Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkin muistaa tiedustella tuleeko tämä Maxilta taas suomenkielisenä selostuksena, kun on kerta tuohon aikaan.
Tuli kyllä viimeksi ( ufc 112 ) laitettua pettynyttä postia eteenpäin. Ei sitä hölötystä vaan jaksa kuunnella.
Vai onko jollain jo tietoa tästä?
Ai mä en oo ainoo joka ei kestä niitä suomalaisia kommentaattoreita.
suomi kommentaatio on enemmän sellasta jaahas jaahas meininkiä. Jenkkiläiset enempi mukana.
On varmasti selostajallekin jollain lailla eri asia selostaa ottelua parin metrin etäisyydeltä kuin tuhansien kilometrien etäisyydeltä itse ottelijoista. Suomiselostajaksi pitäisi vaan saada joku sopiva moottoriturpa (vrt. Mertaranta) ja ehkä pariksi joku subliikki ottelukokemusta omaava niin tilanne korjaantuisi. Eikä niitä Goldbergiä / Roganiakaan aina jaksaisi kuunnella. Varsinkaan Goldieta.
Edit: ja itse threadiin vastatakseni: ainakin Hardy - Condit on ennakkoon mielenkiintoinen. Hardyhän on matchupista lähtien puhunut kilokaupalla sontaa siitä kuinka Condit on niin huono valinta hänen vastustajakseen jne. Olis mukava nähdä Hardy ekaa kertaa kanveesissa tillintallin tässä!
Jätkät enään 10h 26 min and It`s time!!!!!!
Maxin lähetyksessä näyttää mukavasti olevan suomalaiset jannut selostamassa, Salovaara mukaan lukien.
WAR SEXIAYMA!!!
Lähde?
Maxin sivuilta vaikkapa:
"Suora lähetys Lontoon O2 Arenalta. Pääottelupari Michael Bisping vastaan Yoshihiro Akiyama. Selostus Lauri Salovaara ja Jan Tilles."