UFN 30: SPOILERS (Machida vs Munoz)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt ei ole epäilystäkään, bonarit on kivee hakattuja

illan ottelu: melvin vs pearson
illan ulos kopautus: Manuwa
illan alatehtävä: musoke

Tytöt vetää tästä illasta FOTN bonarit 100% varmuudella.

mää maalasinki piruja jo aiemmin seinille et dana antaa tytöille varmasti fotnit... tuntuu et tytöille on annettu niitä helpommin mitä yleensä miehille.

Mut Luotto Machidaa On Kova et se kärventää Munosin niinku siinä giffissä!

melkosta settiä tuolla psatissa. niin kipeetä että en tiiä itkee vai nauraa..
nyt machidan 185 otteita uu jea. ottelee weidmania vastaan vielä mestaruudesta uskon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivon sydämmestäni voittoa Munozille :) varmaan kaikista mukavimman olonen kaveri UFC:ssa, ja Lyoton karkuun juokseminen on jo niin nähty... toivottavasti häviää... menny täysin maku kyseiseen pissaansa juovaan brassiin.

mää maalasinki piruja jo aiemmin seinille et dana antaa tytöille varmasti fotnit... tuntuu et tytöille on annettu niitä helpommin mitä yleensä miehille.

Mut Luotto Machidaa On Kova et se kärventää Munosin niinku siinä giffissä!

Sais mun puolesta mennäkkin, jos ei sitten päämatsista tule jotain ihmeellistä mitä kyllä epäilen suuresti. Munoz menee eteenpäin ja kohtaa Machidan nyrkin taikka polven jossain kohdassa matsia, Machidalle riittää yksi paikka ja sillä on 5 erää aikaa katella. Jos Machida häviää niin se olisi yksi tämänvuoden suurimpia upsetteja, itse asiassa olisi jännä nähdä mitä tuon jälkeen ylipäänsä tapahtuisi.

Toivon sydämmestäni voittoa Munozille :) varmaan kaikista mukavimman olonen kaveri UFC:ssa, ja Lyoton karkuun juokseminen on jo niin nähty... toivottavasti häviää... menny täysin maku kyseiseen pissaansa juovaan brassiin.

seriously, Munoz on kyllä tosi sympaattinen kaveri, varsinki sen burgerkuurin jälkeen! Toivon sille kaikkea hyvää, mutta minusta Machida ois mukavempi nähä titteliottelussa ku Munoz (koska nähty jo Weidmanii vastaa). Tosin mut jos Andy voittaa niin sit on eri juttu!

Sais mun puolesta mennäkkin, jos ei sitten päämatsista tule jotain ihmeellistä mitä kyllä epäilen suuresti. Munoz menee eteenpäin ja kohtaa Machidan nyrkin taikka polven jossain kohdassa matsia, Machidalle riittää yksi paikka ja sillä on 5 erää aikaa katella. Jos Machida häviää niin se olisi yksi tämänvuoden suurimpia upsetteja, itse asiassa olisi jännä nähdä mitä tuon jälkeen ylipäänsä tapahtuisi.

3. erää aikaa Machidalla pakitella tällä kertaa... ku on shortnotice matsi.

3. erää aikaa Machidalla pakitella tällä kertaa... ku on shortnotice matsi.

Oliko tosissaan vaan kolmieränen ? Se tasottaa hieman Machidan etua ja antaa pistevoittoon mahdollisuudet Munozille. Tosin Munoz ei ole kyllä mielestäni Weidmanin lisäksi kohdannut ketään joka olisi lähelläkään Machidan tasoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom