HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun heitetystä kaljapullosta on tehty virallinen nootti, niin Kremlin katolla tussahtaneesta dronesta saadaan ihan valtavasti aikaan älämölöä, jota Venäjä katsoo tarvitsevansa omaan propagandaansa.
 
Olen edelleen sitä mieltä, että Venäjän talouden ja sitä myöten koko kansan tulevaisuus näyttää hyvin huonolta, koska valtion kyky työllistää/tukea kansaa heikkenee ja ulkomaalaiset yritykset ovat lähteneet pois. Toki siellä on jokerina BRICS-kortti mutta en osaa veikata kuinka hyvin se tulee toimimaan.

BRICS-kortista kannattaa muistaa se, kuinka suuri luottamus tuohon kuuluvilla valtioilla on keskenään. Kuinka suuren taloudellisen riippuvuuden nuo uskaltavat välilleen rakentaa? Aika harva kyseisten maiden kansalaisista luottaa edes oman maan hallintoon.
 
Idiootti taas jakamassa putkosen propagandavideoita. Voitko vannoa että tuo on edes samasta kaupungista? Viimeksi ei osunut edes oikeaan maahan.
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole? Kaikkihan näkee kuinka tässä on nyt se kaupunki, joka on pommitettu tuhannen paskaksi vuosia kestäneessä sisällissodassa. Ammattitrolli* näyttää vain olevan katuremontista aika täpinöissään.

*)Käytin kiertoilmaisua, koska sensuuri.
 
Idiootti taas jakamassa putkosen propagandavideoita. Voitko vannoa että tuo on edes samasta kaupungista? Viimeksi ei osunut edes oikeaan maahan.
Tuo on kyllä huimaa. Ei luota länsimedioihin, mutta todistetusti paskaa suoltavan maanpetturin videot uppoavat sukkana. Vaikka edellinenkin aukottomasti todistettu tekaistuksi. Vahvaa suorittamista, sitä neutraalia ajattelua parhaimmillaan.
 
Idiootti taas jakamassa putkosen propagandavideoita. Voitko vannoa että tuo on edes samasta kaupungista? Viimeksi ei osunut edes oikeaan maahan.
Roopeli sulle sen hyvin sano käy paskahousu vastaamassa korre ketjuu.

Kova kaveri väittämään asioita, mutta et näytä väittämiäsi toteen. Olen sulle pariinkin kertaa sanonu näytä ne väittämäs toteen, nii ei tää apina käy vaan huutelemassa ja poistuu
 
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole? Kaikkihan näkee kuinka tässä on nyt se kaupunki, joka on pommitettu tuhannen paskaksi vuosia kestäneessä sisällissodassa. Ammattitrolli* näyttää vain olevan katuremontista aika täpinöissään.

*)Käytin kiertoilmaisua, koska sensuuri.
Missä mä riemuitsen asiasta?

Tuollasta roskan suoltamista taas sinulta, mitä en ole edes sanonut.

Ihan teidän kiusaksi linkkasin videon kun porukka näkee ihan punaista heti kun ei valtamedia uutinen
 
Missä mä riemuitsen asiasta?

Tuollasta roskan suoltamista taas sinulta, mitä en ole edes sanonut.
Voihan pyhä peppukipu - miten ihmeessä sait käsityksen, että ammattitrollilla viittasin sinuun? Luulin olevan olevan päivänselvää, että tarkoitin videon heppua, jonka nimeä tänne ei voi kirjoittaa.

Ihan teidän kiusaksi linkkasin videon kun porukka näkee ihan punaista heti kun ei valtamedia uutinen
Punaista saattaa näkyä lähinnä poskillani, kun näistä videoista huokuu niin valtava myötähäpeän tunne.
 
Voihan pyhä peppukipu - miten ihmeessä sait käsityksen, että ammattitrollilla viittasin sinuun? Luulin olevan olevan päivänselvää, että tarkoitin videon heppua, jonka nimeä tänne ei voi kirjoittaa.


Punaista saattaa näkyä lähinnä poskillani, kun näistä videoista huokuu niin valtava myötähäpeän tunne.
Ok
 
Roopeli sulle sen hyvin sano käy paskahousu vastaamassa korre ketjuu.

Kova kaveri väittämään asioita, mutta et näytä väittämiäsi toteen. Olen sulle pariinkin kertaa sanonu näytä ne väittämäs toteen, nii ei tää apina käy vaan huutelemassa ja poistuu

Vastaa sinä paskahousu tähän minun kysymykseen, minkä kysyin sinulta aikoja sitten.

Mitenkäs tämä idänkauppaa hehkuttanut Sarmx kommentoisi tuota Fortumin haltuunottoa?
 
Eli voidaan nyt sanoa varmuudella, että Venäjä lavasti tuon iskun. 🤣

Venäjä syytti Yhdysvaltoja lennokki-iskusta Kremliin​

Venäjän mukaan Yhdysvallat on vastuussa keskiviikon vastaisena yönä Kremliin Moskovassa tehdystä lennokki-iskusta, presidentinhallinnon edustaja syytti torstaina uutistoimistojen mukaan.

Kremlin edustajan mukaan Washington oli "ehdottomasti iskun takana, ja me kaikki tiedämme tämän". Edustaja sanoi lisäksi, että "tällaisista terroriteoista päätetään Washingtonissa, ei Kiovassa".
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009531098.html
 
Vastaa sinä paskahousu tähän minun kysymykseen, minkä kysyin sinulta aikoja sitten.
Mitähän tekemistä sillä on siihen että ryssistä oli paljonkin hyötyä juurikin tässä idänkaupassa!?

Mitä tuohon muuta voi sanoa varastamistahan tuo on!

Tikusta vääntää asiaa kun muuten ei onnistu?
 
FvO7JEvX0AEwoev
 

Suositut

Back
Ylös Bottom