihalla asioista, mutta kuvittelevat olevansa asemassa missä voivat leimata muita ja vähätellä muita.
Sönkötisönköti. Taisi olla vain 2022 syksyllä väärä joukkue niskan päällä, kun mitään kommenttia ei sulta silloin tullut sodan tilanteesta.

Päin vittuahan sinä tätä sotaa seuraat, kun merkittävät jutut jää kokonaan ilmeisesti huomaamatta.
 
Sönkötisönköti. Taisi olla vain 2022 syksyllä väärä joukkue niskan päällä, kun mitään kommenttia ei sulta silloin tullut sodan tilanteesta.

Päin vittuahan sinä tätä sotaa seuraat, kun merkittävät jutut jää kokonaan ilmeisesti huomaamatta.
"Taisi olla vain 2022 syksyllä väärä joukkue niskan päällä, kun mitään kommenttia ei sulta silloin tullut sodan tilanteesta"

Eli et tiedä vaan heität päästäsi jotain valheita taas?

*spoiler* kirjoitin syksyllä 2022 vaikka silläkään olisi taas mitään väliä mihinkään.
 
Back
Ylös Bottom