Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysehän on siitä miten paljon kulutat aikaa. 1000m uiden on, aikakin minun mielestäni, hyvä aerobinen suoritus. Aikaa kuluu 30-40 minsaa? Rasvanpoltollisesti aika on aika minimaalinen.Habu sanoi:Kuinka pitkiä matkoja kannattaisi uida kuntoa ajatellen. Itse uin 200m x 5 eli 1000m. Aina 200m jälkeen on tauko. Olisiko tuo ideaali matka kestävyysurheiluksi?
:wall:
Kuinka raskaalta tuo 5x200m tuntuu ja kuinka paljon sinulta menee aikaa suoritukseen?Habu sanoi:Kuinka pitkiä matkoja kannattaisi uida kuntoa ajatellen. Itse uin 200m x 5 eli 1000m. Aina 200m jälkeen on tauko. Olisiko tuo ideaali matka kestävyysurheiluksi?
:wall:
Helsinginuimarit EspoonuimaseuraPertti 123 sanoi:missäs tollasia kursseja on, olis munkin syytä kävästä
Kyllä se kehittyy ilman ohjattua harjoitteluakin ja säästää siinä myös rahaa, mutta ohjatulla harjoittelulla oppii paremmin oikean tekniikan, käännökset,hengityksen ja muita uintilajeja. Uintitekniikan opiskelu on kuitenkin aika paljon henkilöstä kiinni eli jotkut oppii luonnostaan ja toiset joutuvat hakkaamaan päätään jatkuvasti seinään.raba sanoi:Itse uin aika säännöllisesti 4-5 krt /vko , 1000m kerrallaan, aikaa menee 20-25min.. mielestäni hyvää harjoittelua kunnon kannalta on ottaa HIIT-tyyppistä reeniä , 25m:n spurteilla...
ja olen kyllä sitä mieltä että ilman ohjattua harjoitteluakin tekniikka kehittyy ihan mukavastikin..
mannala sanoi:Kysehän on siitä miten paljon kulutat aikaa. 1000m uiden on, aikakin minun mielestäni, hyvä aerobinen suoritus. Aikaa kuluu 30-40 minsaa? Rasvanpoltollisesti aika on aika minimaalinen.
mannala sanoi:Kysehän on siitä miten paljon kulutat aikaa. 1000m uiden on, aikakin minun mielestäni, hyvä aerobinen suoritus. Aikaa kuluu 30-40 minsaa? Rasvanpoltollisesti aika on aika minimaalinen.
VZ58 sanoi:Olen täysin erimieltä. Reipas uinti kuluttaa tunnissa ~800 kcal. Eli yksi rankimmista lajeista. Tästä voisi vetää johtopäätöksen että puolen tunnin reipas uinti on tehokkaampaa kuin tunnin kävely. Uinnissa tekee lähes koko kroppa töitä ja ei rasita niveliä kuten. esim juoksu.