HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En ole älyttömästi seurannut tämän sodan aikana itse rintaman tapahtumia vaan sattuneesta syystä hyökkäävän maan sisäisiä tapahtumia mutta nyt alkaa väkisinkin tulla sellainen kuva, että Venäjän operaatio on ajautumassa hallitsemattomaan kaaokseen sekä sisältä että ulkoa. Voihan se olla myös Ukrainan/lännen propagandastakin johtuvaa mutta jotenkin vaan tuntuu perseessä siltä, että Venäjän loppu häämöttää horisontissa.

Onko samansuuntaisia viiliksiä muilla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole älyttömästi seurannut tämän sodan aikana itse rintaman tapahtumia vaan sattuneesta syystä hyökkäävän maan sisäisiä tapahtumia mutta nyt alkaa väkisinkin tulla sellainen kuva, että Venäjän operaatio on ajautumassa hallitsemattomaan kaaokseen sekä sisältä että ulkoa. Voihan se olla myös Ukrainan/lännen propagandastakin johtuvaa mutta jotenkin vaan tuntuu perseessä siltä, että Venäjän loppu häämöttää horisontissa.

Onko samansuuntaisia viiliksiä muilla?
Toivottavasti länsi ei tällä kertaa riennä apuun rahankiilto silmissään, niin kuin viime kerralla Neukkulan hajottua. Saavat muhia itse keittämässään paskassa ja hajota osiin.
Lustraatio niin ryssiin, kuin länteenkin hajoamisen jälkeen. Saatais pöyhittyä tunkiot kunnolla, ja sen jälkeen aloitettua/jatkettua puhtaalta pöydältä.
 
En ole älyttömästi seurannut tämän sodan aikana itse rintaman tapahtumia vaan sattuneesta syystä hyökkäävän maan sisäisiä tapahtumia mutta nyt alkaa väkisinkin tulla sellainen kuva, että Venäjän operaatio on ajautumassa hallitsemattomaan kaaokseen sekä sisältä että ulkoa. Voihan se olla myös Ukrainan/lännen propagandastakin johtuvaa mutta jotenkin vaan tuntuu perseessä siltä, että Venäjän loppu häämöttää horisontissa.

Onko samansuuntaisia viiliksiä muilla?
Jep, kyllä minä esimerkiksi uskon, että Prigožin on ihan tosissaan näiden ulostulojensa kanssa huomattuaan, että minkäänlaista kunniaa ja gloriaa ei nykymenolla ole jaossa. En sitten tiedä, olisiko tuo mahdollisena Putinin korvaajana entistäkin huonompi vaihtoehto.
Ja juu, saatte kaikki ihan luvan kanssa nauraa ja vittuilla minulle mikäli osoittautuukin, että tässä onkin vain pelattu jotain 4D-shakkia länkkäreiden höynäytysmielessä.
 
Mielestäni ennustuksessasi kusee se, ettei jenkeillä oikein olisi varaa jättää hommaa puolitiehen. Taiwanin tilanteen kuumottaessa taustalla heillä luulisi olevan päällimmäisenä intressinä osoittaa, että kumppaneita autetaan niin kauan kuin taistelukykyä ja -halukkuutta riittää.

Hiukan pessimistisesti, mutta tuskin kaukana totuudesta voisin todeta, että USA:n intresseissä on että ukrainan sota jatkuu mahdollisimman pitkään, koska USA roikkuu aivan maksukyvyttömyyden rajoilla (eikä sitä rahoittaviakaan tahoja löydy niin kuin ennen, eikä ketään enää kiinnosta ostaa USA:n valtion joukkovelkakirjoja), joten sen ainoa pelastus lienee sen sotateollisuus, joten mitä pitempään sota jatkuu, sitä enemmän euroopan valtiot ostavat uutta aseistusta USA:lta, kuten olemme jo huomanneet. Tätä samaa USA myös ilmiselvästi yrittää tuolla tyynenmeren valtioissa lisätä, eli eripuraa, jolla saadaan lisättyä asevarustelukierrettä, joista se taas pääsee hyötymään.
 
En ole älyttömästi seurannut tämän sodan aikana itse rintaman tapahtumia vaan sattuneesta syystä hyökkäävän maan sisäisiä tapahtumia mutta nyt alkaa väkisinkin tulla sellainen kuva, että Venäjän operaatio on ajautumassa hallitsemattomaan kaaokseen sekä sisältä että ulkoa. Voihan se olla myös Ukrainan/lännen propagandastakin johtuvaa mutta jotenkin vaan tuntuu perseessä siltä, että Venäjän loppu häämöttää horisontissa.

Onko samansuuntaisia viiliksiä muilla?
Kaikki on toki mahdollista, mutta nyt on taas sellainen kohina päällä jokapuolella ettei auta kuin katsoa rauhassa. Iso osa sotaa käydään jo netissä vaikuttamalla.
 
Jep, kyllä minä esimerkiksi uskon, että Prigožin on ihan tosissaan näiden ulostulojensa kanssa huomattuaan, että minkäänlaista kunniaa ja gloriaa ei nykymenolla ole jaossa. En sitten tiedä, olisiko tuo mahdollisena Putinin korvaajana entistäkin huonompi vaihtoehto.
Uskon että lyhyellä ja muutaman vuoden aikavälillä kuka tahansa on parempi kuin putin, sillä suurinkin sotahullu saadessaan vallan älyäis lopettaa sodan. Niin lopettais putinkin mikäli nyt nousisi valtaan. Mutta kun ego ei kestä myöntää virhettään niin sota jatkunee niin kauan kuin pappa on vallankahvassa. Joskus 5-10v päästä sillä uudella johtajalla ois taas suurempi merkitys.
 


Oletko mikasa koskaan pysähtynyt miettimään että kuinka suuri prosentti näistä sinun (hengästyttävällä tahdilla) postaamistasi twitter postauksista lopulta osoittautuu todeksi? Vai eikö sillä ole sinulle mitään väliä? Vai onko pääasia, kunhan vain spämmää omaa narratiivia, kuten koronankin kanssa, ja sitten kun kusee, niin poistuu takavasemmalle, kunnes löytyy taas uusi current thing?
 
Oletko mikasa koskaan pysähtynyt miettimään että kuinka suuri prosentti näistä sinun (hengästyttävällä tahdilla) postaamistasi twitter postauksista lopulta osoittautuu todeksi? Vai eikö sillä ole sinulle mitään väliä? Vai onko pääasia, kunhan vain spämmää omaa narratiivia, kuten koronankin kanssa, ja sitten kun kusee, niin poistuu takavasemmalle, kunnes löytyy taas uusi current thing?

Mietitkö koskaan itse samaa oman sisällön kohdalla ja niiden satojen copypasta tekstiseinien kohdalla mitä postaat tänne?

Miten muuten sillä Neuvostoliitolla meni Afganistanissa?
 
Jos nyt en ihan väärin muista, niin ryssiä kuoli omalla Afganistanin operaatiollaan lähes 10 kertaa enemmän kuin jenkkejä omassaan. Tietysti ryssien koulukirjoissa on opetettu jotain ihan muuta.

Unohdin tosiaan, että "herra" jolta kysyttiin on muistanut tutusta pelkästään Neuvosliiton näkökulmaan historiasta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom