HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tässä pitää ymmärtää sekin asia että venäjä on tajunnut että tällä hetkellä he ovat täysin puolustuskyvytön.
Mikäli Nato/länsivallat haluaisi niin voisi ihan täysin vapaasti mellastaa Moskovaan asti, jopa Suomi voisi ottaa vanhat alueet Karjalan ja koko Kuolan niemimaan haltuun jos haluaisi.
Laskeneet kylläkin sen varaan että me emme lähde moiseen missä oikeassa.
Oon miettinyt, että kenellä olisi kaunoja. Nyt/kohta olisi hyvä hetki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se Ukrainan puolustus loputtomasti kestä.

Jos Putinia ei saada syrjään, niin Ukraina kaatuu saappaat jalassa.

Talvi-erikoisoperaatiossa sinniteltiin 105 päivää.

Toivottavasti tää saadaan poikki nopeammin.
Juu loputtomiin ei kestä.

Toki talvisodassahan oltiin saamassa reilusti lisävahvistusta mutta homma kerettiin sopia Neuvostoliiton kanssa.

Jos Ukrainaan virtaa riittävästi vapaaehtoisia ja asetukea saadaan jatkossakin niin eiköhän ne vähintään tuon 105pv sinnittele ellei touhu lopu jo aiemmin sovintoon
 
Kyllä tämä tulee maksamaan. Pelkästään Suomen maariski on kohonnut ja sijoittajat reagoivat jo. Kirjoittelin jo aikaisemmin että mahtaako kukaan tehdä tänne nyt isoja investointeja. Luulen että uusia tukipaketteja puuhataan pian EU:n tasolla. Varmaan pakko tehdä. Samoin Venäjän vastapakotteet tulevat vaikuttamaan jonkun verran. Katsellaan mitä sieltä tulee.

Bensan hinnan kasvu tulee näkymään hinnoissa, samoin käy sääli niitä joilla kämppä lämpenee öljyllä. Luulen että omakin autoilu tulee vähenemään melkoisesti. T: 3 litraa, kaksi ahdinta ja pikku viritykset päälle.
Sekä miten käy Venäjän ja Ukrainan viljanviennille, samoin lannoitteiden vienti tärkeä? Keuliiko sapuskan hintakin vielä kymmeniä prosentteja?
Pakolaisten määrä tulee olemaan jäätävä jos sota jatkuu pitkään.

Ilman noiden maiden viemää viljaa Libya, Libanon ja Egypti tuleeko nälkä ja sieltäkin siirtolaisjuna tänne...
 
Kyllä tämä tulee maksamaan. Pelkästään Suomen maariski on kohonnut ja sijoittajat reagoivat jo. Kirjoittelin jo aikaisemmin että mahtaako kukaan tehdä tänne nyt isoja investointeja. Luulen että uusia tukipaketteja puuhataan pian EU:n tasolla. Varmaan pakko tehdä. Samoin Venäjän vastapakotteet tulevat vaikuttamaan jonkun verran. Katsellaan mitä sieltä tulee.

Bensan hinnan kasvu tulee näkymään hinnoissa, samoin käy sääli niitä joilla kämppä lämpenee öljyllä. Luulen että omakin autoilu tulee vähenemään melkoisesti. T: 3 litraa, kaksi ahdinta ja pikku viritykset päälle.
Vähän jo kieltämättä hymyilytti, kun vilkaisi päivän hinnan lämmitysöljylle, eihän tuo 6kk aikana ole ku reilun 100% kallistunu. Onneksi tämän talven viel lämmittää jo ostetuilla. Työmatkaakin vain 84km/päivä, kahdella henkilöllä, eli kahdella autolla. Onneksi hallitus on tilanteen tasalla ja on ryhtynyt toimiin hillitäkseen tätä syöksyä köyhyyteen....eiku vittu...
 
Jep. Vaikka sitä toivoisi hyökkääjän tappiota, niin aika heikot taitaa olla saumat. Mutta toivomme, ei tässä juuri muutakaan voi.

Joo, mahdollisimman paljon vaan tuhoa hyökkääjillekin 👍
Ei ne ainakaan nahkaansa halvalla myy
 
Nyt voidaan lopettaa jutustelu mihin ne scooby doo autot meni...
1646766062144.png
 
Vähän jo kieltämättä hymyilytti, kun vilkaisi päivän hinnan lämmitysöljylle, eihän tuo 6kk aikana ole ku reilun 100% kallistunu. Onneksi tämän talven viel lämmittää jo ostetuilla. Työmatkaakin vain 84km/päivä, kahdella henkilöllä, eli kahdella autolla. Onneksi hallitus on tilanteen tasalla ja on ryhtynyt toimiin hillitäkseen tätä syöksyä köyhyyteen....eiku vittu...
Tonnin romutuspalkkio autosta ja toisen tonnin saat sähköpolkupyörän ostoon. Onko tässä nyt joku ongelma? Kumma kun ei kannustukset kelpaa. Ai sähköauto on liian kallis eikä ole latauspaikkoja? Haista sitten vittu t. Marin ja kumppanit. Niin ja puun poltolle haittavero ettet vaan takalla lämmitä, senkin saastuttaja. Ikävästi käy nenäänkin savun käry hyi iik.

Tämän hallituksen järjenjuoksu on minulle yhtä suuri mysteeri kuin Putenkin. Venäjällä ja suomella taitaa olla yhteistä se että suuruudenhulluudella romutetaan koko maa. Toinen haluaa tuhota maailman ja toinen pelastaa sen.
 
Kyllä tämä tulee maksamaan. Pelkästään Suomen maariski on kohonnut ja sijoittajat reagoivat jo. Kirjoittelin jo aikaisemmin että mahtaako kukaan tehdä tänne nyt isoja investointeja. Luulen että uusia tukipaketteja puuhataan pian EU:n tasolla. Varmaan pakko tehdä. Samoin Venäjän vastapakotteet tulevat vaikuttamaan jonkun verran. Katsellaan mitä sieltä tulee.

Bensan hinnan kasvu tulee näkymään hinnoissa, samoin käy sääli niitä joilla kämppä lämpenee öljyllä. Luulen että omakin autoilu tulee vähenemään melkoisesti. T: 3 litraa, kaksi ahdinta ja pikku viritykset päälle.

Eikai nyt sentäs.. Täältäki löytyy 3l bensaturbo 400hp. Imee ysikasia ihan kivasti tällein talvella ku suurin osa kaupunkiajoa 😁
 
Back
Ylös Bottom