HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Sanoit tuon jossain postauksessa, että siviilien tappaminen on vain war economyä ja että et välitä siitä jos niitä kuolee. Älä yritä kiemurrella tuosta.
Sanoin jossain? Onko taas Sickfuckin jos, jos ja jos?

Olen varmasti sanonut, että sodissa kuolee aina siviilejä sekä kärsii siviilejä jne.
Se katsos on aina 100% varmaa.
War economy on taas talouspuolen juttuja.

Vai onks nyt joku eeppinen ryzävääntö alkanut?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ethän sinä nyt saatana voi enää itsekään uskoa tuohon paskaan mitä sinä suollat.
Tosi asioilla (ihmisten murhaamisella) ei ole mitään väliä koska agenda.
Olet kyllä tuon sokean fanaattisuutesi vienyt aivan uudelle tasolle.
Olet myöskin jo kaiken avun tuollapuolen.

Muille, jotka eivät oikeasti olleet kuulleet tuosta kohta jo kymmenen vuotta olleesta sivstosta, niin laittakaa siihen selaimeen myrotvorets, niin näette mistä tuossa sivustossa oikeasti käytännössä on kyse, ja mitä se on jo saanut aikaan.
Sehän jo tunnusti, että on maksettu hybridikeskuksen trolli. Eikä ole varmasti ainut. Näiden trollien tarkoitus on estää kaikki asiallinen keskustelu netissä. SIC-:llä on varmasti nikki jokaisella foorumilla ja kymmenen twitter tiliä, jonne spammaa yksinkertaista ryssä-spammiaan.

Ja palkka tulee valtiolta... Mikäs se olikaan fasismin määritelmä?

Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.
 
Sehän jo tunnusti, että on maksettu hybridikeskuksen trolli. Eikä ole varmasti ainut. Näiden trollien tarkoitus on estää kaikki asiallinen keskustelu netissä. SIC-:llä on varmasti nikki jokaisella foorumilla ja kymmenen twitter tiliä, jonne spammaa yksinkertaista ryssä-spammiaan.

Ja palkka tulee valtiolta... Mikäs se olikaan fasismin määritelmä?

Ei haittaa, on hyvällä asialla.
 
Sanoin jossain? Onko taas Sickfuckin jos, jos ja jos?

Olen varmasti sanonut, että sodissa kuolee aina siviilejä sekä kärsii siviilejä jne.
Se katsos on aina 100% varmaa.
War economy on taas talouspuolen juttuja.

Vai onks nyt joku eeppinen ryzävääntö alkanut?

Pyydä minulta anteeksi nyt tuota miten kutsuit minua "Sickfuckiksi" ja myönnä olevasi väärässä.

En mä ota kantaa mitä ja mistä tänne postattu jossain sodan alussa materiaalia tai muuta.

Sä haluat ajatella, että reaktio tulisi vain koska tuossa on ryssiä. Ei.
Mitä et tajua, kun sanoin ettei ole väliä kenen ruumiita kuvissa on mutta jos tarkoitus on hymiöiden kera mässyttää kuolleilla IHMISILLÄ voi puolestani painua hevonvittuun. Oli ne kuolleet ukrainalaisia, suomalaisia, ryssiä tai kiinalaisia.
Alinta paskaa sellaiset jotka ei käsitä, että nuokin ryssät kuolleet poliittisten paskojen takia kuten valtaosa muistakin kaikissa sodissa.

Olen kans kylmä siinä että tiedostan, että sodissa kuolee ihmisiä, lapsia ja siviilejä. Se on varma asia mikä tapahtuu aina. Se on aina läsnä. Se on tiedostettu asia. Se on laskettu mukaan war economyyn.

Mutta se että mehustelisi niillä asioilla... Se erottaakin sitten meitä.


https://keskustelu.pakkotoisto.com/threads/ukrainan-sota-2022.136727/post-6108122
 
Minusta Ukrainan tappioihin pitäis lisätä mielikuvitustasavaltojen tappiot. Nehän on oikeasti Ukrainalaisia ja laskettu Ukrainan väkilukuun kuuluviksi.

No onhan tossakin logiikka, mutta mun mielestä olis kuitenkin järkevää puhua kummankin tappioista, eli siis siitä mitä oikeasti tapahtuu. Ukrainalaisiahan tässä eniten kusetetaan, jos muut maat öyhöää aina vaan lisää koska kuva sodasta vääristynyt. Sitten annetaan liian vähän koska väärä mielikuva. Pitäs joku strategia ja suunta päätökseen olla. Eikä vaan juhlia kun on helppoa ryssän tappaminen. Kuitenkin totuus näyttää olevan 3x tappioissa mikä sinällään ei venäläisiä mairittele, mutta ei niin iso että yli 4x pöpipäinen Venäjä taipuisi enempää kuin Ukraina ja ollaankin kohta pattitilanteessa. Ja tietty ukrainalaisten koulutus, yrittäminen, vaurastuminen, raaka-ainevarat jne juntturissa koska sota. Lisäksi sota Euroopassa ei ole optimaalista minun osakesalkun kehitykselle, eli syytä lopettaa asap. Väärin tiedoin ja oletuksin onnistuminen siinä tuskin on optimaalista. En ymmärrä miksi ihmiset vaatii saada vääriä tietoja koska niistä tulee parempi fiilis. Fiiliksillä ja fanituksilla ei sotaa ratkaista.
 
"– Viikon aikana Ukraina on edennyt Bah’mutin laidoilla enemmän kuin Venäjä on onnistunut siellä etenemään kuukausiin, asiantuntija avaa Tilannestudion tuoreimmassa jaksossa."

 
CNN on parantanut uutisointiaan, oli ihan törkeen politisoitunutta BLM soopaa Trumpin kaudella, nyt ihan asiallisia juttuja sodasta ja jopa muutenkin joskus. Ilmastoalarmismia näkynyt todella vähän. Tietenkin terve epäilys pitää olla, mamuttajia ovat edelleen.
 
Kenneth Greggiä kannattaa seurata FB:ssä jos haluaa hyvin päivitettyä tietoa rintaman tilanteesta. Ja "sotilasmestari" @SIC- voi olla kommentoimatta tähän viestiin niin kauan kun toinen kotimainen ei suju..
 
CNN on parantanut uutisointiaan, oli ihan törkeen politisoitunutta BLM soopaa Trumpin kaudella, nyt ihan asiallisia juttuja sodasta ja jopa muutenkin joskus. Ilmastoalarmismia näkynyt todella vähän. Tietenkin terve epäilys pitää olla, mamuttajia ovat edelleen.
Varmaan joutuneet tekemään vähän enemmän oikeita uutisia, kun katsojaluvut romahtivat. Saa nähdä mitä tapahtuu kun vaalit tulee taas niin eiköhän se "sending the message" tule taas etusijalle.
 
Varmaan joutuneet tekemään vähän enemmän oikeita uutisia, kun katsojaluvut romahtivat. Saa nähdä mitä tapahtuu kun vaalit tulee taas niin eiköhän se "sending the message" tule taas etusijalle.
Vuosi sitten CNN:n ruoriin asettui Chris Licht ja sen jälkeen linja alkoi muuttua. Lienee turha odottaa paluuta vanhaan tapahtuvan niin kauan kuin osakkeenomistajat pysyvät tyytyväisinä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom