HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kuka sinua taas kieltää? Onko näin jos en rinkirunkkaa propagandasi kanssa niin se on kielto? Turhaa sinä uhriudutat itseäsi siinä. Sä voit jatkaa omaa ryssävihaasi ja minä kommentoin mitä kommentoin.

Kysyin mitä se kuolaaminen on ja sehän selvisi. Kyllä se varmasti menee ihon alle kun haukutaan ryssäksi, kysyppä jos Johan setä halaisi oikein lujasti, niinkö vahva venäjän karhu!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää en voi kun nauttia siitä että ryssällä menee päin vittua. Nautin aivan kohtuuttoman paljon, se on aivan saatanan oikein että niillä menee huonosti. Nautin myös siitä kuinka se pistää sua vihaksi, sua Bäckmania ja sen tovereita. Mää nautin ku teillä kiuhuu kun ryssä ei onnistu.

Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuo naurettava leimaaminen. Annat itsestäsi aika lapsellisen kuvan.
 
huokaus

Miten ne sitten vaikuttaa etenevän vain? Kukaan ei vastaa tähän mitään. Aika simppeli ja räikeä epäkohta. Jos oikeasti olisivat kusessa eivät pääsisi mihinkään vaan käytännössä olisivat jo peruuttamassa.
Tähän ei kelpaa mikään keksitty 3pv sota ja nyt kun se ei toteudu niin täys fail ja niin.

Ja en voi korostaa tätä enempää. Jos venäjä oikeasti on niin paska kuin sen oletetaan/toivotaan olevan niin miten asiat sitten menevät kuitenkin näin miten kuvailin.
Nii ja miksi kauhea nato hypetys ,jos venäjän armeija/kalusto nii "kivikaudelta"
 
Kysyin mitä se kuolaaminen on ja sehän selvisi. Kyllä se varmasti menee ihon alle kun haukutaan ryssäksi, kysyppä jos Johan setä halaisi oikein lujasti, niinkö vahva venäjän karhu!
Ei se mene ihon alle, koska se ei se tarkoita minulle mitään. Se vain todistaa pointtini sinusta täysin oikeaksi ja tämän lokeroittamisen. Olet jo vihainen kun en ole siellä lokeroissanne.
 
Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuo naurettava leimaaminen. Annat itsestäsi aika lapsellisen kuvan.

Ai Bäckmanin kätyreiksi? Jos näyttää siltä ja kuulostaa siltä, niin on hyvin varmaa että on sellainen. Olen leimannut näitä kavereita jotka täällä ilmoittavat pitävänsä Venäjästä.
 
Nii ja miksi kauhea nato hypetys ,jos venäjän armeija/kalusto nii "kivikaudelta"
No näinpä. Taas semmonen epäkohta mihin ei tunnu saavan kuin ryssä huutelua.
Menee porukka ihan solmuun täällä kun mainitsee tämän

Jos ryssä on tuolla niin paska ja maakin on kohta aivan pohjois-korea niin mikäs vittu sillä natolla sitten oli? Sehän on ryssiä varten käytännössä tehty.
 
Kuka sinua taas kieltää? Onko näin jos en rinkirunkkaa propagandasi kanssa niin se on kielto? Turhaa sinä uhriudutat itseäsi siinä. Sä voit jatkaa omaa ryssävihaasi ja minä kommentoin mitä kommentoin ja etsin totuutta asioista.

edit. tossa edellä darkpriest osoitti taas kuinka meno on "olet tässä lokerossa missä media ja päättäjät kertoo mitä sanot/ajattelet... jos et ole niin olet ryssä"
On tää hienoa aikaa ihmiskunnan historiassa
En edes maininnut nimimerkkiä, mutta kalikka kolahti ilmeisesti 😂

Suomessa on likemmäs 100k rybyä. Eli paskiksellakin ihan todennäköisyyksien perusteella useampi kymmenen vladimiria. Ei täällä nyt varmasti yksikään penttikään suu vaahdossa paasaa sataa viestiä päivässä Venäjän mahtavuudesta.
 
No näinpä. Taas semmonen epäkohta mihin ei tunnu saavan kuin ryssä huutelua.
Menee porukka ihan solmuun täällä kun mainitsee tämän

Jos ryssä on tuolla niin paska ja maakin on kohta aivan pohjois-korea niin mikäs vittu sillä natolla sitten oli? Sehän on ryssiä varten käytännössä tehty.
Venäjä muuten yritti päästä natoon 2007 mutta ei sopinut naton agendaan
 
En edes maininnut nimimerkkiä, mutta kalikka kolahti ilmeisesti 😂

Suomessa on likemmäs 100k rybyä. Eli paskiksellakin ihan todennäköisyyksien perusteella useampi kymmenen vladimiria. Ei täällä nyt varmasti yksikään penttikään suu vaahdossa paasaa sataa viestiä päivässä Venäjän mahtavuudesta.
Nyt sä siis vihaat venäläisiä? Aika hyvin se propaganda puree.
Paljon veikkaat perus venäläisen ihmisen voivan sille mitään mitä tuo hallinto esim. nytkin touhuaa?

Lentääkö räkä nenästä kun vihaat näitä ihmisiä? Suorastaan seisoo ja päässä soi "silmien vällii, silmien vällii juuh"
 
Nyt sä siis vihaat venäläisiä? Aika hyvin se propaganda puree.
Muksuna oli kaks venäläistä kaveria, kumpaakaan kohtaan ei mitään ennakkoluuloja, kuten ei lapsilla yleensä. Molemmat osottautu valehteleviksi, manipuloiviksi varkaiksi. Käytännössä pakonsanelemana joutuivat pikkupitäjältä muuttamaan pois, koska kavereita ei ollut enää yhtään. Ei nyt mitään järkyttävän isoa, mutta tyyliin lainasivat leffoja ja sitten kun puoleen vuoteen ei mitään kuulunut, niin selvisi että olivat myyneet eteenpäin. Eli sata prosenttia omista kokemuksista negatiivisia. Tosin nämä nyt eivät ole ihan vertailukelpoisia siihen mitä nuo hapankaalille käryävät alkuihmiset touhottavat paraillaan Ukrainan puolella. Taitaa olla likemmäs tuhatta virallinen luku kuolleista siviileistä. Useampi kymmenen pikkulasta.
 
Jos ois kysytty keneltä vain vaikka vuosi sitten, että kumpaa pidät todennäköisempänä: Venäjä hyökkää Ukrainaan VAI Venäjä hyökkää Suomeen niin monikohan ois vastannut, että Suomeen tottakai? Nyt se on Suomi sit heti kättelyssä...
Syitä ei vain yksinkertaisesti ole, jos Venäjä haluaa lähteä valloittamaan, niin on monta maata paljon paremmilla strategisilla ominaisuuksilla kuin Suomi.

En oo aina ihan kaikesta samaa mieltä Mikenkään kanssa, mutta minusta ilman perseen nuolentaa on Mikellä kyllä hyvät pointit ollut! Luulen, että Venäjä lopulta vähät välittää meidän rauhansopimuksesta jos tilanne eskaloituu. MUTTA uskon taas sen, että muut maat heräisi VAHVASTI siihen, että semmoista rauhansopimusta on RIKOTTU...
 
Muksuna oli kaks venäläistä kaveria, kumpaakaan kohtaan ei mitään ennakkoluuloja, kuten ei lapsilla yleensä. Molemmat osottautu valehteleviksi, manipuloiviksi varkaiksi. Käytännössä pakonsanelemana joutuivat pikkupitäjältä muuttamaan pois, koska kavereita ei ollut enää yhtään. Ei nyt mitään järkyttävän isoa, mutta tyyliin lainasivat leffoja ja sitten kun puoleen vuoteen ei mitään kuulunut, niin selvisi että olivat myyneet eteenpäin. Eli sata prosenttia omista kokemuksista negatiivisia. Tosin nämä nyt eivät ole ihan vertailukelpoisia siihen mitä nuo hapankaalille käryävät alkuihmiset touhottavat paraillaan Ukrainan puolella. Taitaa olla likemmäs tuhatta virallinen luku kuolleista siviileistä. Useampi kymmenen pikkulasta.
Muutan kantaani
nyt mäkin vihaan kaikkia ryssiä
Olisit heti sanonut että sulle oltiin muksuna ilkeitä
 
Älä nyt omiasi vastaan käänny mun kokemuksien takia, dima.
En mä käänny ihmisiä vastaan yleisesti koska käsitän laajemmin asiat. Mä muuten vittuilin sulle jos et sitä tajunnut.

Vähän sama kuin joku suomalainen on joskus ollut rikollinen niin te kaksi olette kanssa samaa porukkaa. Kunnon kallulogiikat kyllä.
 
En mä käänny ihmisiä vastaan yleisesti koska käsitän laajemmin asiat. Mä muuten vittuilin sulle jos et sitä tajunnut.

Vähän sama kuin joku suomalainen on joskus ollut rikollinen niin te kaksi olette kanssa samaa porukkaa. Kunnon kallulogiikat kyllä.
Ja minä kertasin omakohtaiset kokemulseni, kuitenkin myös tiedostaen ettei isommassa mittakaavassa suurtakaan merkitystä ole. Täytyy kuitenkin myös todeta, että tuota laajempaa käsityskykyäsi et ole vielä ainakaan toistaiseksi tässä ketjussa päässyt osoittamaan, mutta annetaan toverin näyttää. Tämän ketjun toisen suuhengittäjän kanssa en hengitystäni pidättelesi.
 
Back
Ylös Bottom