HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

On helppo nähdä merkittävän eron jenkit irakissa vs ukraina kesähööki.
Jos et eroa näe niin sitten et.
Lyhyt vinkki ja ainoa. Jenkkien voimat vs irakilaiset täysin overpowered sekä maasto aavikkoa mikä sopi jenkkien korkeateknologialle täysin.

Mutta eihän super urpo missään vaiheessa verrannut Usa vs. Irak ja Venäjä vs. Ukraina. Hän puhui tuossa taktiikasta, ei voimasuhteista. Eli nyt samalla taktiikalla ilmeisesti tekevät pieniä hyökkäyksiä siellä täällä. Ja tämän jälkeen mahdollisesti tulossa isompi hyökkäys.

Sää näet asiat aina niin, että jos joku puhuu Ukrainan hyökkäyksistä, niin välittömästi kirjoitat, että joo ei tule tapahtumaan jne.

Aivan yhtä hyvin oisit voinut tuon asian ilmaista hyvin eritavalla. Ilman, että vittuillet.

"Olosuhteet, maasto, armeijat, voimasuhteet aivan samat kuin desert stormeissa. sure bro"

Lauseen lopussa "Sure bro" kommentti on vähän niinkuin naurais päin naama ja toteais, että vittu oot tyhmä.

Kun olisit voinut todeta, että "Tässä Venäjän ja Ukrainan sodassa on kuitenkin useampia asioita eritavalla. Olosuhteet, maasto ovat hyvin erilaiset kuin Desert Stormissa. Lisäksi armeijoiden voimasuhteet on erit. Vaikka emme tarkasti pystykkään tietämään kuinka paljon Venäläisiä on vastassa ja kuinka paljon Ukrainalaisia hyökkäämässä. Oma arvioni on, että Venäläisiä on vastassa enemmän ja heillä on enemmän tulivoimaa."

Menikö lähellekään miten ajattelet?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta eihän super urpo missään vaiheessa verrannut Usa vs. Irak ja Venäjä vs. Ukraina. Hän puhui tuossa taktiikasta, ei voimasuhteista. Eli nyt samalla taktiikalla ilmeisesti tekevät pieniä hyökkäyksiä siellä täällä. Ja tämän jälkeen mahdollisesti tulossa isompi hyökkäys.

Sää näet asiat aina niin, että jos joku puhuu Ukrainan hyökkäyksistä, niin välittömästi kirjoitat, että joo ei tule tapahtumaan jne.

Aivan yhtä hyvin oisit voinut tuon asian ilmaista hyvin eritavalla. Ilman, että vittuillet.

"Olosuhteet, maasto, armeijat, voimasuhteet aivan samat kuin desert stormeissa. sure bro"

Lauseen lopussa "Sure bro" kommentti on vähän niinkuin naurais päin naama ja toteais, että vittu oot tyhmä.

Kun olisit voinut todeta, että "Tässä Venäjän ja Ukrainan sodassa on kuitenkin useampia asioita eritavalla. Olosuhteet, maasto ovat hyvin erilaiset kuin Desert Stormissa. Lisäksi armeijoiden voimasuhteet on erit. Vaikka emme tarkasti pystykkään tietämään kuinka paljon Venäläisiä on vastassa ja kuinka paljon Ukrainalaisia hyökkäämässä. Oma arvioni on, että Venäläisiä on vastassa enemmän ja heillä on enemmän tulivoimaa."

Menikö lähellekään miten ajattelet?
Kyllä suoraan jenkkimenoksi verrattu missä wagner soi taustalla ja aavikolla jyrätään.
Joo kyllä mä nauroin, koska merkittävät erot tiedossa näilläkin tiedoilla. Tieto vs tunne.
 
Jep, tämä tuntuu olevan ryssille ja ryssänmielisille hämmentävä tilanne. Miksi Ukraina ei hyökkää ryssään tyyliin suuren johtajan mahtikäskystä heti täydellä höyryllä sen kummemmin miettimättä. No, ehkä siksi, että tuosta seurasi helvetillinen floppi mahalaskuineen, kymmenien kilometrien tuhottuine karavaaneineen ja suuren talvihyökkäyksen 0,004%, joka on jo menetetty jne jne ryssimistä. Nyt sopii seurata miten sivistynyt maailma toimii, ei ihmissaasta.

pp,840x830-pad,1000x1000,f8f8f8.jpg
 
Jep, tämä tuntuu olevan ryssille ja ryssänmielisille hämmentävä tilanne. Miksi Ukraina ei hyökkää ryssään tyyliin suuren johtajan mahtikäskystä heti täydellä höyryllä sen kummemmin miettimättä. No, ehkä siksi, että tuosta seurasi helvetillinen floppi mahalaskuineen, kymmenien kilometrien tuhottuine karavaaneineen ja suuren talvihyökkäyksen 0,004%, joka on jo menetetty jne jne ryssimistä. Nyt sopii seurata miten sivistynyt maailma toimii, ei ihmissaasta.

Näytti menevän hamahakilla hermot tästä postista.
 
Jep, tämä tuntuu olevan ryssille ja ryssänmielisille hämmentävä tilanne. Miksi Ukraina ei hyökkää ryssään tyyliin suuren johtajan mahtikäskystä heti täydellä höyryllä sen kummemmin miettimättä. No, ehkä siksi, että tuosta seurasi helvetillinen floppi mahalaskuineen, kymmenien kilometrien tuhottuine karavaaneineen ja suuren talvihyökkäyksen 0,004%, joka on jo menetetty jne jne ryssimistä. Nyt sopii seurata miten sivistynyt maailma toimii, ei ihmissaasta.
"Nyt sopii seurata miten sivistynyt maailma toimii, ei ihmissaasta."

Muistaakseni sanoit samaa reilu vuosi, puoltoista sitten toisaalla. Sitten katoaminen. Hätä ja toimi vain katosi... Kaiken sen emotionaalisen panoksen jälkeen...
On se jännä. Kuin käsikirjoitettuna.
 
Kyllä suoraan jenkkimenoksi verrattu missä wagner soi taustalla ja aavikolla jyrätään.
Joo kyllä mä nauroin, koska merkittävät erot tiedossa näilläkin tiedoilla. Tieto vs tunne.

Eli sää et näe miten kirjoitat ja vastaat nuihin viesteihin joissa mahdollisesti jotakin positiivista Ukrainasta tai jos jotain negatiivista Venäjästä? Jos joku kirjoittaa positiivista Ukrainasta, yleensä hyökkäät aika hanakasti ja kerrot, että ei mahdollisesti pidä paikkaa. Pitää odottaa vahvistusta. Taas jos Venäjästä joku kirjoittaa jotain negatiivistä, hyökkäät puolustelemaan tai sarkastisesti kommentoimaan jotakin. Ja tämä kaava toistuu ihan koko aika.


Sitten täällä on monia jotka kirjoittaa Ukrainasta selvästi positiiviseen sävyyn. Ja heistä moni on selvästi ilmaisseet sen, että he toivovat ja haluvat sydämmensä pohjasta, että Ukraina voittaa tämän sodan. Joten tottakai he kannustavat omaa "joukkuetta".

Itse puhut koko aika neutraalista ajattelusta, mutta mää en sun kohdalla sitä pysty näkemään. Ei sun suhtautuminen ole näihin asioihin neutraalia vaikka itse niin väität.


Itse yritän olla neutraali siihen mitä uutisissa lukee, mutta olen 100% Ukrainan puolella. Olen varmaan tännekin kirjoittanut, että jossain välissä sitä, että Venäjä on edennyt, että onpa paskamainen homma. Taas kun Ukraina onnistunut niin juhlinut sen johdosta.
 
Eli sää et näe miten kirjoitat ja vastaat nuihin viesteihin joissa mahdollisesti jotakin positiivista Ukrainasta tai jos jotain negatiivista Venäjästä? Jos joku kirjoittaa positiivista Ukrainasta, yleensä hyökkäät aika hanakasti ja kerrot, että ei mahdollisesti pidä paikkaa. Pitää odottaa vahvistusta. Taas jos Venäjästä joku kirjoittaa jotain negatiivistä, hyökkäät puolustelemaan tai sarkastisesti kommentoimaan jotakin. Ja tämä kaava toistuu ihan koko aika.


Sitten täällä on monia jotka kirjoittaa Ukrainasta selvästi positiiviseen sävyyn. Ja heistä moni on selvästi ilmaisseet sen, että he toivovat ja haluvat sydämmensä pohjasta, että Ukraina voittaa tämän sodan. Joten tottakai he kannustavat omaa "joukkuetta".

Itse puhut koko aika neutraalista ajattelusta, mutta mää en sun kohdalla sitä pysty näkemään. Ei sun suhtautuminen ole näihin asioihin neutraalia vaikka itse niin väität.


Itse yritän olla neutraali, mutta olen 100% Ukrainan puolella. Olen varmaan tännekin kirjoittanut, että jossain välissä sitä, että Venäjä on edennyt, että onpa paskamainen homma. Taas kun Ukraina onnistunut niin juhlinut sen johdosta.
"Taas jos Venäjästä joku kirjoittaa jotain negatiivistä"

Pointti on realismi, ei se onko se negatiivista tai positiivista. En kannata mitään laatikkoa tässä kuten olen sanonut. Olet käsittänyt ihan väärin.
Ukrainan kesähöökin vertaus ylipäätään jenkkien aavikkomyrskyihin on aika yksinkertainen tapa vaikka olisi mikä kannatusjoukko. Sama muuten toisinpäin kun itse haluat näköjään nähdä niitä ryzziä kanssa.
Aivan eri kaliiberin touhuja.
 
"Taas jos Venäjästä joku kirjoittaa jotain negatiivistä"

Pointti on realismi, ei se onko se negatiivista tai positiivista. En kannata mitään laatikkoa tässä kuten olen sanonut. Olet käsittänyt ihan väärin.

Ei se liity realismiin mitenkään jos joku kirjoittaa, että onpa hienoa, että Ukraina onnistunut hyökkäyksessä.

Sulta tulee siihen kommenttia, että peltoja vallannut. Ei mitään merkitystä. Sitten taas jos Venäjä edennyt liität siitä youtube videoita, että katsokaa nyt Venäjä se etenee. Ja jos joku kommentoi, että peltoja vaan saaneet vallattua. Perustelet sitä miksi ne on tärkeitä peltoja ja merkittävää on se, että Venäjä etenee.

Lyhyesti, sää kirjoitat jos Venäjä etenee, et siitä jos Ukraina etenee.
 
Ei se liity realismiin mitenkään jos joku kirjoittaa, että onpa hienoa, että Ukraina onnistunut hyökkäyksessä.

Sulta tulee siihen kommenttia, että peltoja vallannut. Ei mitään merkitystä. Sitten taas jos Venäjä edennyt liität siitä youtube videoita, että katsokaa nyt Venäjä se etenee. Ja jos joku kommentoi, että peltoja vaan saaneet vallattua. Perustelet sitä miksi ne on tärkeitä peltoja ja merkittävää on se, että Venäjä etenee.

Lyhyesti, sää kirjoitat jos Venäjä etenee, et siitä jos Ukraina etenee.

Sulta tulee siihen kommenttia, että peltoja vallannut.
Tässä kohtaa sun neutraalinaamari tippuu pahasti, koska tuota pölinää kuulunut varmaan viimisen vuoden ajan kaikesta toiselta suuntaa. Oletpa hiljaa ollut.
Nyt kun suorastaan ironisesti nauran tälle sotakiimalle, kun lännestä päin liikutaan oikeasti pellon yli kuten kartasta näkyy niin ollaan melkeen moskovassa!

Mut ei voi mitään jos et pidä.
 
Mutta eihän super urpo missään vaiheessa verrannut Usa vs. Irak ja Venäjä vs. Ukraina. Hän puhui tuossa taktiikasta, ei voimasuhteista. Eli nyt samalla taktiikalla ilmeisesti tekevät pieniä hyökkäyksiä siellä täällä. Ja tämän jälkeen mahdollisesti tulossa isompi hyökkäys.

Sää näet asiat aina niin, että jos joku puhuu Ukrainan hyökkäyksistä, niin välittömästi kirjoitat, että joo ei tule tapahtumaan jne.

Aivan yhtä hyvin oisit voinut tuon asian ilmaista hyvin eritavalla. Ilman, että vittuillet.

"Olosuhteet, maasto, armeijat, voimasuhteet aivan samat kuin desert stormeissa. sure bro"

Lauseen lopussa "Sure bro" kommentti on vähän niinkuin naurais päin naama ja toteais, että vittu oot tyhmä.

Kun olisit voinut todeta, että "Tässä Venäjän ja Ukrainan sodassa on kuitenkin useampia asioita eritavalla. Olosuhteet, maasto ovat hyvin erilaiset kuin Desert Stormissa. Lisäksi armeijoiden voimasuhteet on erit. Vaikka emme tarkasti pystykkään tietämään kuinka paljon Venäläisiä on vastassa ja kuinka paljon Ukrainalaisia hyökkäämässä. Oma arvioni on, että Venäläisiä on vastassa enemmän ja heillä on enemmän tulivoimaa."

Menikö lähellekään miten ajattelet?
Noilla tietyillä ihmisillä ei tunnu oikein olevan muuta annettavaa, kuin yrittää lytätä täällä muita. Lienee osa tuota venäläistä metodia, että "vastustaja" pitää asettaa naurunalaiseksi, sen sijaan että keskusteltaisiin millään muotoa sivistyneesti.
 
Tässä kohtaa sun neutraalinaamari tippuu pahasti, koska tuota pölinää kuulunut varmaan viimisen vuoden ajan kaikesta toiselta suuntaa. Oletpa hiljaa ollut.
Nyt kun suorastaan ironisesti nauran tälle sotakiimalle, kun lännestä päin liikutaan oikeasti pellon yli kuten kartasta näkyy niin ollaan melkeen moskovassa!

Mut ei voi mitään jos et pidä.

Kuten kerroin olen 100% Ukrainan puolella. Uutisia jne yritän lukea neutraalisti. Jotta sodan kulusta saisi realistisen kuvan. Ja se pölinä johtuu myös varmasti suurelta osin siitä, että kivempaa vähätellä Venäjän saavutuksia kun moni toivoo sen häviävän. Kyllä varmasti suurin osa silti realistesti ajattelee ja katsoo asioita.

Olen tainnut useamman kerran todeta, että valitettavasti Venäjä näyttää etenevän hitaasti, mutta varmasti tässä talven aikana.


Niin no, varmasti täällä valtaosa toivoo, että Ukraina voittaa. Niin ymmärretysti Ukrainan saavutuksista otetaan ilo irti.
 
Kuten kerroin olen 100% Ukrainan puolella. Uutisia jne yritän lukea neutraalisti. Jotta sodan kulusta saisi realistisen kuvan. Ja se pölinä johtuu myös varmasti suurelta osin siitä, että kivempaa vähätellä Venäjän saavutuksia kun moni toivoo sen häviävän. Kyllä varmasti suurin osa silti realistesti ajattelee ja katsoo asioita.

Olen tainnut useamman kerran todeta, että valitettavasti Venäjä näyttää etenevän hitaasti, mutta varmasti tässä talven aikana.


Niin no, varmasti täällä valtaosa toivoo, että Ukraina voittaa. Niin ymmärretysti Ukrainan saavutuksista otetaan ilo irti.
Ei ryzzän hokeminen kanssakeskustelijoille ole kuin mielipuolista käytöstä. Mikä toki ei sinua haittaa.
 
voi vtu, ihan kamalaa..

View: https://twitter.com/EuromaidanPR/status/1656917186764496897?s=20

--


View: https://twitter.com/nexta_tv/status/1656921943658881024?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1656921943658881024%7Ctwgr%5Ece296e3789a15ab794903629f8e4d5a4d7b550ba%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-9047

-

U.S., partners ready to give Ukraine whatever it lacks on battlefield - Blinken​

12.05.2023 06:05

U.S. Secretary of State Antony Blinken said America, in cooperation with the coalition, is ready to make every effort to fill the gaps in the armament of the Armed Forces of Ukraine.

"If there are gaps, if there are shortages, they’ll tell us and we will make every effort to make good on them.," said the head of the US foreign policy department.
He said the U.S. was working with more than 50 countries to adapt to Ukraine's needs – “depending on the nature of the fight, where it was, what was needed, to make sure that, again, they had what they needed.

This, according to Blinken, is an ongoing process: "[W]e’re working literally every single day with the Ukrainians and with this coalition of countries to make sure they have support."

Commenting on the UK's move to provide long-range missiles to Ukraine, Blinken emphasized: "It’s precisely why we have a coalition of countries that are supporting Ukraine. Different countries will do different things depending on their own capacities, depending on their own technology, depending on what makes the most sense."

As Ukrinform reported earlier, President Volodymyr Zelensky said Ukraine needed “a bit more time” to launch the long-anticipated counteroffensive against Russia, as the military is still seeing vowed assistance coming in from the West.
 
Joo se current thing tällä palstalla on sitä, että makhak/roopeli bromance (sarmx peesaa vähän myöhässä) on eri mieltä meidän suomalaisten lammaksien kanssa kyseisestä asiasta.

Asia josta ollaan eri mieltä voi olla mikä tahansa. Tällä hetkellä se on tämä sota.
Mikä on roopeli/makhak seuraava current thing?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom