UFC on Fuel TV: Sanchez vs Ellenberger ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toisesta ketjusta:

MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) today learned that FUEL TV's official website, FUEL.tv, will also carry the prelims for fight fans around the globe.

Jep, tuon näinkin, mutta Fuel.tv saitilla ei löytynyt mitään mestaa mistä näkyis streamia, ja jossain sielläkin vilahti teksti että "prelims live on facebook", elikkä ettei vaan tulisi facebookin streamit fuel.tv:n toimittamana tjsp mutta pitäisi prelit silti katsoa Facebookista..

Irc @ Quakenet #pakkimma livehengailuporukka jossa ei vielä kauhean montaa kaiffaria ole.. Sinne voi toki osallistua

Onko kellään jo facebook valmiudessa että näkyykö kellään mitään laskuria eventin alkuun vai pelkkää mustaa ruutua? Mulla on yleensä tuuri niin paska näissä että eilen meni weigh-in myös vituiksi kun näytti vain että event jatkuu kohta ja sit se oli jo ohi kun lähetys taas alkoi toimimaan.

Onko kellään jo facebook valmiudessa että näkyykö kellään mitään laskuria eventin alkuun vai pelkkää mustaa ruutua? Mulla on yleensä tuuri niin paska näissä että eilen meni weigh-in myös vituiksi kun näytti vain että event jatkuu kohta ja sit se oli jo ohi kun lähetys taas alkoi toimimaan.
Mulla jostain syystä uusimmalla Google Chrome selaimella ei koskaan lähde pelittää ekalla avauksella. Heti jos paina refresh/F5, niin lähtee pelittää.

Nyt kun painaa play, lukee vaan että Prelims blaa blaa.

90592.png

Tällaista kakkaa tällä kertaa:
94632.png

Onko kellään muulla ollut mielessä se tunne, kun Anton tyrmätään?

Tuskin tulee tapahtumaan, mutta perkele pidän viikon siestan ja homehdun sohvalla talviloman, jos näin käy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan!

Tosin se palkitaan reilun tunnin päästä niin, että forumi raikuu!
Einstein oli oikeassa on tämä vitullisen pitkä aika. :D

Jos oli vielä hieman epävarmaa niin nyt on 100% varmaa, UFC.TV ei lähetä tämän tapahtuman prelejä. Kysyin UFC.TV:n supportista. Aiemmin oli luulo että sieltä tulisi kaikki Facebook-prelit mutta näemmä ei tule kaikki. Se on joko Fuel.tv tai sitten joutuu oikeasti hankkimaan FB-tunnukset.

Voi olla että kuulee oma luokka tässä tuppukylässä aamulla koulussa varmasti ja aika moneen kertaan jos kuivanen voittaa :) avasin äsken facebookista ton live streamin ja painoin playtä näytöllä pieni palkki jossa lukee "sing in" eli onko pakko tehdä käyttäjä jonnekkin että varmasti matsin näen ja voikohan loput matsit kattoo jostain ilmaseks?

Klikkaa siitä niin ilmestyy "login with facebook" tai jotain siihen suuntaan, klikkaa siitä niin olet kirjautunut. Noista main cardin livestreameista ei ole varmaa tietoa, välillä hankala löytää. Itse laitan main cardin aamulla torrenttina lataukseen.

Hrrr... Kylmätväreet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom