- Ikä
- 25
Siis se pointti on varmaan vaan suht. simppelisti olla niin kuin varmaan oikeassakin matsissa oltaisiin. Eli suurin osa ajasta täytyy pitää sitä asentoa paikallaan oikealla tatilla (tai sankarillisemmat osaavat sitten automaattisesti reversata pienestäkin liikkeestä juuri oikealla hetkellä) ja välillä antaa pari mojovaa tälliä kun vastustaja luulee sun vaan makaavan. Sitten jos olet alla esim. mountissa ja lyöntiä sataa niin suojaus päällä on vaan jonkun aikaa väisteltävä, ja pois päästessä usein tulee ainakin pari iskua koteloon.
Tsekatkaa vielä sitä tutoriaalia, eli pystyssä se perus sway+normi isku on ehkä kaikkein tärkein. Oikea yläliipasin pohjassa flikki vasemmasta tatista just kun kaveri on iskemässä, ja oma lyönti perään.
Mulla nopein voitto varmaan joku reilu puoli minsaa jos pääsee tiputtamaan pystystä heti ja lukko päälle, oon saanut kauhean fiksaation niistä kun 2010:ssä ei oikein ikinä saanut knockout-bonusta mutta subituksesta usein.
Tsekatkaa vielä sitä tutoriaalia, eli pystyssä se perus sway+normi isku on ehkä kaikkein tärkein. Oikea yläliipasin pohjassa flikki vasemmasta tatista just kun kaveri on iskemässä, ja oma lyönti perään.
Mulla nopein voitto varmaan joku reilu puoli minsaa jos pääsee tiputtamaan pystystä heti ja lukko päälle, oon saanut kauhean fiksaation niistä kun 2010:ssä ei oikein ikinä saanut knockout-bonusta mutta subituksesta usein.