UFC on Fuel TV: Munoz vs. Weidman **SPOILERS**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo Hector ei tule kauaa UFC:ssä pysymään. On niin paljon UFC:n keskitasoa alempana. Häsisi myös Gegard Mousasi:lle joka hävisi Keith Jardinelle.

Tuo Hector ei tule kauaa UFC:ssä pysymään. On niin paljon UFC:n keskitasoa alempana. Häsisi myös Gegard Mousasi:lle joka hävisi Keith Jardinelle.

Jontteee... :pano: Ei Mousasi hässinyt Jardinea vaan se päättyi tasan. Ja Lombard voitti Daiju Takasen, joka voitti Anderson Silvan. Pienet on piirit.

Ei oo kyllä Lombardin kädet Vitorin käsien tasolla.
Muistan ennen Vitor matsia kun joka puolella puhuttiin kuinka Vitorin nopeus on Silvalle liikaa ja ettei Silva voi niitä lyöntejä väistellä, ihan helposti väistelikin ne vielä, sama kävisi Lombardille. Itse olen huolissani Silvan häviämisestä ainoastaan painijoita subipuolustuksella vastaan, noita pystyukkoja voi lähettää 2 kerrallaan. Se on nähty jo aikaa sitten. Toki on hyvä jos hypeä saadaan aikaan.

Weidman yllätti minut todella positiivisesti pitämällä Munozia pellenä lopetukseen saakka.
Ei ainakaan jäänyt protestin varaa kun 11 lyöntiä matossa antoi mättää ennen keskeytystä.

Te Huna myös otti vakuuttavan voiton alle vaikka Beltranilla on kova leuka kun ei mies tipu millään.

TJ hoiteli oman matsin nopeasti, tyylikkäästi pomppasi selkään ja RNC:llä lopetus.

Vemolan voittoa toivoin kovasti, mutta turhaan "ruuhka-ykä" oli laatinut varmaan game-planin
Carmontille josta on syntymässä todella kova ottelija MW-sarjaan vielä kun oppii pystyn kunnolla.

Ei oo kyllä Lombardin kädet Vitorin käsien tasolla.
Muistan ennen Vitor matsia kun joka puolella puhuttiin kuinka Vitorin nopeus on Silvalle liikaa ja ettei Silva voi niitä lyöntejä väistellä, ihan helposti väistelikin ne vielä, sama kävisi Lombardille. Itse olen huolissani Silvan häviämisestä ainoastaan painijoita subipuolustuksella vastaan, noita pystyukkoja voi lähettää 2 kerrallaan.

Ei minua ainakaan kiinnostaisi tuo matsi yhtään Lombardin pystyn takia, ei sillä ole mitään tarjottavaa Silvalle sen suhteen. Kiinnostavaa olisi nähdä pystyykö Silva murtamaan Lombardin leuan tai estämään sen alasviennit, koska siinähän Lombardin suurimmat vahvuudet ovat eikä sitä ole koskaan subitettu. En ole läheskään kaikkia Hectorin matseja nähnyt, mutta en tiedä onko se koskaan ollut edes lähellä tulla lukotetuksi. Olen nähnyt pelkkää vahvaa dominointia päältä matossa. Lombardin leuka, voima, räjähtävyys ja 4 danin mustavyö ja olympiatausta judossa = ei kiva kenellekään.

Näistä huolimatta todennäköisintä olisi, että Silva vie pisteillä, koska Lombardilla, niin kuin kellään muullakaan, ei tunnu olevan mitään aseita lopettaa Silvaa enkä jaksa uskoa Lombardin kaasutankin riittävän 5 erän väkisinmakaamiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom