UFC120: Bisping vs. Akiyama

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

St-Pierre

Banned
Ikä
39
Vaikka onkin paperilla susipaska kortti, niin pitäähän sitä nyt aina oma triidi olla jokaiselle UFC-iltamalle. ;)

WAR SEXIYAMA :rock:

Pitääkin muistaa tiedustella tuleeko tämä Maxilta taas suomenkielisenä selostuksena, kun on kerta tuohon aikaan.
Tuli kyllä viimeksi ( ufc 112 ) laitettua pettynyttä postia eteenpäin. Ei sitä hölötystä vaan jaksa kuunnella.

Vai onko jollain jo tietoa tästä?

UFC 120 FIGHT CARD
Matchups:
Michael Bisping vs. Yoshihiro Akiyama
Dan Hardy (No. 4 WW) vs. Carlos Condit
John Hathaway vs. Mike Pyle
Cheick Kongo vs. Travis Browne
James Wilks vs. Claude Patrick
Cyrille Diabate vs. Alexander Gustafsson
Rob Broughton vs. Vinicius Kappke de Quieroz
Steve Cantwell vs. Stanislav Nedkov
Paul Sass vs. Mark Holst
Spencer Fisher vs. Curt Warburton
James McSweeney vs. Fabio Maldonado

Pari mukavaa matchuppia tältäkin kortilta kuitenkin löytyy. Hathaway vs Pyle, Hardy vs Condit ja Diabate vs Gustafsson kiinnostaa meikäläistä. Muu kortti ei paperilla mun silmää tyydytä. Vinicius Kappke de Quieroz on joku chute boxen jäbä joka tekee debyytin UFCssä tässä matsissa, ja satuin näkee jotai herran treenivideoita jossa vedettii kunnon oldschool treeniä ja näytti aika kovalta menolta, saas nähä miten miehen käy.

Pakko sanoa kyllä, että nyt meitä hellitään äärimmäisen paskalla cardilla. Tämä on varmasti ensimmäinen kerta ikuisuuksiin, kun mikään matsi ei edes paperilla kiinnosta.

Korttihan on paperilla selkeästi paskin, mihin olen oman fani-urani aikana UFC:ssä törmännyt. Etukäteen urheilulliset arvot aika alhaalla ja nimimiehet loistaa poissaolollaan. Otteluista yksikään ei ole käytännössä kovin suoranaisesti yhteydessä tittelikahinoihin. Sen sijaan viihdyttäviä matseja saattaa hyvinkin olla luvassa, kun uraansa käynnistelevät innokkaat nuoret laittaa kaiken likoon. Päämatseissa ollaan myös sellaisella etäisyydellä divisioonien kärjistä, että ei tarvi ainakaan varmistellen lähteä ottelemaan. Lisäksi aiemmat Britti-eventit ovat onnistuneet olemaan urheilullisesti heikoista korteista huolimatta todella viihdyttäviä. Yleisö tulee olemaan satavarmasti jälleen liekeissä ja meininki areenassa on varmasti helvetin kova. Toivottavasti se välittyis myös kotikatsomoon!

Veikkauksia:
Akiyama TKO, Condit TKO

Tässä ole mitään muuta huonoa kuin se, että The Cunt tulee viemään pääottelun.

Hathaway - Pyle on mieleinkiintoinen matsi. Hathaway edustaa modernia ottelijaa, jonka ensimmäinen kosketus kamppailulajeihin on vapaaottelusta. Treenattu atleettisuus on kovaa luokkaa ja miehellä on luontaisen antropometrian osalta hyvät edellytykset luoda uraa. Erittäin virheetön ja hätiköimätön esitys Diego Sanchezia jäi hyvin mieleeni, joskaan Diego ei ollut ehkä terävimmillään eikä oikeassa painoluokassa.

En mene ehkä kamalasti mönkään, jos kutsun Mike Pylea "gate keeperiksi". Kokenut lukotusässä ja luontainen WW-veteraani antaa kovan vastuksen brittinuorelle (jolle kuitenkin toivon voittoa,). Nuoret lupaukset yleensä ottavat harppauksia eteenpäin kehityksessään otteluiden välillä, siinä missä Pylen kaltaisella veteraanilla ei ole enää niin paljon reservivaraa kehityksen suhteen.

Toivon, että edessä on rapsakkaa mattowääntöä. Hathawayn vahva paini / Gnp vs. Pylen pelottavat mattotaidot. Hathaway via UD.

Voi perkele, toivoin että kaikki haukkuisivat täällä korttia, tuntuu pitävän taika että silloin jytisee, nyt taasen kun kehutte tässä voi käydä huonosti.. En edes oikeasti ole taikauskoinen mutta näissä hommissa pitänyt aika hyvin tää etukäteen haukutut kortit on parhaita :/ Katsottavahan tämä silti onl.

Paska tapahtuma, jota kenenkään ei tulisi katsoa. Itse en aio kattoa noista otteluista yhtäkään.

Korttihan ei suuria lupauksia herätä, mutta itse uskon myös, että tästä tulee viihdyttävä ilta. Ei ainakaan voi olla paskempi kuin 119, eihän?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ainakin katson näitä rakkaudesta lajia kohtaan enkä sen takia ketä ottelee. Toki mukavempaahan se on jos ottelee joku suosikeista mutta aina ei voi voittaa.

Jengi ei taida vielä ihan olla tottunut siihen, että UFC tulee kerran, pari kuukaudessa eli joka kortti ei ole täynnä tittelikahinoita ja suuria matseja. Mielellähän näitä vähemmän nimekkäitä kortteja katselaa. Onnistuvat yleensä yllättämään, eikä ottelijoilla tosiaan ole aina sen suurempia suorituspaineita, josta seuraa yleensä hyviä mättöjä.

Ymmärrän kyllä, että kortti ei maistu mainstream UFC-faneille, mutta luulisi kelpaavan eurooppalaisesta MMA:sta pitäville. Tarjolla on nimittäin eurooppalaisen vaparin terävintä kärkeä ja mm. puhtailla rekordeilla ottelevien Sassin ja Nedkovin debyytit. Wall'n'Stallia ja Lay'n'Prayta tuskin tullaan paljon tässä tapahtumassa näkemän.

Nimenomaan, UFC kovimmat tähdet ovat tavattoman tylsiä, enkä minä ainakaan jaksa kiinnostua heistä pätkääkään. (paitsi A.Silvasta)

Nimenomaan, UFC kovimmat tähdet ovat tavattoman tylsiä, enkä minä ainakaan jaksa kiinnostua heistä pätkääkään. (paitsi A.Silvasta)

Noh.. A.Silva on kyll oma lukunsa jo tylsyydessä. Mutta itseä kiinnostaa juuri nämä matsit missä halutaan näyttää. DW:n pitäisi antaa kyllä sanktiota näille matsaajille ketkä ovat voittaneet pisteillä liian usein. Mattopainikin on katottavaa ku näkee, että sälli oikeasti yrittää hakea lukkoja jne. Eikä vaan makaa siinä päällä ja toivo että kaveri nukahtaa tylsyyteen.

Samaa vollutusta, kuin UFC95 -kortista. Olin paikan päällä ja tapahtuma oli vitun loistava ja matsit olivat hemmetin hyviä. UFC95:sta nousi paljon uusia "tähtiä", joista nykyään moni hehkuttaa mm. JDS, Struve, Dunham... Pääottelussa oli Joe Vs. Diego, joka oli ihan täyttä paskaa. Eli isot nimet eivät aina tarkoita, että eventti olisi hyvä!

Tänne myös liput hankittu ja odotettavissa hyvä tapahtuma.

Ei tämä kyllä paska ilta ole missään nimessä. Itse asiassa näkökulmastani tämä on yksi vuoden odotetuimmista korteista, sillä Bisping on pääottelussa. Innolla odotan joko mies ottaa jälleen käyttöön agressiivisen pystyottelun, joka nyt on tuntunut olevan jossakin piilossa viime aikoina.

Muutkin ottelut katson mielelläni; ainakin Hardyn, Kongon, McSweeneyn edesottamuksia odotan pääseväni katsomaan.

Ps. En vieläkään ymmärrä miksi lähes kaikilla on jotakin Bispingiä vastaan.

On kaukana susipaskasta kortista kyllä.

Bisping - Sexiyama tulee varmaan olemaan Sexyn viimeisimpiä matseja jos ei oikeasti meininki ala muuttumaan. Meinasin luvata ihan viihdyttävää matsia, mutta sitten muistin, että Sexy siirtyi hiljattain Jacksonille joten eiköhän tästä tule aika puuduttava ja turha matsi.

Hardy - Condit
Ilotulituksia anyone? Vaikeata tästä on paskaa matsia veikata.

Hathaway - Pyle
Bones Jonesit ja muut kyllä kiinnostaa, mutta ei Hathaway? Kyllä tämä kaveri löytää tiensä viellä tittelikahinoihin, vastustaja tosin ei taida olla kovin kilpailukykyinen, mutta taitaakin olla enempi briteille näytöstyylinen matsi.

Lisäksi kortilla esim. Gustafsson. Kyllä tämä viihdyttävä kortti tulee olemaan, ei siitä kahta sanaa.

Back
Ylös Bottom