HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En mihkään false flag -operaatioon usko tossa dronejutussa. Veikkaan että joku sotaa vastustava venäläinen porukka osoitti mieltänsä näin. Ukrainalainen erikoisjoukkolainen moisen tuhnun takia tuskin riskeeraisi kiinnijäämistä 🤔

Ei tota videolla näkyvää ainakaan torjuttu. Eikä sillä koitettu putinia tappaa. Eli ryssä valehtelee molemmissa väitteissä ei niin yllättäen.
Eihän putinia tarvi tappaa kun se kuolee 6. kerran persesyöpään ihan just.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei noin pienellä tussahduksella ketään Kremlissä olevaa saada hengiltä, joten olisi kyllä äärimmäisen surkea yritys Ukrainan armeijalta. Eli jotain itse Kremlin järjestämää härdelliä, jolla Putin kerää myötätuntopisteitä, tai jonkun yksityishenkilön/ryhmän droneilua.
Eiköhän se ollut Ukraina joka tuon iskun teki.
Häpeä Venäjälle ja osoitus kyvyttömyydestä suojella edes pääkallopaikkaa.
Venäjän kansa näkee sen todellisen kyvyttömyyden mikä ryssälän hallinnolla ja asevoimilla on.

Sinänsä ei merkitystä millainen tussahdus se oli, pointti siinä että se oli mahdollista.
 
Taas saa nähdä tulkitteeko joku kiihkeä kundi tän ryssämieliseks mut olokoon:)
voi saatana ku vituttaa törmätä päivästä päivään kahden paska maan sotaan ja samaan aikaan tulevat hallituspuolueet sitoutuvat "sopeuttamaan" suomalaisten elintasoo alemmas, niin eipä näissä leikkauslistoissa tietenkään ole Ukrainan aseapu. Toki savunahkoja pitää elättää myös niin Afrikassa kuin täälläkin, mut suht paljon vituttaa perheellisenä ihmisenä et taas eliitti on löytää uuden kaivon maamme rahoille. Edelliset oli/on maahanmuutto kolmansista maista, EU:n tuomat kustannukset ja nyt tää vitun Ukraina. Mun puolesta joka kansalainen saisi rahoittaa niin paljon omia rahojaan ku haluaa tonne slaavikansojen välien selvittelyyn, mutta meidän valtion kassasta sen rahoittaminen vituttaa. Ja sit joku ryssän pelkoinen ihminen miettii et Zelensky sotii Suomenkin tulevaisuuden puolesta, niin voi hitto : D me ollaan jo Natossa, nyt Zelenskyn ja kansainvälisen eliitin mielistely jatkuvan Ukraina-avun muodossa vois lopettaa

Sä kannat vettä Putinille.
 
Eiköhän se ollut Ukraina joka tuon iskun teki.
Häpeä Venäjälle ja osoitus kyvyttömyydestä suojella edes pääkallopaikkaa.
Venäjän kansa näkee sen todellisen kyvyttömyyden mikä ryssälän hallinnolla ja asevoimilla on.

Sinänsä ei merkitystä millainen tussahdus se oli, pointti siinä että se oli mahdollista.

Joo, voi olla noinkin. Onhan se toki noloa, jos dronea ei havaittu ja tuhottu aiemmin Pääkallopaikalla. Muistuu mieleen, kuinka Matias Rust laskeutui Punaiselle torille.
 
Ennakoiva teksti syöttö on hauska, meni viesti aika vituiks
Sä kannat vettä Putinille.
Tää jaksaa aina yllättää :) eikö mun näkemys näy tosta, eli mulle on lähes yhdentekevää vaikka sekä ryssä kuin Ukraina häviäisi savuna ilmaan tai niiden kohtalo on mulle lähes yhdentekevää. Se mikä mua kiinnostaa on oman perheeni, sukuni ja lähipiirin hyvinvointi johon talous vaikuttaa aikas paljon. Eli sinänsä ei oo varsinaista kiinnostustakaan miten tossa käy, edelleen NATOn suojissa ollaan kuitenkin, joten mua ei kiinnosta syytää rahaa tonne, siitä on kyse. Ja jos sekin epäilyttää niin viä enempi kuvottaisi, jos Suomi olis Ryssän liittolainen ja tunkis sinne rahansa mut joka tapauksessa se raha on pois meiltä
 
No ei tuo nyt mikään tappoyritys ainakaan ollut. Nuin mitätön paukku ja suoraan katolle. Liekkö harjoituksia, onhan sille joka saa lennokin punaiselle torille 9.5 luvassa aika hyvä palkkio.
Hyvin voi silti vaikuttaa. Uskaltaako Putte enää kohta naamaansa missään näyttää? Pappa on kohta bunkkerissaan 24/7
 
Se mikä mua kiinnostaa on oman perheeni, sukuni ja lähipiirin hyvinvointi johon talous vaikuttaa aikas paljon. Eli sinänsä ei oo varsinaista kiinnostustakaan miten tossa käy, edelleen NATOn suojissa ollaan kuitenkin, joten mua ei kiinnosta syytää rahaa tonne, siitä on kyse.
Ihan mielenkiinnosta, miten se "rahan syytäminen tonne" on näkyny teidän hyvinvoinnissa?

Mulla ainakaan ei oo veroprosentti ihmeemmin heilahtanu, lasten koulut ja terveydenhuolto toimii edelleen maksutta, jne...

Vai meinaatko, että muidenkin kuin teboilin polttoaineen hinnannousu, maailmanlaajuisesti, johtuu siitä että kaikki polttoaineen jakelijat työntää provikat putlerille?

Tai että Pauligin lisäksi kaikki muutkin kahvia kauppaavat nosti hintoja siksi, että saavat laittaa siitä siivun Ukrainalle?

Parempi että hoidetaan tää homma valtioiden tasolla yhteisvastuullisesti maaliin mahdollisimman nopeasti, eli että saadaan terroristit kuriin.

Jos putlerin antais myllätä vapaasti, kohta tulilinjalla ois Ukrainaa ympäröivät, nyt jo häiriköidyt entiset neuvostovaltiot, ja sen jälkeen imperiumituskissa kohta varmaan Natosta huolimatta baltian maat ja Suomi, koska "kukaan ei mahda mulle mitään, ku ei ne edes sano vastaan"...

Muoks: vai arveletko, että jos Suomi ei olis antanu varmuusvarastoihin jemmattua neuvostovalmisteista tykistökalustoa Ukrainalle, se olis jotenki pienentäny meiän tuloveroprosenttia yhtäkkiä? Tai polttoaineveroa?
 
Viimeksi muokattu:
Ennakoiva teksti syöttö on hauska, meni viesti aika vituiks

Tää jaksaa aina yllättää :) eikö mun näkemys näy tosta, eli mulle on lähes yhdentekevää vaikka sekä ryssä kuin Ukraina häviäisi savuna ilmaan tai niiden kohtalo on mulle lähes yhdentekevää. Se mikä mua kiinnostaa on oman perheeni, sukuni ja lähipiirin hyvinvointi johon talous vaikuttaa aikas paljon. Eli sinänsä ei oo varsinaista kiinnostustakaan miten tossa käy, edelleen NATOn suojissa ollaan kuitenkin, joten mua ei kiinnosta syytää rahaa tonne, siitä on kyse. Ja jos sekin epäilyttää niin viä enempi kuvottaisi, jos Suomi olis Ryssän liittolainen ja tunkis sinne rahansa mut joka tapauksessa se raha on pois meiltä

Entäs tuo miten Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa? Eikö kiinnosta yhtään se miten melkein naapurissa tehdään tuollaisia hirmutekoja?
 
Ennakoiva teksti syöttö on hauska, meni viesti aika vituiks

Tää jaksaa aina yllättää :) eikö mun näkemys näy tosta, eli mulle on lähes yhdentekevää vaikka sekä ryssä kuin Ukraina häviäisi savuna ilmaan tai niiden kohtalo on mulle lähes yhdentekevää. Se mikä mua kiinnostaa on oman perheeni, sukuni ja lähipiirin hyvinvointi johon talous vaikuttaa aikas paljon. Eli sinänsä ei oo varsinaista kiinnostustakaan miten tossa käy, edelleen NATOn suojissa ollaan kuitenkin, joten mua ei kiinnosta syytää rahaa tonne, siitä on kyse. Ja jos sekin epäilyttää niin viä enempi kuvottaisi, jos Suomi olis Ryssän liittolainen ja tunkis sinne rahansa mut joka tapauksessa se raha on pois meiltä
Yön yli ukrainalaiset muuttu ryssistä sinisilmäisiksi vapaustaistelioiksi jotka ansaitsee koko maailman rajattoman kunnioituksen ja tuen.
Ihmetyttää että suurin osa on täysin messissä.Niiden suuri valtiomieskin on näytteliä.
 
Muoks: vai arveletko, että jos Suomi ei olis antanu varmuusvarastoihin jemmattua neuvostovalmisteista tykistökalustoa Ukrainalle, se olis jotenki pienentäny meiän tuloveroprosenttia yhtäkkiä? Tai polttoaineveroa?
Arvelen juurikin näin.
Entäs tuo miten Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa? Eikö kiinnosta yhtään se miten melkein naapurissa tehdään tuollaisia hirmutekoja?
Ei oikeastaan kiinnosta itseä vittuakaan mitä Ukrainassa tapahtuu, niin kauan kuin se tapahtuu meidän verovaroilla.


Hyvin tuossa palstaveli nostikin esiin pointin, että jokainen voisi vapaasti lahjoittaa rahaa Ukrainan hyväksi niin paljon, kuin suinkin lystää. Ukrainan tukeminen Suomen verovaroista taas on absoluuttisen väärin ja täysin tarpeetonta.

Ja ettei jää epäselväksi, niin en ole ryssämielinen ja tuomitsen ryssien yksipuolisen hyökkäyssodan Ukrainaan, mutta se ei silti tarkoita, että Ukrainan puolustamisen pitäisi tapahtua yhteisillä verovaroilla. Ei ainakaan niin kauaa, kun Suomen valtion budjetti on alijäämäinen.

Kerätköön vapaaehtoiset kolehtia ihan vapaasti ja lahjottakoon ihmiset sinne vaikka sukat jaloistaan, mutta omia roposia en lähtisi ulkomaille lahjoittamaan, vaan laittaisin ensisijaisesti asiat kuntoon omien rajojen sisällä.

On myös helvetin naiivia kuvitella ryssän hyökkäävän eläessään yhdenkään nato-maan kimppuun naton alueella, sillä kyseessä on perinteinen koulukiusaaja, joka hyökkää ainoastaan itseään heikompien kimppuun. Ei missään tapauksessa itseään moninkertaisesti vahvemman puolustusliiton kimppuun ole hyökkäämässä kukaan.


Muok.

On kyllä totta, että jokainen ryssältä kulutettu resurssi Ukrainan sodassa on Suomen etu ja ryssä on lyötävä nimenomaan taistelukentällä. Sen sijaan Suomen osuus tässä on yksi kärpäsen paska valtameressä ja tarvittavat resurssit löytyvät tasan varmasti ilmankin Suomen resurssien pakko realisointia Ukrainan eduksi.
 
Arvelen juurikin näin.

Ei oikeastaan kiinnosta itseä vittuakaan mitä Ukrainassa tapahtuu, niin kauan kuin se tapahtuu meidän verovaroilla.


Hyvin tuossa palstaveli nostikin esiin pointin, että jokainen voisi vapaasti lahjoittaa rahaa Ukrainan hyväksi niin paljon, kuin suinkin lystää. Ukrainan tukeminen Suomen verovaroista taas on absoluuttisen väärin ja täysin tarpeetonta.

Ja ettei jää epäselväksi, niin en ole ryssämielinen ja tuomitsen ryssien yksipuolisen hyökkäyssodan Ukrainaan, mutta se ei silti tarkoita, että Ukrainan puolustamisen pitäisi tapahtua yhteisillä verovaroilla. Ei ainakaan niin kauaa, kun Suomen valtion budjetti on alijäämäinen.

Kerätköön vapaaehtoiset kolehtia ihan vapaasti ja lahjottakoon ihmiset sinne vaikka sukat jaloistaan, mutta omia roposia en lähtisi ulkomaille lahjoittamaan, vaan laittaisin ensisijaisesti asiat kuntoon omien rajojen sisällä.

On myös helvetin naiivia kuvitella ryssän hyökkäävän eläessään yhdenkään nato-maan kimppuun naton alueella, sillä kyseessä on perinteinen koulukiusaaja, joka hyökkää ainoastaan itseään heikompien kimppuun. Ei missään tapauksessa itseään moninkertaisesti vahvemman puolustusliiton kimppuun ole hyökkäämässä kukaan.
Muutenkin jos tää on moraalinen kysymys niin minkä takia täällä ei ole ollut samanlaista elämöintiä muiden valtioiden raunioittamisesta?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom