UFC Undisputed 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Miksi mä oon täysin erimieltä tuosta, että EA:n peli näyttää ja tuntuu tosi kömpelöltä UFC:hen verrattuna.
Tosin tateilla mättäminen on varmasti kivempaa kun helppo x,y,a,b nappailut, mutta itse pidän eniten matossa otella UFC pelissä.
Alkuun jäi paljon pystyyn, mutta tappioiden jälkeen päätin opetella mattopuolen. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Muutamana päivänä tullut pitkästä aikaa väännettyä undisputedia. Title modea vääntänyt ultimatella ja simulation energyllä. Hiukan oli hakusessa controllit aluksi. Nyt tuntu et lähti kulkemaan, Roy Nelsonilla pelannut kolme matsia voitokkaasti. Odottelua, odottelua ja pam. Noi Nelsonin iskut on kyl päteviä kun saa kunnolla perille:rock:

Hommasin pelin vasta nyt ja Overeemin hommaaminen ei sujukaan enää aiemman tiedon mukaan (tykkää FB:ssä ja jaa kavereille)

Onko Overeemia enää mitään mahdollisuuksia saada peliin mukaan ilmaiseksi? Konsolina Boxi.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Hommasin pelin vasta nyt ja Overeemin hommaaminen ei sujukaan enää aiemman tiedon mukaan (tykkää FB:ssä ja jaa kavereille)

Onko Overeemia enää mitään mahdollisuuksia saada peliin mukaan ilmaiseksi? Konsolina Boxi.

Tietääkö kukaaan? Itellä ois ps3 konsolina.. Kiitän ja kumarran

Eipä taida saada, mutta eipä sillä edes tee mitään, kun dlc:tä ei voi käyttää onlinessa. Itellä siis on 1 dlc pre order pack missä on Nick Diaz yms. Overeemin hommasin myös sillon heti alussa. Enkä voi käyttää niitä onlinessa enkä roster careerissa. pelkästään muissa offline tiloissa.

Oon kyllä onnellinen että THQ on hyvää tahtia menossa nurin. 3 MMA peliä, kaikki bugisia ja serverit toimii varmaan 90 luvun tietokoneilla.

Kaiken lisäksi tuo UFCn kehittäjät on yrittäny valehtelematta 9kk saada päivitystä mutta ei ole näkyny. Jopa pelin foorumeilla ovat useaan otteeseen tiedottaneet että "Nyt olemme lähellä ja päivitys näyttää hyvältä" yms yms.

päälle tuhat peliä pelattu onlinessa, viitisen sataa niistä on vain rekordissa. Tämä johtuu siitä että yhteys loppuu melkein joka matsissa ja tulee kickiä.

Tulis se EA UFC äkkiä, pitää vaan toivoa että se ei ole Kickboxing peli halauksella ja TD:llä kuten EA MMA.

Et ole selvästikkään ymmärtänyt ea sportsin painin saloja;)

Tuon oli pakko olla sarkasmia koska jokainen, joka vähääkää tajuaa jujista, mattokontrollista ja clinchistä yms, tajuaa myös, kuinka alkeellista gräplääminen oli EA MMA:ssa.

Ei siinä, jos peli ois tehty ilman TD:tä ja mattoa, ja pelin nimi ois ollu vaikkapa EA K-1, niin tuohan ois aivan mahtava peli sellaiseksi. MMA peliksi se on kuitenkin vain alkeellinen.

Huh huh, tuli just väännettyä CAFin kanssa viiden erän mestaruusmatsi Rampage Jacksonia vastaan jonka Rampage vei unanimous decisionilla ja samalla ensimmäinen tappio omalle CAFille. Toivottavasti ei menisi kauan, että pääsisin title fightiin taas.:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom