uhkailu

Nykyisellä aselupakäytännöllä on täysin varmaa, että mieheltä lähtee (luvalliset)aseet jos on uhannut jotain väkivallalla, varsinkin jos on maininnutkaan aseista uhkailujen yhteydessä. Tosin jos sinä/vanhempasi päätätte viedä asian poliisille, niin muista että sinulla on moraalinen vastuu pysytellä totuudessa, lisäämättä YHTÄÄN väriä juttuisihi. Ja viimeaikaisten tapahtumien perusteella luulisi jo kaikkien ymmärtävän mihin kiusaaminen voi pahimmillaan johtaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastaavan tapauksen tiedän jossa isä uhkaili poikansa kiusaajia ja myös tuli vetämään tyyppejä turpaan jos he olivat hänen poikansa kimppuun käyneet, yleensä tappelun aloitti aina hänen oma poikansa. Tyypistä on kyllä tehty rikosilmoituksia ja on kai se joutunut korvauksiakin maksamaan mutta edeleenkin kurvaa autollaan paikalle jos hänen poikansa saa runtua. Tässäkin nelikymppinen tyyppi kyseessä vaikkei siltä tosiaankaan näytä tai vaikuta.

Vastaavan tapauksen tiedän jossa isä uhkaili poikansa kiusaajia ja myös tuli vetämään tyyppejä turpaan jos he olivat hänen poikansa kimppuun käyneet, yleensä tappelun aloitti aina hänen oma poikansa. Tyypistä on kyllä tehty rikosilmoituksia ja on kai se joutunut korvauksiakin maksamaan mutta edeleenkin kurvaa autollaan paikalle jos hänen poikansa saa runtua. Tässäkin nelikymppinen tyyppi kyseessä vaikkei siltä tosiaankaan näytä tai vaikuta.

Asiasta enempää tietämättä,kysyn että etkö sinä puolustaisi omaa poikaasi?

Asiasta enempää tietämättä,kysyn että etkö sinä puolustaisi omaa poikaasi?

Toki, mutta kun juttu on niin että poikansa aloittaa tappelut ja sitten kun saa itse selkäänsä, tai vaikkei saisikaan tulee isä paikalle ja alkaa mätkiä. Tietysti itse aion tulevaisuudessa pitää huolen siitä ettei omia lapsiani kiusata ja jos kiusataan toivon että puhuvat siitä minulle, mutta en todellakaan ala ketään turpaan mätkimään. Olin näköjään selittänyt tuon aiemman viestin vähän huonosti, sori :)

Toki, mutta kun juttu on niin että poikansa aloittaa tappelut ja sitten kun saa itse selkäänsä, tai vaikkei saisikaan tulee isä paikalle ja alkaa mätkiä. Tietysti itse aion tulevaisuudessa pitää huolen siitä ettei omia lapsiani kiusata ja jos kiusataan toivon että puhuvat siitä minulle, mutta en todellakaan ala ketään turpaan mätkimään. Olin näköjään selittänyt tuon aiemman viestin vähän huonosti, sori :)

Ei mitään :) ,ymmärrän kyllä sen että sitä saa mitä tilaa.

Nykyisellä aselupakäytännöllä on täysin varmaa, että mieheltä lähtee (luvalliset)aseet jos on uhannut jotain väkivallalla, varsinkin jos on maininnutkaan aseista uhkailujen yhteydessä.

Näinhän tuo menee.
Kyllä kannattaa käydä vanhempien kanssa poliisilaitoksella, onpahan ainakin sitten tiedossa tämä tyyppi. Muista, että myös muut uhkailun kohteeksi joutuneet voivat myös käydä tekemässä rikosilm.

Aseella uhkailu näiden kouluampumisien ja Oulun surman jälkeen on aikas, sanotaanko riskaabelia.
Poliisin asenne näihin on muuttunut selvästi ja rikosoikeudellisistikin näihin tullaan tarttumaan jatkossa kovemmin.

Aseet pois tuollaiselta hörhöltä ja naama luumun väriseksi:curs:

Parempi antaa vaan olla... kuhan ei tilanne pahene. Sairas kaveri ja virkavalta on varmaan aseeton. Turha ärsyttää turhalla kuulustelurumballa.

Ei sitä poliisia oikeesti joka asiaan tarvii, eikä se varsinkaan joka asiassa auta. Joskus ton ikäsenä mentiin ite tekemään poliisille ilmotus ku 40-50v kirjastovirkailija pahoinpiteli lyömällä ja tönimällä. Siitä ei seurannu mitään muuta ku ajanhukkaa ja lasku sairaalakäynnistä(piti hakea todistus vammoista). En tiiä saiko ees varotusta.

e- Vähän epäilen tota ase-arsenaalia.

Ei tuossa nyt mitään "sairasta" ole jos uhkaa pikkupoikaa selkäsaunalla(lisättynä peloittavilla pyssyköillä ja porukoilla), liian helpolla pääsee lapset muutenkin ja liian silkkihansikkain kohdellaan, tietty vähän väärään osoitteeseen uhkailu menee jos kysyjä ei oikeasti ole mitään kummempaa tehnyt, vaan jos oikea kiusaaja olisi kyseessä niin sietäisikin saada selkäsaunan :rolleyes:

tässä muutoma vaihtoehto miten voi moiset asiat edetä, omasta mielestä toimivuus/järki suhteessa paras on vaihtoehto1.

vaihtoehto 1: uhataan oletettua kiusaajaa selkäsaunalla kera peloittelun

vaihtoehto 2: hakataan oletettu kiusaaja ilman kyselyjä tai varoitteluja(tyhmä ja epäreilu vaihtoehto, yksipuolinen näkökulma hatarien todisteiden saattelemana, raivopäisen redneckin suosikki nro. 1)

vaihtoehto 3: ei puututa kiusaamiseen millään tavalla ja syntyy kenties yksi kärsimysnäytelmä lisää(ei ne lapsukaiset taida opettajia yms uskoa, eikä monikaan opettaja taida jaksaa välittää niin toimivin keino puuttua lienee tuo isonpahan isin uhkailu :evil:)

vaihtoehto 4: lässytetään kiusaajille hellanlettasia ja muuta ja puhutaan martta-kerhossa siitä että pikkusanteri on vaan vaikeasta elämästä kärsinyt ja siksi kiusaa ja ei ole itse mihinkään syyllinen.

Kyllä sitä lapsikin ymmärtää mikä on oikein ja mikä on väärin, aikuiset sen taitaa vaan unohtaa ja siihen on helppo vedota. ja jos ei ymmärrä niin on joko tyhmä lapsi, häiriintynyt ja/tai jotain muuta sellaista.

T: kukkahattupolitiikan vastustaja

Ei tuossa nyt mitään "sairasta" ole jos uhkaa pikkupoikaa selkäsaunalla(lisättynä peloittavilla pyssyköillä ja porukoilla), liian helpolla pääsee lapset muutenkin ja liian silkkihansikkain kohdellaan
Kun olin 13-14 vuotias, 2 aikuista miestä pahoinpiteli mua n. 15 minuuttia, niin että pää muistutti fruttidimaarepizzaa 3 viikkoa. Syynä tähän oli mun vääränlainen vaatetus. Oliko se mielestäsi tervettä käytöstä? Sun ongelman ratkasu on uhkailu ja väkivalta? Puolustat lapsia uhkailevaa kilipäätä? Sun laisten kusipäiden takia joutuu viattomat ihmiset kärsimään. Lapsuus on sellanen asia, mitä ei saa takasin. Pitäkää joskus huolta muistakin kun itestänne, vittu.. :david:

Kun olin 13-14 vuotias, 2 aikuista miestä pahoinpiteli mua n. 15 minuuttia, niin että pää muistutti fruttidimaarepizzaa 3 viikkoa. Syynä tähän oli mun vääränlainen vaatetus. Oliko se mielestäsi tervettä käytöstä? Sun ongelman ratkasu on uhkailu ja väkivalta? Puolustat lapsia uhkailevaa kilipäätä? Sun laisten kusipäiden takia joutuu viattomat ihmiset kärsimään. Lapsuus on sellanen asia, mitä ei saa takasin. Pitäkää joskus huolta muistakin kun itestänne, vittu.. :david:
Onhan se vähän eri asia pelotella turpaan vetämisellä jotain kloppia joka kiusaa omaa poikaa kuin vetää oikeasti turpaan.

Onhan se vähän eri asia pelotella turpaan vetämisellä jotain kloppia joka kiusaa omaa poikaa kuin vetää oikeasti turpaan.
Jos aikuinen mies uhkailee lasta, on kyseinen henkilö jollainlailla häiriintynyt, piste. Jos edes päästää tollasia suustaan, voi henkilöltä odottaa ihan mitä vaan. Lisää vankiloita ja psykiatrisia sairaaloita tänne tarvitaan ja tollaset roskat pois kaduilta. Multa ei heru pienintäkään puoltoa lasten, tai kenenkään muidenkaan uhkailuun. Mitäs jos sun tulevaa lasta uhkailtaisiin? Aattelisit että antaa mennä vaan? Pikkupoikien kinastelut pitää pystyä selvittämään ilman tällaista käytöstä. Sillon kun ei järki riitä, pitää turvautua väkivaltaan tai uhkailuun. Melko säälittävää..

Meillä täällä Suomessa on viranomaiset, joiden tehtävä on hoitaa tällaiset asiat, älkää empikö ottaa yhteyttä. Voitte pelastaa yhden, tai useamman elämän. Ehkä jopa oman pumpulisenne. Over and out :piis:

Kysyisin sinuna luokanvalvojalta tai joltain koulun henkilökuntaan kuuluvalta mitä pitää tehdä. Ja myönnä että olet joskus kohdellut tyyppiä huonosti ja asia on mielestäsi selvitetty ja unohdettu. Ihan sairasta kyllä uhkailla väkivallalla jotain muksua, ellei sitten ole oikeasti erikoiset olosuhteet. Sen verran vakava asia, ettei tuosta mitään ns. huonon tyypin mainetta saa

<3

No ei todellakaan ole ihan tervettä käytöstä, jos aikuinen mies alkaa EDES uhkailemaan jollain turpaan vetämisellä yms. 6-luokkalaista poikaa imo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom