UFC120: Bisping vs. Akiyama

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perkele kyllä se niin taitaa olla että kovat nimet ja ne ketkä on lähellä titteliottelua tarjoaa yleensä tylsiä matseja, pitääpä useammin katsoa prelitkin jos siellä tarjottaisiin vähän jännempiä otteluja.

Pitääkin muistaa tiedustella tuleeko tämä Maxilta taas suomenkielisenä selostuksena, kun on kerta tuohon aikaan.
Tuli kyllä viimeksi ( ufc 112 ) laitettua pettynyttä postia eteenpäin. Ei sitä hölötystä vaan jaksa kuunnella.

Vai onko jollain jo tietoa tästä?

Ai mä en oo ainoo joka ei kestä niitä suomalaisia kommentaattoreita. :)

Onko noissa yleensä mahdollisuus alkuperäiseen selostukseen? Olen ajatellut tilata maxin mutta en varmasti aio mitään Ilmenin molotusta kuunnella.

Minusta tässä on monta mielenkiintoista ottelua ja kuten moni muu on sanonutkin, niin yleensä nämä paperilla heikommat kortit ovat yllättäneet positiivisesti.

suomi kommentaatio on enemmän sellasta jaahas jaahas meininkiä. Jenkkiläiset enempi mukana.

On varmasti selostajallekin jollain lailla eri asia selostaa ottelua parin metrin etäisyydeltä kuin tuhansien kilometrien etäisyydeltä itse ottelijoista. Suomiselostajaksi pitäisi vaan saada joku sopiva moottoriturpa (vrt. Mertaranta) ja ehkä pariksi joku subliikki ottelukokemusta omaava niin tilanne korjaantuisi. Eikä niitä Goldbergiä / Roganiakaan aina jaksaisi kuunnella. Varsinkaan Goldieta.
Edit: ja itse threadiin vastatakseni: ainakin Hardy - Condit on ennakkoon mielenkiintoinen. Hardyhän on matchupista lähtien puhunut kilokaupalla sontaa siitä kuinka Condit on niin huono valinta hänen vastustajakseen jne. Olis mukava nähdä Hardy ekaa kertaa kanveesissa tillintallin tässä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jätkät enään 10h 26 min and It`s time!!!!!!

Maxin lähetyksessä näyttää mukavasti olevan suomalaiset jannut selostamassa, Salovaara mukaan lukien. :rock:

WAR SEXIAYMA!!!

On varmasti selostajallekin jollain lailla eri asia selostaa ottelua parin metrin etäisyydeltä kuin tuhansien kilometrien etäisyydeltä itse ottelijoista. Suomiselostajaksi pitäisi vaan saada joku sopiva moottoriturpa (vrt. Mertaranta) ja ehkä pariksi joku subliikki ottelukokemusta omaava niin tilanne korjaantuisi. Eikä niitä Goldbergiä / Roganiakaan aina jaksaisi kuunnella. Varsinkaan Goldieta.
Edit: ja itse threadiin vastatakseni: ainakin Hardy - Condit on ennakkoon mielenkiintoinen. Hardyhän on matchupista lähtien puhunut kilokaupalla sontaa siitä kuinka Condit on niin huono valinta hänen vastustajakseen jne. Olis mukava nähdä Hardy ekaa kertaa kanveesissa tillintallin tässä!

Ihan hyvä pointti kyllä. Kyllä varmaan suomi selostajillakii olisi eri fiilinki jos olisivat paikan päällä selostamassa, mutta Maxilla, tai mikä lie näitä rahottaakaan, ei ole varaa lähettää suomalaisia Britteihin :P mutta kyllähän näillä pärjää.

On se nykyään helppoo verrattuna vanhoihin aikoihin, kun saa oikein itse valita kahden kanavan väliltä kummasta kattoo. :)
Taidan kallistua canal+ puolelle

maxilta näkyy ufc iltamat suorana,mut silti kaverit jaksaa kitistä:wtf:ei itellekkään salovaara ja tilles kolaha mut ilmen ja rajalin osaa hommansa."ihan sama mitä ne netissä kirjottaa,kuhan nimi on oikein":D

Yes! Vastoinkäymisten kautta voittoon! Hommasin noin 4vkoa sitten "ONNENPEKKA" kotitv:n UFC:n takia. Netti on ollut poikki koko 4vko:n ajan, joten tämä Pekka ei tapahtumaa sitä kautta näe. Sit sain loistoidean. Itkupuhelu DNA:lle ja mtv3 herkut kuukaudeksi on totta. Kohta kotia korkkaamaan kylmä huurteinen ja valmistautumaan jäätävään kovaan korttiin. :D

War Bisping!!

Back
Ylös Bottom